Alkoholiker og hund. {{forumTopicSubject}}
Ja, ser hver dag den samme mand med sin chæfer .. Han har før råbt ''Sid stille eller jeg tæsker dig'' og har også set at den har fået et ordentligt hug..
I dag da jeg var nede og hente burgere sad han og ventede på mad.. Havde nogle fedtfattige guffer med (gid de var fedtfattige) og spurgte om jeg måtte hilse og give den nogle guffere, det måtte jeg meget gerne..
Hunden ser nu meget glad ud og spiser lystigt af min hånd, jeg stryger den hen over ryggen og mærker med gru alle knogler der nu er, samt sår og sårskorper under pelsen
Så siger han ''skrid om på plænen og leg!''
Græsplænen ligger bag grillen og der er et 2 meter højt træ hegn, så man kan ikke holde øje med den.
Spørger hvor gammel den er og han siger at den er 1 år..
Den er på størrelse med en lille lab, kan det passe ind nogen steder? Har ikke så meget styr på chæfere.
Hvor er det dog trist at se
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
Nogle schæfere er altså radmagre og ranglede som unghunde. Men sår bør den ikke have.
Hvis ikke den var håndsky, slår han den nok ikke.
jan 2010
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 50 Svar: 753
Min den store har ofte ofte haft skrammer på kroppen fra når de leger lidt voldsomt i parken..
Han får da også sommetider at vide han får et los i røven hvis han ikke opfører sig pænt, men det er en tom trussel og ville aldrig slå eller sparke min hund..
De to små bliver også truet med jeg binder benene sammen på dem hvis ikke de står stille eller jeg giver dem gaffa tape om snuden hvis ikke de holder mund.. Men det kunne jeg jo aldrig finde på..
+ de bliver alle 3 rigtig ofte truet med at blive sendt til Kina så de kan blive spist..
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.412
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 6 Emner: 9 Svar: 59
Alkoholiker og hund.