{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

De underlige spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Tja nu sidder jeg sammen med min kammerat igen og igen har vi underlige ubesvarede spørgsmål, håber i er klar for her kommer de hehe:

Hvorfor pokker går kvinder med hinanden på wc, hvad er formålet og hvad pokker går i når i skal prutte eller bummelum???

Hvorfor er kvinder aldrig sulten når man er ude at spise med dem men når man så sidde med sin egen mad laver de ikke andet end at spørge til det, er det fordi de ikke vil ligne folk som spiser?

Hvorfor er det ok for mænd at prutte men ikke for kvinder?

Skal mænd have hård på kroppen eller ej?

Hvorfor vil kvinder ikke opfattes som sexsymbol men de klæder sig sådan når de skal i byen, er de for at nasse drinks?

Er grænsen nået når mænd farver øjnbryn samt for dem plukket?

Tja det var nogen af de emner vi snakkede om over et slaw pool i dag i vores herre rum hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De underlige spørgsmål
  • #3   22. okt 2013 1. Så vi kan snakke smiley haha og bagtale smiley
    Og når det er nr to så er man alene, alt andet er klamt smiley

2. Jeg er altid sulten smiley

3. Skal jeg prutte, så prutter jeg., bare ærgerligt for dem i nærheden smiley

4. Den må da gerne være hård smiley ej pis.. Allerhelst uden, altså benene og hovedet er okay, men resten skal allerhelst væk.. Men kan godt leve med resten smiley

5. Kvinder vil gerne være sexede, men de vil ikke opfattes som ludere.. Men ja.. Nogle er bare for meget..

6. Nej! Velplejede øjenbryn er et must!

• #4   22. okt 2013
    Hvorfor pokker går kvinder med hinanden på wc, hvad er formålet og hvad pokker går i når i skal prutte eller bummelum???

Tja, egentlig ret godt spørgsmål, men nok mest for at sladre om selskabet, hvis man fx er til fest osv smiley

Hvorfor er kvinder aldrig sulten når man er ude at spise med dem men når man så sidde med sin egen mad laver de ikke andet end at spørge til det, er det fordi de ikke vil ligne folk som spiser?

Ingen anelse, for jeg vil til enhver tid heller have en stor medium-rare bøf end en fesen salat smiley

Er det ikke? Pokkers smiley

Tja, alt med måde vel.

Hvorfor vil kvinder ikke opfattes som sexsymbol men de klæder sig sådan når de skal i byen, er de for at nasse drinks?

Fordi det vil det, men de vil bare ikke indrømme det..

At plukke for kun at rette minimalt hvis de gror liiiige tæt nok, eller bare meget vild, er helt okay. Farve synes jeg er for meget.. Med mindre det kan gøres naturligt, og fyren har så lyse bryn, at man ellers ikke normalt kan se dem, for de betyder ret meget for mimikken synes jeg

• #5   22. okt 2013 Her er mine svar

1) fordi de er hyggeligt og så kan der rigtig sladders. Venter med bummelum til man kommer hjem og er alene. Kan man ikke vente så bliver veninden for det meste ude
    2) jeg elsker at spise og spiser det jeg har lyst til når jeg er ude. Gider ikke bestille en kedelig salat
    3) det er IKKE mere ok at mænd prutter end kvinder.
    4) synes det er mest mandigt med hår, dog med måde
    5) tror de fleste kvinder gerne vil se godt ud når de i byen. Personligt kan jeg godt lide at føle mig sexet. Kan mænd ikke også godt det? Tager ikke specifik tøj på for at nasse drinks ( de kommer helt automatisk alligevel)
    6) synes det er helt ok at mænd farver og plukker øjenbryn hvis det er det de har lyst. Jeg plukker min kærestes da det ellers ligner at de vokser sammen på midten

• #6   22. okt 2013 Kan se Molly Kiki kom mig i forkøbet, vil svare på nøjagtig samme måde smiley

• #7   22. okt 2013 1. Der er sku ingen der skal vade med mig på WC. Ellers tak.

