{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Kvinder er sgu underlige... {{forumTopicSubject}}

Kvinder er sgu underlige.

Inspireret af andres dating-succes besluttede jeg mig til at prøve, og denne gang skulle det gøres RIGTIGT.

Så jeg lavede en aftale med en af striglerne i "den sorte bog" om at hun skulle komme i går aftes.

Nu går jeg 100 % ind for at vise "hvem jeg er" lige fra starten, så jeg indrettede til den store forførelsesscene med levende lys og en kasse kolde pils indenfor rækkevidde. Nu havde jeg jo inviteret dullen på middag, så jeg satte også en skål ostepops og en dagmartærte på bordet.

Derefter vaskede jeg lige hænder og shinede håret op med lidt brylcreme. Efter lidt betænkningstid besluttede jeg mig for mit nyindkøbte joggingtøj og en lækker 1,5 kilos guldkæde. Voila.

Ind under sofaen med de beskidte underhylere og opvasken ned under vasken. Min ynglingsfilm, "ti små liderbasser", på flimmeren....så synes jeg faktisk ikke jeg kunne gøre det bedre.

Så ankom dullen, og vi bænkede os i sofaen. Hun var vist lidt overvældet af mine anstrengelser....hun sagde i hvert fald ikke ret meget, og egentlig så hun også lidt undrende ud. Filmen på fjernsynet tror jeg slet ikke hun lagde mærke til....hun kiggede ikke ret meget på den.

Nå...hun er nok bare lidt genert i starten, tænkte jeg, og så kom jeg i tanker om, at kvinder synes det er dejligt når man siger noget pænt til dem.

Så jeg sagde: "du har edderma'ma no'n dejlig lange slanke bryster baby"

Jeg tror slet ikke hun hørte det, for hun så overhovedet ikke spor glad ud. I stedet begyndte hun at kigge på sit ur, og mumlede noget om, at hun ikke kunne blive så længe, for hun havde barnepige, og barnepigen skulle være hjemme senest kl. 20.

Da hun skred 10 minutter senere sagde hun: "nå men...det var hyggeligt....jeg ringer måske en anden gang"

Og så er det jeg tænker.....gjorde jeg noget forkert ? og tror I at hun ringer ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kvinder er sgu underlige...
Kommentér på:
Kvinder er sgu underlige...

Annonce