{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

kvinder er underlige. {{forumTopicSubject}}

hvad skeer der lige for ens ny partner. hun forstår ikke hvor meget tid man bruger på sine hunde. landet ligger sådan at jeg har fast job fra 7-16 er enlig far og går meget op i udstilling. er det mig der bruger for meget tid på min unge og hunde. eller er det bare dem der ikke ved hvor meget tid det tager. eller har de bare for lidt at gå op i?.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kvinder er underlige.
  • #1   16. apr 2011 Hunburde måske selv finde sig en hobby, hun burde vide at med børn tager det tid og er ens interesse hunde og udstilling tager det også tid.

Hunskal se at finde sine egne interesser eller måske prøve at interessere sig for hundene, hun bliver måske bidt af det

• #2   16. apr 2011 Du skriver du har fast job fra 7-16, men ikke noget om hvor meget tid du bruger på barn - hund samt tiden til kæresten ;o) så synes det er lidt svært at svare på.... Dog vil jeg mene der selvfølgelig går en del tid med barn eftersom du er alene, hunden kræver jo også sit, så der er måske kun lidt tid til kæresten hvilket hun måske er utilfreds med, men deltager hun ikke så kan hun jo ikke gøre mere krav på tid sammen med dig vel ;o)

• #3   16. apr 2011 Aino K : min knægt har jeg med hjem fra dagplejen efter job og han bliver puttet ca kl 20 og så gør der nemt en time med træning af hunde så er da godt klar over der ikke er meget tid men det har jeg heller ikke lagt skjul på.

*Ej en medløber*
    ja men hvor findes de???

• #4   16. apr 2011 Måske skulle du prøve at inddrage hende i dit arbejde med hundene? .. Kunne være hun også ville finde det interessant, når hun først havde prøvet det smiley .. Og så kunne i få nogle hyggelige timer med det smiley

• #5   16. apr 2011 Chris: de findes på hundeudstillingerne smiley

• #6   16. apr 2011 Chris: Måske det ikke er den rette du har fundet dig, hvis hun allerede brokker sig kort efter I er blevet kærester? For spørgsmålet er jo "Hvad forventede hun"?

• #7   16. apr 2011 hehehe platugler så må Chris have skilt på der står "Ledig hunde tosset alene Far" og håbe det giver bid ;o)

• #8   16. apr 2011 sig mig engang marianne og pernille. har i ikke andet og lave???

• #9   16. apr 2011 Aino K: det tager jeg da bare på til hillerød smiley

• #10   16. apr 2011 Der skal nok findes en til dig der ude, som kan være der for dig og Marius og hundene, og hun skal sikkert bare lige have lidt tid, vi kvinder er ikke altid så lette.. smiley

• #11   16. apr 2011 * Akita * nej det har jeg fundet ud af smiley ses vi i hillerød ???

• #12   16. apr 2011 Chris: Kan være du skulle snakke med hende om hvad hun forventede og hvad du selv forventede, for gætter på det er en lidt svær situation hun befinder sig i, måske en snak kan løse det, hvis den falder ud til hun kræver for meget, så bør det jo slutte.... Dit et og alt er jo barnet og hundene, så din partner bør være en der passer ind og ikke en der kræver for meget. Ønsker dig held og lykke med det :o)

• #13   16. apr 2011 Ja som de andre skriver, hvis din kæreste hele tiden har vidst hvor meget interesse du har i hundene, så må hun jo også tage det med. Ellers må du jo nok ud og finde en anden. smiley
    Ellers mangler hun vidst en hobby selv, som hun ´kan lave mens du laver dine hundeting.

• #14   16. apr 2011 Fornemmer man lige lidt flirt imellem jer to Akita og Chris ;oP

• #15   16. apr 2011 he he ja se det er jo fordelen ved, at man begge er lige hundetossede ;o) de problemer har vi slet slet ikke smiley

jeg har smittet M... og nu er han uhelbredeligt hundesyg smiley
    han glæder sig lige så meget over hundene som jeg smiley

og chris.... se dig dog om... her er hysterisk mange kvindelige brugere, der bruger oceaner af timer på deres hunde ;o)

• #16   16. apr 2011 Aino K:
    prøver jeg.

• #17   16. apr 2011 Ups sry der var jeg vist for hurtigt hehe tjekkede lige alderen ;o)

• #18   16. apr 2011 Prøv at inddrage hende i din interesse. Måske overlade en vis del af det til hende - hvis hun har lyst selvfølgelig. Og lad hende så lærer det hen ad vejen - så det ikke bliver en diktering smiley
    Ellers kan i lave aften om ugen hvor hundene kommer i baggrunden og der er mere tid til hinanden, evt. begynd at deltage i hvad hun har af interesser?
    Hvis det virkelig er hende du vil, så må hun vel til en vis grænse, komme om ikke før så samtidig med hundene... Ligeledes må hun forstå hundene er en del af din interesse og familie! Så det må være en balancegang med at der skal være tid og interesse til alle.

• #19   16. apr 2011 Nej, det er kun Lotte der kommer der over, men P har snakket om at hun vil køre en tur inden så længe op til Soffie og Åge, tror ikke jeg kommer det helt vilde på udstillingerne i år smiley

• #20   16. apr 2011 ja hysterisk mange kvinde. men ved sgu ikke hvem de forskellige er smiley kender ellers rigtig mange i udstillings verden.

og nej jeg flirter ikke med akita kender dem bare rigtig godt pernille har gået meget junior handling med vore hunde.