2. Den passer ikke på mig. Jeg spiser min mad og blander mig uden om hvad andre har på deres tallerken.

3. Begge køn må prutte. Jeg gjorde det engang på første date - så aldrig manden igen. Forstår ikke hvorfor smiley

4. Bestemmer de sku selv. Deres krop, deres valg.

5. Har jeg aldrig gjort. Jeg er åbenbart ikke kvinde - kan slet ikke relatere til de kvindespørgsmål der bliver stillet, haha smiley

6. Se svaret i spørgsmål nr 4.

• #8   22. okt 2013 Hvis håndvasken er inde på det aflåste toilet, går det hurtigere, hvis vi går 2 ind sammen. Men jeg bliver selv skide sur, hvis et par tøser står længe og knævrer og fjanter, imens andre (jeg) er ved at tisse i bukserne, fordi de ikke kan snøvle sig færdig smiley Bum foregår i ensomhed - men tager ikke 20 min, hvilket visse mænd ofte kan bruge....

Jeg spiser gerne som en velvoksen mand, når jeg er i byen, og er sjældent misundelig på min kærestes mad smiley

Jeg er faktisk lidt irriterret over, at jeg næsten aldrig er istand til at prutte med lyd - gør ellers ihærdige forsøg smiley

Mænd skal helst have lidt hår på rette steder, men endelig ikke en måtte hverken på ryggen eller skuldrene. Ej heller ikke så man kan skrive "velkommen" med en skægtrimmer på brystet. "Ole Ernst"lignende øjenbryn SKAL plukkes eller trimmes, og ligeledes, hvis der er tale om monobryn. Farvning er jeg ligeglad med, men bryder mig ikke om farveløse bryn.

Jeg synes der er forskel på at se lidt fiks, hot og lækker ud og så være descideret sex-symbol. Det er i mine øjne mere væremåden der afslører, hvad en pige vil opnå. Jeg vil da gerne klæde mig, så min kæreste kan være mig bekendt (og da jeg var yngre få beundrende blikke), og komplimenter kan enhver kvinde vel lide smiley

Det med hår og øjenbryn er svaret på længere oppe.

• #9   22. okt 2013 Hvorfor pokker går kvinder med hinanden på wc, hvad er formålet og hvad pokker går i når i skal prutte eller bummelum???
    Jeg har aldrig kunnet se pointen i at kvinder går med hinanden på toilettet.

Pas. Personligt kan jeg ret godt lide mad og ISÆR også at spise ude!

Er det ikke okay for kvinder at prutte? For så er der vist nogen der har glemt at fortælle mig det smiley her hjemme slipper både min kæreste og mig hyppigt en lille vind smiley

Ja tak! smiley Jeg er ret vild med min kærestes bløde, behåret mave!

Jeg syntes nu ikke jeg klæder mig som et "sexsymbol" i byen, men før jeg mødte min kæreste nassede jeg drinks/øl. Eller....er det at nasse hvis en fyr spørger "må jeg ikke give en øl?". Hvis ikke, så har jeg aldrig nasset øl smiley

Don't. Just don't.

• #11   22. okt 2013 Hvorfor pokker går kvinder med hinanden på wc, hvad er formålet og hvad pokker går i når i skal prutte eller bummelum???
    Kvinder går med hinanden på WC for at vende verdenssituationen - eller sagt med andre ord - for at sladre. Fænomenet findes fortrinsvist på byture efter min erfaring - og aftager med alderen.

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår spørgsmålet. Jeg spiser, hvad der passer mig - også når vi er ude.

Fordi prutter ikke er feminine. Mange mænd har en forventning om, at kvinder skal være elegante på alle tidspunkter, så i teorien er det et problem i selv har skabt.

Lidt hår er OK. Gorillabehåring not so much..

Kvinder klæder sig som udgangspunkt ikke på for at blive opfattet som sexsymboler, men for at gøre sig smukke. For mange kvinder handler det heller ikke kun om hvad mænd synes om dem, men i ligeså høj grad hvad andre kvinder tænker - vi ved godt, at andre kvinder er vores største kritikere. Vi ved godt, at mænd ikke bemærker om skoene f.eks matcher tasken.

Ja..

• #12   22. okt 2013 Hvorfor pokker går kvinder med hinanden på wc, hvad er formålet og hvad pokker går i når i skal prutte eller bummelum??? - Jeg går med veninder på toilettet til fester (og når jeg er fuld, også ind i mellem med fremmede piger :D), tja... det er bare hyggeligt, så tisser den ene imens den anden retter make-up og sætter hår og snakker om folk til festen, og så bytter man smiley og man går kun på toilettet med hinanden når man skal tisse!

