{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alkoholiker og hund?
  • #1   13. jul 2010 Nu findes der jo mange former for alkoholikere. Dem der drikker en flaske vi eller noget hver dag synes jeg sagtens kan have hund men dem der drikker fra morgen til aften og knapt kan huske deres eget navn burde ikke

• #2   13. jul 2010 Dem der sidder i parken herude, deres hunde mangler ikke noget.

Der er kun en af dem, der ikke forstår at holde sin hund i snor, desværre har den haft fat i et par mindre hunde, men det er meldt til politiet, så håbet er at de gør noget ved det problem.

Ellers er de alle meget sociale og hører bedre efter end andre hunde *G*

Så ud fra det jeg oplever. kan jeg ikke se hvorfor de ikke skulle kunne have lov at holde hund

• #4   13. jul 2010 Kender en tidligere alkoholiker der bare drak en fyraftens bajer og en flaske vin efter aftensmaden han havde et helt normalt liv og passede sit job og sin hund som alle andre. Han indså dog at det var for meget og kom på antabus eller hva det hedder

• #5   13. jul 2010 Det kommer sørme an på så meget. Der findes "drukkenbolte", som drikker sig fra sans og samling, og de lader tit deres vrede og frustrationer gå ud over hunden. Men der findes mange enlige alkoholiker (måske især mænd), som ikke har andre i sit liv end sin hund... de vil give deres liv for deres hund... de hunde har det fantastisk... smiley

• #6   13. jul 2010 *Hunden*, ja, vi kan altid generalisere, men det er nu de færreste af hundene jeg møder, der lærer det på den "hårde" måde...

Har trods alt flugt flere af dem fra hvalpe, ligesom jeg af og til møder dem hos dyrlægen og har endnu til gode at se en af dem behandle hunden dårligt (det har jeg så flere gange set af "almindelige" mennesker uden alkolhol problemer)

Selvfølgelig kan jeg ikke se hvad der foregår hjemme, men mit indtryk er at de holder ligeså meget af deres hunde, som vi gør.

• #9   13. jul 2010 Ja der er rigtig stor forskel på alkoholikere! Jeg mødte to med hund den anden dag, hvor hunden farer ud efter min og ejeren slår den lige i hovedet! Samme hund ligger udenfor en bygning uanset vejr. Den anden dag lå den i pis regnvejr og har hverken læ eller noget! Det kan jeg bare ikke ha:-( det gør sku ondt!

• #10   13. jul 2010 jeg blev kendt med en da han ville give sin 13 år gamle hund nytt hjem da han syntes hun var for gammel at bo på gaden... så efter jeg hadde drøftet det med han jeg bodde hos , fik ham komme og bo i forteltet våres denne sommer ( bodde i campingvong en sommer sesong ) han hadde en hund til og var glad for at han fikk bo der og se at hans gamle hund fik det godt... han købte altid hundemad før ham købte mad og alcohol til seg selv , gikk altid morgentur, og flere ganger om dagen med sin hund...han sa at det var viktig at behandle hunden godt pag de gir varme de kolde dager og kærlighed når de trænger det , han sa den gamle hund hadde reddet hans liv...

vi holdt kontakten når vi flyttet tilbage i lejligheden og mødes tit og gikk tur. , . efter ca 5 år hadde han fået fast bolig og hadde boet der ca 2 år og og han spurgte om han kunne få sin gamle hund tilbage , så han kunne få den sidste tid med henne , han gikk da på antabus og fået arbeid. og jeg sagde ja, hunden var 18 år , og relativ fin form til at være så gammel , og så syntes jeg at han skulle få den sidste tid med hunden han elsket over alt på jord...

• #11   13. jul 2010 ligesom alle andre mennesker nogen bør og andre bør ikke
    men tror dog at at de fleste vagabondt hunde har et mere rigt og indholdsrigt liv end de fleste villa volvo og vovse (og 3 børn) hunde gør

• #12   14. jul 2010 Jeg er også af den mening at landevejsriddere faktisk har nogle dejlige og velopdragne hunde,selvom de drikker meget. Der vil nok altid være nogen der ikke burde have glæden af at have hund i deres liv..

Kommentér på:
Alkoholiker og hund?

Annonce