6. jul 2006 Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 560
Regelsæt fra mænd til kvinder {{forumTopicSubject}}
Vi hører altid om de uskrevne regler fra kvindernes side. Her er et regelsæt fra mænd til kvinder:
De er nummererede. Numrene er ikke en fejl. Ellers vil prioriteringen bare blive brugt imod os i en diskussion med en kvinde.
Regel nr. 1: Spørg os om det, du ønsker. Små vink virker ikke. Selv klare vink virker ikke. Selv vink med en vognstang virker ikke. Bare sig det, du vil sige.
Regel nr. 1: Vi husker ikke datoer. Punktum. Skriv fødselsdage, bryllupsdage, forlovelsesdage og andre dage, du ønsker at vi husker, på en kalender, som du hænger op. Husk os på at kigge på kalenderen jævnligt. Helst i god tid inden dagen, hvis du altså vil se gaver.
Regel nr. 1: Ja og Nej er helt perfekte svar til de fleste spørgsmål. Vi behøver ingen lange udredninger. Bare kom til pointen
Regel nr. 1: Kom kun til os med et problem, hvis du vil høre et forslag til n løsning eller have vores hjælp. Det er hvad vi mænd gør. Sympati-lytning er noget, du har veninder til.
Regel nr. 1: En hovedpine, der har varet 17 måneder, er et problem. Noget man går til lægen for.
Regel nr. 1: Tjek olien på din bil jævnligt. Damp eller røg ud af motorhjelmen er ikke et tegn på, at du snart skal gøre det. Men at det er for sent.
Regel nr. 1: Alt hvad vi har sagt i en diskussion for seks måneder siden må ikke vendes mod os i en ny diskussion. Faktisk udløber gyldigheden og alle argumenter efter syv dage. Vi er genetisk programmerede til at glemme ældre diskussioner med kvinder. En mands hjerne kan ikke rumme så mange ligegyldige eller følelsesmæssige problematikker.
Regel nr. 1: Hvis du synes, du er fed, så er du det formentligt.
Regel nr. 1: Hvis vi har sagt noget, der kan forstås på to måder, og den ene gør dig ked af det eller gal, så mente vi det på den anden.
Regel nr. 1: Du må enten bede os om at gøre noget, eller fortælle os hvordandu vil have det gjort. Ikke begge dele. Hvis du allerede ved bedst, så gør det selv.
Regel nr. 1: En fjernbetjening er mandens eksklusive ejendom. Acceptér dette. Og for resten: "jo, vi kan godt se seks programmer samtidigt".
Regel nr. 1: Når det er muligt, så venligst sig det, du vil sige, når der er reklamer. Ikke midt i fodboldkampen. Og husk regel nr. 1 om at komme til pointen hurtigt.
Regel nr. 1: Christoffer Columbus kunne finde et kontinent helt uden anvisninger af sin kone. Vi behøver heller ikke at få angivet retningen. Slet ikke fra en, der vender kortet på hovedet.
Regel nr. 1: Et forhold vil aldrig forsætte med at være som de første to måneder af forholdet. Kom over det og kom videre.
Regel nr. 1: Alle mænd ser maksimalt 16 forskellige farver. Ligesom Windows 3.11. For os er Aubergine en fransk frugt ikke en farve. Fersken er ligeledes en frugt. Vi har ikke en ide om, hvad det er, du taler om, når du siger ferskenfarvet. Den er jo gul indvendigt og orange udvendigt. ordfarver???? Jord er da bare brun, ikke? Og cremefarvet er da en vits. Al den creme vi ser dig putte på er sgu' da hvid.
Regel nr. 1: Hvis det klør, klør vi. Uanset hvor.
Regel nr. 1: At vi holder om de ædlere, dele når vi sidder ned, er ikke unaturligt. Det er en genetisk programmeret funktion, der konstant checker, at vi er forplantningsduelige.
Regel nr. 1: Mænd er ikke tankelæsere. Vores manglende evne til at læse tanker er ikke noget bevis for, hvor lidt vi elsker jer.
Regel nr. 1: Hvis vi spørger dig, om der er noget galt, og du svarer "ingenting", så opfører vi os som om, der ikke er noget galt. Uanset hvor spidst du siger det.
Regel nr. 1: Hvis du giver os et spørgsmål, som du helst ikke vil høre svaret på, så lad være med at spørge eller forvent et svar, du ikke vil høre.
Regel nr. 1: Når vi skal ud, så er alt hvad du ta'r på godt nok.
Regel nr. 1: Spørg os ikke om hvad vi tænker på, med mindre du ønsker at drøfte emner som sex, sport, navlefnuller, kropslyde, biler eller andre kvinder.
Regel nr. 1: Du har nok tøj.
Regel nr. 1: Du har for mange sko.
Regel nr. 1: Øl, biler, cigarer (indsæt selv her) er lige så spændende for os som sko for dig.
Regel nr. 1: Jeg er i form. RUND er en form.
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.074
Michael
apr 2007
Forskere har nu bevist af der er kvindelige hormoner i øl.
Det forklarer så hvorfor manden er dum at høre på efter 7-8 stykker!
M
apr 2007
Ting som den perfekte kvinde siger:
1. Jeg keder mig, lad os barbere min mis.
2. Det var en flot prut....slå en til!
3. Jeg ved det hul er meget strammere, men vil du ikke nok prøve.
4. Jeg har meldt mig til yoga, så jeg kan få mine ankler om bag nakken.
5. Skat naboens datter tager solbad...Kom og se.
Fuck hun bliver svær af finde....
M
apr 2007
Daisie med Fister & Møv.
den var sgu griner
M
apr 2007
- Se hvad jeg har stjålet, sagde han stolt.
- Du skal i hvertifald ikke stille den ind i soveværelset, svarede konen. Den tager nemlig billeder når det går for hurtigt....
apr 2007
M
apr 2007
Blondinen er træt af at blive kaldt dum så hun tager en sort paryk på og kører sig en tur i bilen.
Hun kommer til et vejkryds hvor der står en hyrde med sine får.
Blondinen vil lige se om det virker med parykken og siger
- Hvis jeg kan fortælle dig hvor mange får du har må jeg så få et får?
- Ja selvfølgelig, siger hyrden.
Der går 5 minutter. Blondinen siger at der er 126 får og hyrden giver hende fuldstændig ret. Hun tager et får og skal lige til at køre da hyrden banker på vinduet.
- Hvis jeg kan gætte om du er en rigtig blondine må jeg så få min hund igen?
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 632
Regelsæt fra mænd til kvinder