Hvorfor er kvinder aldrig sulten når man er ude at spise med dem men når man så sidde med sin egen mad laver de ikke andet end at spørge til det, er det fordi de ikke vil ligne folk som spiser? - jeg er altid sulten og elsker mad, så det kender jeg ikke til smiley men måske hvis fyren har tænkt sig at betale, så ville jeg ikke spise for så meget, kan ikke lide at 'bruge' andres penge på den måde smiley

Hvorfor er det ok for mænd at prutte men ikke for kvinder? - jeg synes bare det er super ucharmerende at prutte og ikke særlig feminint. Derfor gør jeg det ikke når der er andre. og synes også det er ucharmerende når en fyr gør det smiley

Skal mænd have hård på kroppen eller ej? - hmm jah, bare ikke for meget af det!!

Hvorfor vil kvinder ikke opfattes som sexsymbol men de klæder sig sådan når de skal i byen, er de for at nasse drinks? - det ved jeg ikke, jeg tager det på, som jeg synes er pænt. Selvfølgelig vil man gerne have drenge lægger mærke til en og synes man er hooot smiley

Er grænsen nået når mænd farver øjnbryn samt for dem plukket? - JA! men I må gerne plukke det der er imellem øjenbrynene, mono nej tak! smiley

• #13   22. okt 2013 1. jeg går generelt på toilet alene, men hvis jeg f.eks. er et sted med min mor som ingen af os kender særlig godt, eller der er kø til toilettet, kan vi godt gå derind sammen. Det går også hurtigere hvis vasken er derinde, for så kan den ene vaske fingre imens den anden bliver færdig.

2. Jeg er altid sulten, og er ikke bange for at vise det. Måske jeg var et par kg lettere hvis jeg ikke spiste så meget smiley

3. Jeg kan ikke se forskellen på hvem der prutter, der er tidspunkter hvor jeg ikke synes det er så passende at man gør det, f.eks. når man sidder og spiser. Men jeg er ærligt lidt ligeglad.

4. jeg synes det er op til hver enkle mand at bestemme hvad han selv vil. men jeg har intet imod at de er naturlige smiley

5. jeg kan godt lide at tage tøj på jeg føler mig smuk i, og som jeg har det godt i, og så er jeg egentligt lidt ligeglad med hvad andre tænker om mig.
    Og jeg går ikke i byen, eller nasser drinks smiley

6. Det er vel op til hver enkelt mand, men jeg kan ikke se pointen i det. Jeg forstår heller ikke piger der får farvet deres bryn op. (på nær piger/kvinder som reelt ikke har nogen)

• #14   22. okt 2013 Gode svar alle sammen

• #15   22. okt 2013
    Jeg kan altså godt gå på lokum selv.. både for det ene eller det andet..

Jeg kan altså godt spise til... meeeeen afhængigt af selskabet kan jeg osse godt finde på at lige styre mig, for jeg har lidt sul på sidebenene, og så er det ikke 'fedt' hvis folk begynder at tænke lidet charmerende ting om ens spiselyst kontra vægt.

Hvem siger det er ok for mænd at prutte? Gu er det da ej så. De stinker da lige meget om de kommer ud af en mands eller en kvindes røv.

Kommer sgu an på... lidt må der godt være... men når der vælter sådan en bjørnemåtte over halsudskæringen, og man skal bruge en hækketrimmer for at finde manden under hårene, så er det altså en tand for meget.
    Hvis vi taler om hår på skulderblade og ned ad ryggen -NEJ!!!!!

no idea.. går ikke i byen og kan ikke lide alkohol smiley

aaaah det er nok lige fesent nok efter min smag.. det der metrosexualitet, det er ikke lige mig.

• #16   22. okt 2013 1 - Noget jeg kun har oplevet i byen hvor man er fuld... og det er selvfølgelig fordi der ALTID er fyldt, så når der endelig er et toilet frit, så går man da sammen og spare tid... eller...*GG*

2 - JEG mister appetitten hvis jeg er lun på en fyr, så jeg er en af de piger som ikke spiser ret meget når jeg er ude med en fyr de første gange, det er jeg simpelthen for nervøs til.. jeg får kvalme og er helt gak.. derfor spiser jeg ikke så meget.

