Måske er jeg pylret {{forumTopicSubject}}
men jeg bliver altså alligevel lidt nervøs..
Milo er jo medicinsk kastreret og så var vi jo obs på hans fodermængde.
Men i stedet for at sætte den ned, har vi sat den op fordi han absolut ikke tog på.
Han er også en meget aktiv hund, men jeg syntes altså at han er blevet lidt mere tynd. Ikke totalt "nær død", men for tynd.
Og så er det jeg tænker: er han syg?
Han er fint aktiv som han plejer, spiser som han plejer (og mere til hvis han fik lov), sover, tisser og laver som han skal.
Opfører sig i det hele taget som alt er normalt.
Men sidder der noget inde i ham der spiser hans mad, så han ikke selv får den...
Det er sikkert dybt gak gak
Meeeen tror måske alligevel lige at jeg ringer til dyrlægen mandag, for at få af vide jeg er fuldkommen overpylret :o)
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 3.325
Tror ikke du har grund til at blive bekymret!
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
I går aftes var der høflig selvbetjening af frolic på sofabordet da jeg vendte ryggen til hehe.
Men jeg vil bare heller være sikker, selvom jeg næppe tror de kan fortælle mig noget i telefonen alligevel.
Jeg skal bare have et eller andet svar på hvorfor han har brug for mere mad...
jan 2009
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 1.869
jan 2010
Han vejer knap 9 kg. og får 130 g mad om dagen samt lidt godbidder og pålæg i sit aktivitetslegetøj.
jan 2010
Jeg ville ikke lade en så ny hvalp uden opsyn nogensinde
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Hvis han ikke har orm, så spørg lige dr. dyr for en sikkerheds skyld, og hvis dyrlægen ikke mener der er en grund til bekymring, ville jeg ikke være så nervøs :o) Men du ved, hellere et opkald til dr. dyr for meget end for lidt.
jan 2010
Tænker at det er liiige voldsomt nok at ringe til vagtdyrlægen
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 89
Måske er jeg pylret