Privat udlejer problemer:/ {{forumTopicSubject}}
Ja vi er et hold veninder som bor i et hus der delt op i 3 lejligheder, jeg nederst hun i midten og øvers polakkere.
Vores tålmodighed har været sat på gevaldig prøve mens vi har boet her, da vi flyttede ind boede ingen øverst. Men i de 3 år visnart har været her har der roteret mange polakere ind og ud a øverste lej, de larmer så voldsomt så vi nederst ikk får nattesøvn, de stjæler vores ting i vaske kælderen, de respektere ikk vi andre og dem i midten har en søn på 1 år som nu er så generet om natten a det ved a gøre moaren sindsyg og gal self. Vi har gentagne gange nævnt problemene overfor polakkerne og udlejer. Polakkerne fatter ikk et ord engelsk. Udlejer kan ikk engelsk og han lover hver gang a tale med dem.
Hvad kan vi som bor her og som faltisk var her før dem gøre ??:0 og hvad har vi ret til?
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.356
aug 2008
Men der er faktisk ikke andet i kan gøre.
jul 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 66 Svar: 469
det skal siges at Louise har formuleret det meget pænt.
Jeg har gentagende gange haft fat i polakkerne og spurgt dem meget pænt om ikke de ville dæmpe sig om aftenen og natten da de vækker min søn, men forgæves. Så sent som i nat/morges, kl. 5 om morgenen, vågner min søn på grund af de snakker så forbandet højt. Det tog mig en time at få ham til at falde i søvn igen. Suk.
Ikke nok med det, så har der været polakker i min lejlighed fordi de "er gået forkert", og havde i sidste uge "besøg" af to polakker der prøvede på at komme ind i min lejlighed og blev ved med at stå og hive i min låste dør.
Jeg har mig et iltert temperament, men når man sidder alene i en lejlighed og der står to polakker og vil ind, så føler jeg mig noget lille, og sad bare og ventede på de ville gå.
De har haft stjålet mit regnslag til barnevognen hele 4 gange, stjålet vaskegrej i kælderen, osv osv. Suk suk suk.
aug 2008
så der er ikke så meget at gøre, hvis i ikke vil gå den vej.
Udover at melde det til politiet, når de "går forkert"
okt 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 256
Du kan altid bede dem smutte med "Spadaj"
jul 2007
jeg syntes blot a llo betaler man alvorligt meget for og ja som mine erfaringer er får man ikk ret meget for sine penge:(
jul 2007
Er ikke rigtig kendt med den.
Og tro mig, politiet bliver også tilkaldt hvis/når det sker igen!
The O - der har boet andre polakker end dem der bor her nu, og de kunne godt engelsk. Men om de kan det eller ej, så er det vel almindelig høflighed at man ikke render og råber og skriger kl lort om aftenen og natten, og smider ting ned af trapperne så det runger i hele hytten, og man har vel også lært man ikke må stjæle og gå ind til andre mennesker. tænker jeg lidt.
okt 2009
» Sabrina
Jeg er enig, nu har jeg været i polen op til mange gange efterhånden, og det er virkelig kun en brøkdel af dem der taler andet end polsk og russisk.
Men ja, selvfølgelig skal det være normal pli og opføre sig ordenligt.
jul 2007
Jeg har intet imod at de er her også, de må bare opføre sig ordentligt. Det andet kan ikke være rigtigt at man skal finde sig i. Og så kunne de måske tage et kursus i engelsk når de ved de skal være i et andet land.
jul 2007
okt 2009
Det kan faktisk udtales som Spar Dig "Spadaj", det er ret nemt
Jeg kender lidt diverse ord på polsk, men de er ikke stuerene nok til at skrive her
Du kan altid forslå dem at tage et dansk kursus, så er det endnu nemmere
okt 2009
Du kan ikke stole på google translate
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
giv skattefar et vink
jul 2007
Plus der så kommer andre fra tid til anden og sover der også.
maj 2008
Følger: 1 Svar: 17
aug 2008
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 1.421
Jeg ville personlig skrive et brev til udlejer, husk kopi.. og få gang i en dialog i breve som i kopier.. hvis der ikke sker noget vil jeg de støjene natte kontakte politiet. hvis alt dette ikke hjælper ville jeg simpelthen flytte.
jul 2007
Ej. Jeg har taget det valg at flytte så hurtigt som muligt tror jeg. Udlejer er blevet kontaktet, og så må vi da håbe han gør noget ved det. Men hans reaktion var ikke så lovende, så tror ikke der bliver gjort noget ved det. Problemet omhandler jo desværre ikke kun de polakker der bor på adressen, men også alle dem der kommer rendende. Og dem kan udlejer jo ikke gøre noget ved, hvor end han gerne ville.
Så tror den eneste, og bedste, løsning for mig vil være at min søn og jeg flytter.
Privat udlejer problemer:/