3 - JEG synes det helt okay en mand prutter, men jeg gør det ikke selv... fordi de fleste mænd JEG kender IKKE synes det er i orden kvinder prutter... jeg har 2 storebrødre jeg har hørt MEGET fra, og en af de ting er AD AD når piger fiser.. men de selv stor prutter og kan rydde en stue... jeg ved min ene bror IKKE prutter når man møder nye piger, fordi han synes det er pinligt. Jeg har været sammen med min kæreste i 11 år og vi fiser som vi skal... men sådan er det nok efter så mange år smiley

4 - Jeg synes gerne mænd må have hår på kroppen... men det er noget der er kommet med alderen.. uh uh... dirty skægstubbe i ansigtet er SAGEN! - men det er der nok flere kvinder som er uenige med mig i..*GG*

5 - Jeg vil gerne opfattes som et sex symbol... og nej jeg betaler for mig selv, har en fordom om mænd... "hvis de betaler, så skylder man" og det gider jeg ik smiley

6 - ja vær nu bare jer selv.. smiley

• #17   22. okt 2013 Hvorfor pokker går kvinder med hinanden på wc, hvad er formålet og hvad pokker går i når i skal prutte eller bummelum???

Jeg synes det er hyggeligt på en måde, og ja så kan man lige få en snak. Bummelum gør jeg alene, andre skal ikke så mit skide-fjæs smiley smiley

Jeg har mit mad, han har hans. Og jeg spiser hvad det passer mig, men spørger gerne ind til om det han får smager godt. Hvis ikke vi får det samme, da jeg gerne vil vide om han nyder sin mad ligeså meget som jeg gør.

Hvis jeg kender en person godt, slår jeg gerne en fis. Men gør jeg ikke holder jeg mig, eller går på toilettet. Hvorfor kan jeg ikke svare på.

Det er helt deres eget valg, alle er mennesker er smukke på deres helt egen måde. Så lidt hår fra eller til gør ikke mig noget.

Jeg har ikke noget imod at blive opfattet som et sexsymbol, når bare det er på en positiv måde. Jeg er ikke billig, jeg er gratis. Men spørger du hvad jeg koster, har du ikke råd. Som jeg plejer at sige. Og vil lige sige at jeg ALDRIG har nasset drinks.

Hvis han får det bedre med sig selv når han gør det, så lad ham endelig.

smiley

• #19   22. okt 2013 Hvorfor pokker går kvinder med hinanden på wc, hvad er formålet og hvad pokker går i når i skal prutte eller bummelum???

Jeg er kun gået med veninder på toilettet eller taget dem med mig på toilet, når jeg er i byen (da jeg gik i byen)..
    Tror det var lidt for at have noget underholdning og en støtte til hvis jeg nu var alt for fuld.. smiley Og ja, så var der jo ikke noget larm ude på toiletterne, så der kunne man snakke sammen uden at skulle råbe til hinanden.. smiley
    Lave nr. 2, det gør jeg kun når jeg er alene.. smiley

Kort sagt.. Jeg HADER at spise foran andre end min familie.. Det tog mig næsten 6 mdr før jeg kunne spise foran min eks.. Og når vi spiste sammen, så havde jeg altid hånden oppe foran munden (altså i de der 6 mdr)..

Er jeg hos familien, så bliver luften sluppet løs når den presser på.. smiley
    Er jeg sammen med venner (når jeg har nogen), så holder jeg luften inde..

Mmmh, nu er jeg ikke den helt store hår-elsker hvad angår fyre.. Dermed ikke sagt at lidt hår på brystet ikke er iorden..
    Bare det ikke er en gulvmåtte.. Uff, eller hår på ryggen.. Der står jeg virkelig af..

Jeg har 7 9 13 aldrig klædt mig som et sexsymbol.. Hverken i byen eller til hverdag.. Jeg er simpelthen ikke tilfreds nok med min krop til det..
    Bevares, jeg kan da sagtens hoppe i en nedringet top eller bluse.. Men der går grænsen også for mig..

Har aldrig mødt en fyr der farver øjenbryn.. Men at plukke dem synes jeg er helt fint, hvis det er sådan nogle vildt ustyrlige bryn..

• #20   22. okt 2013 Hvorfor pokker går kvinder med hinanden på wc, hvad er formålet og hvad pokker går i når i skal prutte eller bummelum???

