{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.155 visninger | Oprettet:

gå væk kat.? virker det? {{forumTopicSubject}}

er der nogen der ved om sådan noget gå væk kat virker? eller om der evt er andet der kan holde en kat ude af haven?

naboens kat render konstant i vores have, da vi har kaniner i ude bur. den stresser dem ret meget ved at løbe rundt om dem hele tiden.
OG så skrider den i vores bede, hvor på hundene så graver det op og æder:( det er så fucking KLAMT, og jeg gider simpelt hen ikke have den lorte kat i vores have mere.

der er et hegn på lidt over en meter mellem vores haver, så jeg overvejer at sprøjte hegnet med noget for at holde den væk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gå væk kat.? virker det?
  • #1   27. mar 2011 Min mor brugte noget grønt gele "Gå vækk kat " til hendes stolper på terrassen , da katten brugte det som " kradse træ" det virket at katten ikke kradset der mere , men de var da på terrassen aligevel...

• #2   27. mar 2011 Man kan købe nogle planter, der har en lugt katte ikke kan li'. De er ikke videre pæne, bare nogle grønne nogle.... Men de virker:)
    Vi havde problemer med naboens 12 gårdkatte i sommers.... De tissede i hele vores gårdsplads, så fandt jeg de planter i plantecenteret og wupti... Ikke mere:)

Kan ikke huske hvad de hedder?? Men jeg faldt over dem, da der ligefrem blev reklameret med de holder katte væk.

• #3   27. mar 2011 Jeg har katte og det virker ikke her.

Men en anden ting er at der er samme regler for katte som for hunde. Man skal holde dem på egen grund og ja ja jeg er bestemt ikke en engel selv og nej mine katte er ikke kun på min grund ;), Men hvis man som nabo klager så har man pligt til at finde en måde hvorpå katten ikke kommer ind i andres haver...

• #4   27. mar 2011 ja. ved godt det med at de skal blive hos dem selv.
    men jeg har det ikke så godt med det med at brokke mig.
    vi bor til leje, og det er samme ejer af begge husene.

men kunne være man skulle prøve med sådan nogle planter?

Kommentér på:
gå væk kat.? virker det?

Annonce