{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Lukning af strøm oliefyr! {{forumTopicSubject}}

Jeg lejer en lejlighed ved en privat udlejer, og til ejendommen er der oliefyr, der bliver brugt til alle lejlighederne, der er 8.
Sagen er så den at der i fredags ikke er noget varmt vand, hvilket iøvrigt tit sker. Men jeg ringer så til udlejeren kl ca 10 om morgenen og fortæller ham problemet, han siger flabet at han først kan komme og lave det om aftenen, da han var et andet sted.
En time senere banker det så på døren, det er en vvs mand, der spørger om vi har el, og jeg svarer ja.
Grunden til at fyret ikke kører, er så at udlejeren ikke har betalt el indtil den tomme lejlighed strømmen til oliefyret kommer fra! Manden spørger så om han må trække strømledningen gennem mit vindue og låne en stikkontakt, da strømmen åbenbart ikke ville kunne blive åbnet før mandag (imorgen) hvis det endelig var. Jeg siger ja, da både mig og min kæreste gerne vil kunne komme i bad hele weekenden, samt kunne vaske op, og vaske hænder osv.
Nu sidder jeg så og slår mig selv i hovedet! for jeg har helt ærligt den mest ligeglade udlejer på jorden. Vi har en masse problemer med ham i forvejen.
Mine spørgsmål er:
1. Skal jeg skrive til ham i morgen, eller bare trække stikket ud?
2. Kan strømmen blive åbnet igen samme dag?
3. Hvad hvis han trækker processen fuldstændig ud, (hvilket han gør med alting) hvad kan jeg så gøre som lejer for at få varme?
Altså hvad er mine rettigheder.

Jeg har ikke råd til at betale for el til det oliefyr, da det jo kører i døgndrift og er rigtig dyrt. Og det er egentlig heller ikke rigtig mit problem, bliver det jo kun til fordi det er mig der ikke har noget varme.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lukning af strøm oliefyr!
Kommentér på:
Lukning af strøm oliefyr!

Annonce