-Som sagt før - vi snakker smiley

- Jeg syntes nu også jeg spiser når jeg er ude smiley

- Det er ikke charmerende - heller ikke for mænd! smiley

- Nej af med det på kroppen .. det er adddd smiley

- Nasser ikke drinks, men når jeg klæder mig sexede, så må folk da gerne syntes jeg er sexede smiley

Plukke gør mig ikke noget, men at farve er måske lidt for meget...

• #21   22. okt 2013 Haha Philip! Sorry, men dét der er altså for sjovt :D'

1 - Aner det faktisk ikke. Jeg er helst selv fri for at have tilskuere når jeg er på toilettet smiley

2 - Aner det igen ikke. Du må invitere dem de forkerte steder hen.. Jeg spiser normalt mere end min kæreste når vi er ude, og det skammer jeg mig bestemt ikke over. Synes en god apetit er et sundhedstegn smiley

3 - Det er aldrig Ok smiley

Er grænsen nået når mænd farver øjnbryn samt for dem plukket? - Hvis man har helt ustyrlige bryn skal man da ordne dem. Hvis det er pænt, så hvorfor ikke?? Gr det der føles rigtigt for dig, så længe det er dine øjenbryn det drejer sig om.

Og så lige et tilbage..

Hvorfor er det at mænd skal have et herre-rum når kvinder ALDRIG har et kvinderum?? (Hvis du siger noget om et køkken kan det godt være jeg kommer til at ignorere dig på udstillinger i fremtiden smiley )

• #22   22. okt 2013 Vil ikke nævne køkkenet men vil nævne i har resten af huset og sådan er det bare hehe

ikke mange mænd har indflydelse på indretningen og derfor er det vigtigt vi har vores eget.

• #23   22. okt 2013 Og helt ærligt når man tænker på i har resten af huset og haven kan jeg ikke se jeres problematisk syn på et herre rum haha

• #24   22. okt 2013 Hvorfor pokker går kvinder med hinanden på wc, hvad er formålet og hvad pokker går i når i skal prutte eller bummelum???
    Så kan man snakke - men gør det nu kun når jeg er i byen, og man alligevel har fået nogle drinks ned.

Jeg spiser skam - min kæreste mener jeg spiser museportioner, men jeg spiser altid til jeg er mænd smiley

Alle må da prutte! Men det er no go når man spiser eller hvis man er meget tæt op af hinanden haha smiley

Skal mænd have hår på kroppen eller ej?
    Lidt eller intet, sådan voldsomt kan jeg ikke holde ud smiley

Aner det ikke, jeg har oftest bare jeans, mine nike sko og en trøje af en art på.
    Når jeg har pænere tøj på er det udelukkende for min egen skyld, jeg betaler altid for mine egne drinks smiley

Er grænsen nået når mænd farver øjenbryn samt får dem plukket?
    Jeg er ikke til det, men jeg kender nogle stykker der gør det og det må de da hjertens gerne hvis de føler for det smiley

• #25   22. okt 2013 Hvorfor pokker går kvinder med hinanden på wc, hvad er formålet og hvad pokker går i når i skal prutte eller bummelum???-Fordi det da er hyggeligt.Og fordi at SÅ charmerende er det da heller ikke.. smiley

Hvorfor er kvinder aldrig sulten når man er ude at spise med dem men når man så sidde med sin egen mad laver de ikke andet end at spørge til det, er det fordi de ikke vil ligne folk som spiser?- sådan har jeg så aldrig haft det. Stik mig en steak, pomfritter og bernaise så er jeg lykkelig.

Hvorfor er det ok for mænd at prutte men ikke for kvinder?- det er nasty lige meget hvem der gør det.

Skal mænd have hård på kroppen eller ej? -visse steder skal ikke, men hår på kroppen og skægstubbe er velkomment. Det er jo ikke små drenge man som voksen kvinde går efter.

Hvorfor vil kvinder ikke opfattes som sexsymbol men de klæder sig sådan når de skal i byen, er de for at nasse drinks?-hvem har bildt dig ind vi ikke vil det? Det er måske svært at se når man snorker med savl på kinden ved siden af jer søndag morgen i ført bonghår, hullet t-shirt og uldsokker, men hey vi er da sexede! vi er jo kvinder! og kan i ikke se det - så LYV! smiley

Er grænsen nået når mænd farver øjnbryn samt for dem plukket?-plukke dem -men stadig lade dem være maskuline er ok (f.eks de små hår mellem øjenbrynene, væk med dem.) farve.. ej..