• #21   16. apr 2011 akita
    p kan da bare ringe i forvejen . så tror jeg hun er mer en velkommen

• #22   16. apr 2011 Det var ellers lige til at misforstå hvis man kigger på hvad hun skrev og du skrev tilbage, så kunne det godt have lagt imellem linjerne ;o)
    Nå synes nettet er lidt sløvt i dag, så vil daffe til køjs, ønsker jer alle en godnat :o)

• #23   16. apr 2011 Det er jeg nu også meget sikker på, kan du ikke lige smide en PB på Facebook, med et nummer hun kan ringe på smiley

• #24   16. apr 2011 akita så er det gjordt

• #25   16. apr 2011 ej en medløber - nej nej slet ikke på samme plan smiley
    han havde haft hund før.... men nok ikke HELT på samme plan som nu smiley nu sidder manden jo og betragter hundene smiley han nyder dem, elsker dem, og ser dem mindst lige så meget som en del af familien som jeg gør smiley

de KAN omvendes ;o)

• #26   16. apr 2011 altså med alle de singel kvinder der er i hundeverdenen så burde det da være muligt st finde en der deler din interesse. nu udstiller du jo oven i købet primært i kss hvor de smukkeste og bedste kvinder er... *ggg*

men ellers er der vist ikke andet for end at hive hende med. og gider hun ikke er det vel enten at gøre hende klart at hun enten må affinde sig med at sidde alene eller være singel

• #27   16. apr 2011 EJ en - ja så er der håb smiley du skal bare finde den helt rigtige hund, der kan snige sig ind under huden på ham..... smiley og VUPTI så har i 3 smiley

vi gik fra :
    "ALDRIG mere end en hund"
    "jeg gider ikke alle de hundehår"
    "det er DIN hund"
    INGEN hunde i sofaen" osv osv

til :
    3 hunde
    schæferhunde=underuldshelvede
    fars lille prinsesse (nala)
    OG 3 hunde der slænger sig i sofaen

;o)

for ikke at tale om alt det de nu fylder smiley 3 store læderkurve, legetøj i hele haven, hundetrailer, skabe og skuffer specielt til dem, knager kun til deres ting osv osv smiley

håber du kan få ham vendt smiley

• #28   16. apr 2011 Hundemutter - nu med 2 DKCH . skal du ikke passe din mand??? og det med kss var jo ikke nogen succes :S

• #29   17. apr 2011 han passer sig selv.. så længe han har sit poker er han glad.

jeg vil så også lige tilføje at du nok ville virke en anelse mere maskolin hvis nu du skiftede de der små pels bolde ud med en stor hund - det virker ikke særlig overbevisende på kvinder at man skal stå og feddet med sådan en lille nullermand når man træner... og vil lige tilføje at den der klump bendt du sommetider slæber med ikke tæller...

• #30   17. apr 2011 Hundemutter - nu med 2 DKCH . hmm køber en irsk ulvehund er den stor nok smiley

• #31   17. apr 2011 *gg* ja det må være vejen frem

men jeg tror faktisk frk. rollo er inde på noget af fet rigtige..

er du rent faktisk på et tidspunkt i livet hvor du har tiden og overskudet til at have en kæreste. alle forhold - specielt de nye kræver at man har mulighed for at investere noget tid i dem og kan prioterer det højt.

jeg ved godt at i hundeverdenen er der næsten et mentra der hedder at hundene kommer før kæresten - og når man så ligger det faktum til at du er alene med din søn - så er der ikke meget tid og overskud til at være fuldtidskæreste også. i hvert fald ikke hvis man vælger en pige der ikke er hundetosse.

jeg kan godt selv sommetider have det sådan at hvis jeg nogen sinde gik hen og blev singel - så tror jg ikke jeg ville gide at have en ny mand.

• #33   17. apr 2011 Jeg er enig.... Har man ikke tid/lyst til at være nyforelsket så er hun faktisk bedre tjent med at finde en anden.

Fandt jeg en ny kæreste og han først havde tid / lyst til at bruge tid på mig alle hverdage efter kl. 21.00, så havde han fået sparket.

Selvfølgelig skal hundene passes, men se det fra hendes side....
    Forholdet er nyt, hun går hele dagen og glæder sig til at se dig... og når hun endelig har dig for sig selv fiser du rundt ude i haven og leger med hunde. smiley

• #35   17. apr 2011 charlotte f -- du har fuldstændig ret.. chris er fortabt så længe jeg ikke er singel *lol*

• #36   17. apr 2011 Du starter med at fortælle at hun prioriteres efter arbejde, barn og hund/udstilling. Det er hvis hun er lidt heldig en 4. plads.
    De færreste kvinder ønsker nok at starte et nyt forhold så langt nede på listen ...

Så må du finde en der deler din hobby så hun i det mindste kan komme op på en 3. plads og ellers så må du vente til du får tid til at pleje et forhold ...

• #37   17. apr 2011 Baaare hæng på herinde - På et eller andet tidspunkt skal en af de gamle hundetosser her i tråden nok prøve på at sælge deres datter til dig smiley smiley

Det ER sket før *GGG*

• #39   17. apr 2011 hmm tror bare det blive sådan et jeg må se tiden an og tage en snak med hende for det duer ikke det her med al den tid jeg bruger på hund. og barn,

og nej jeg skal ikke havde stor hund..

Kommentér på:
kvinder er underlige.

Annonce