{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Privat udlejer problemer:/ {{forumTopicSubject}}

Ja vi er et hold veninder som bor i et hus der delt op i 3 lejligheder, jeg nederst hun i midten og øvers polakkere.

Vores tålmodighed har været sat på gevaldig prøve mens vi har boet her, da vi flyttede ind boede ingen øverst. Men i de 3 år visnart har været her har der roteret mange polakere ind og ud a øverste lej, de larmer så voldsomt så vi nederst ikk får nattesøvn, de stjæler vores ting i vaske kælderen, de respektere ikk vi andre og dem i midten har en søn på 1 år som nu er så generet om natten a det ved a gøre moaren sindsyg og gal self. Vi har gentagne gange nævnt problemene overfor polakkerne og udlejer. Polakkerne fatter ikk et ord engelsk. Udlejer kan ikk engelsk og han lover hver gang a tale med dem.

Hvad kan vi som bor her og som faltisk var her før dem gøre ??:0 og hvad har vi ret til?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Privat udlejer problemer:/
  • #1   21. mar 2011 Jeg vil melde mig ind i LLO, hvis I ikke er der ... og så snakke med dem om hvad I kan gøre smiley

  • #3   21. mar 2011 Llo tager alvorligt lang tid om a hjælpe folk syns jeg og er min erfarig:( syns de dygtige når der sker noget men venter selv stadig på svar på en sag som har kørt 4 år nu om svamp:0 og det kan vi ikk vente på smiley

  • #4   21. mar 2011 Tja ... jeg kan bestemt ikke klage over dem, 2 gange har jeg haft brug for hjælp ... hjælpen har været der lige med det samme, og fik sågar hele indskuddet tilbage begge gange, inden for kort tid smiley

    Men der er faktisk ikke andet i kan gøre.


  • #6   21. mar 2011 Jeg er den anden lejer der er tale om. smiley
    det skal siges at Louise har formuleret det meget pænt.
    Jeg har gentagende gange haft fat i polakkerne og spurgt dem meget pænt om ikke de ville dæmpe sig om aftenen og natten da de vækker min søn, men forgæves. Så sent som i nat/morges, kl. 5 om morgenen, vågner min søn på grund af de snakker så forbandet højt. Det tog mig en time at få ham til at falde i søvn igen. Suk.
    Ikke nok med det, så har der været polakker i min lejlighed fordi de "er gået forkert", og havde i sidste uge "besøg" af to polakker der prøvede på at komme ind i min lejlighed og blev ved med at stå og hive i min låste dør.
    Jeg har mig et iltert temperament, men når man sidder alene i en lejlighed og der står to polakker og vil ind, så føler jeg mig noget lille, og sad bare og ventede på de ville gå. smiley

    De har haft stjålet mit regnslag til barnevognen hele 4 gange, stjålet vaskegrej i kælderen, osv osv. Suk suk suk.


  • #7   21. mar 2011 Sabrina - Men LLO er faktisk de eneste der kan hjælpe, hvis udlejeren ikke gør noget :S
    så der er ikke så meget at gøre, hvis i ikke vil gå den vej.

    Udover at melde det til politiet, når de "går forkert"


  • #8   21. mar 2011 Det er desværre et ret kendt "problem" at polakker ikke taler et ord engelsk, det er heller ikke nemt at lære når de ikke har det i skolerne.

    Du kan altid bede dem smutte med "Spadaj" smiley


  • #9   21. mar 2011 Haha spadaj? Hmm den prøver jeg næste gang:)
    jeg syntes blot a llo betaler man alvorligt meget for og ja som mine erfaringer er får man ikk ret meget for sine penge:(


  • #10   21. mar 2011 C K H - hvad kan LLO helt præcis gøre for mig/os i sådan en situation?
    Er ikke rigtig kendt med den.

    Og tro mig, politiet bliver også tilkaldt hvis/når det sker igen!


    The O - der har boet andre polakker end dem der bor her nu, og de kunne godt engelsk. Men om de kan det eller ej, så er det vel almindelig høflighed at man ikke render og råber og skriger kl lort om aftenen og natten, og smider ting ned af trapperne så det runger i hele hytten, og man har vel også lært man ikke må stjæle og gå ind til andre mennesker. smiley tænker jeg lidt.


  • #11   21. mar 2011 Det betyder Gå væk, mit polsk er desværre ikke så godt smiley

    » Sabrina

    Jeg er enig, nu har jeg været i polen op til mange gange efterhånden, og det er virkelig kun en brøkdel af dem der taler andet end polsk og russisk.

    Men ja, selvfølgelig skal det være normal pli og opføre sig ordenligt.


  • #12   21. mar 2011 The O - det må jeg prøve næste gang, og håbe jeg udtaler det rigtigt. smiley
    Jeg har intet imod at de er her også, de må bare opføre sig ordentligt. Det andet kan ikke være rigtigt at man skal finde sig i. Og så kunne de måske tage et kursus i engelsk når de ved de skal være i et andet land. smiley


  • #13   21. mar 2011 Lige noget andet smiley udlejer har ikk isoleret gulvene i lejlighederne i etagerne mellem så vi kan hører alt! Er dette lovligt?

  • #14   21. mar 2011 » Sabrina

    Det kan faktisk udtales som Spar Dig "Spadaj", det er ret nemt smiley

    Jeg kender lidt diverse ord på polsk, men de er ikke stuerene nok til at skrive her smiley

    Du kan altid forslå dem at tage et dansk kursus, så er det endnu nemmere smiley


  • #16   21. mar 2011 ***Krumme***

    Du kan ikke stole på google translate smiley


  • #17   21. mar 2011 ex evt undersøge hvor mange der bor på adressen, for der må kun bo et x antal pr lejemål
    giv skattefar et vink


  • #18   21. mar 2011 Allice, de bor for mange. Tror der bor 3 el. 4 fast på adressen, og den er 54 kvm vidst.
    Plus der så kommer andre fra tid til anden og sover der også.


  • Martin g
    Martin g Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Svar: 17
    #19   21. mar 2011 Kunne man ikke kontakte politiet ? de må da kunne gøre noget ved husspetakler?

  • #20   21. mar 2011 Sabrina - Jeg kunne forstille mig at de starter med at sende nogle breve til ham, hvor der står lidt om sagen, og så får han afvide at han har pligt til at gøre noget ... men de kan sagtens køre det så langt at han ryger i retten, men det er jo op til udlejeren selv. smiley

  • #22   21. mar 2011 loui:) J

    Jeg ville personlig skrive et brev til udlejer, husk kopi.. og få gang i en dialog i breve som i kopier.. hvis der ikke sker noget vil jeg de støjene natte kontakte politiet. hvis alt dette ikke hjælper ville jeg simpelthen flytte.


  • #24   21. mar 2011 Må anskaffe en krumme så. smiley Tvivler på at Enya ville gøre gavn. smiley

    Ej. Jeg har taget det valg at flytte så hurtigt som muligt tror jeg. Udlejer er blevet kontaktet, og så må vi da håbe han gør noget ved det. Men hans reaktion var ikke så lovende, så tror ikke der bliver gjort noget ved det. Problemet omhandler jo desværre ikke kun de polakker der bor på adressen, men også alle dem der kommer rendende. Og dem kan udlejer jo ikke gøre noget ved, hvor end han gerne ville.

    Så tror den eneste, og bedste, løsning for mig vil være at min søn og jeg flytter. smiley


Kommentér på:
Privat udlejer problemer:/

Annonce