• #26   22. okt 2013 Det er nok fordi du går ud fra at kvinden rent faktisk har resten af huset så smiley Det har jeg ihvertfald ikke. Der er en smule tøset i vores soveværelse, men ellers overhovedet ikke. Resten er meget unisex, hvis ikke mere maskulint end feminint. Puha jeg gad godt have et kvinderum! smiley

• #27   22. okt 2013 Kræv et, i går jo ind for ligestilling haha

• #28   22. okt 2013 Herrerum/kvinderum? Det forstår jeg ikke lige...

sidst min kæreste og jeg sad og snakkede om, hvad vi godt kunne tænke os, hvis vi skulle flytte sammen, var det første vi begge sagde: Et stort isoleret værksted/udhus, hvor vi kunne stå med vores skrammel, køretøjer, værktøj o.s.v., og så måtte der da godt være en bardisk og et køleskab m.m. smiley - og så plads til nogle flere dyr smiley

• #29   23. okt 2013 Philip: Hvis manden ikke har et er det vel næppe ligestilling hvis jeg skulle smiley

• #30   23. okt 2013 smiley

• #31   23. okt 2013 Altså mænd har jo muligheden for at stå på række og sludre mens de tisser- hvorfor skal vi ikke ha samme ret smiley

Jeg hørte en gang et interview med Anders Lund Madsen og han mente at løsningen på kø på dametoilettet var noget så enkel, som at fjerne alle dørene på toiletbåsene og simpelthen ha en række toiletter på stribe og så bruge pengene på flere spejle og mere toiletpapir smiley

Manden har jo ret smiley og skal man bummelumme, kan man jo bare luske på herretoilettet- der lugter jo i forvejen OG der er nærmest klapsalver til den der kan bummelumme med mest lyd på smiley

• #32   23. okt 2013 Det er altså en myde det med mænd er svin på wc.
    har stået dør i mange år og kan love jer for at hvis nogen sviner på wc når de er i byen, ja så er det kvinder

• #33   23. okt 2013 Jeg ved godt at kvinder sviner - gammel bartender smiley

Men herretoilettet lugter altså VÆRST smiley

• #34   23. okt 2013 1: fordi det er hyggeligt at snakke på toilettet smiley men "stort" ordner jeg for mig selv smiley
    2: jeg er evigt sulten, og bestiller gerne en rød bøf..mums!
    3: prutter er klamme uanset hvem der fyrer dem af, men luften skal ud, ellers får man MEGET ondt i maven...hilsen en der holdet dem inde, og fik så mange smerter!
    4: ja mænd skal have hår på kroppen.. I er MÆND ikke drenge... Hår på ryggen er dog total turn off!!
    5: jeg har nu ik noget imod hvis nogle ser mig som et sexsymbol...meeen det tror jeg nu de færreste gør..jeg har ikke store babser, og går ikke meget op i at sminke mig til daglig...;)
    6: ja, mænd skal IKKE plukke øjenbryn, medmindre de kun har et !!! Og det skal under ingen omstændigheder farves! Jeg gentager : I...ER....MÆND...!

• #35   23. okt 2013 Ang toiletter...jeg gør blandt andet rent på hotel...kvinder sviner ja, men hos mændene stinker det langt væk..... Fatter ik hvad i har i jeres krop der kan få det til at stinke sådan...jeg har altid vinduet stående åben på herretoilettet, for ellers er det så ulækkert

• #36   23. okt 2013 Ang. toilet... Du har vist ikke set Harry Potter! smiley

profilbillede
  • #37   23. okt 2013 1. Kvinder går ikke på toilettet sammen. Det er kun skolepiger.

2. Det kan være svært for nogle, at spise sammen med fremmede/nye mennesker. Det der med kropsopfattelse osv. Jeg deler ikke mad. Heller ikke andres.

3. INGEN må gå og prutte!! Det er ad, og bør gøres i enrum.

4. Rigtige mand har hår på kroppen smiley

5. Ikke alle kvinder klæder sig som ludere...

6. Monobryn skal trimmes, og det samme hvis man har gardin.. ellers skal mænd holde sig fra sådan noget!

Kommentér på:
De underlige spørgsmål

Annonce