{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

At slå dyr kan jeg bare pisse mig af {{forumTopicSubject}}

Jeg er så gal i hovedet.. her forleden var jeg ude hos hesten og ser en "tøs" på de 10 år stå og hamre sin hest i hovedet blev pisse rasende, igen idag er der en der så slår en hest i hovedet med et træk torv fordi den løb med hende ind i dens boks.. MEN det er sku da ikke undskyldning for at gi den en.

Jeg hader det bare og ja undskyld mit raserianfald. Men kan ikke tåle det:(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At slå dyr kan jeg bare pisse mig af
  • #1   12. mar 2011 Siger du ikke noget til dem? Men ja, man slår bare ikke dyr :o(

• #2   12. mar 2011 Det er bestemt ikke i orden, og havde jeg været der, så havde jeg ikke tiet et sekund!

Sagde du intet til dem?

• #3   12. mar 2011 Jeg sagde bare hvad havde du gjort hvis jeg gjorde det mod dig.. der var tavshed:( men ja jeg er dårlig til at råbe op men ja jeg burde sku bare være ligeglad

• #4   12. mar 2011 Tror ikke det er vejen frem og råbe og skrige af en 10 årig, hun gør jo nok desværre bare hvad hun har set de voksne gøre. Tror din kommentar er bedre og så følg det op med en god snak, de fleste børn elsker en nærværende voksen, og det lære de mere af.

• #5   12. mar 2011 10 år eller ældre, jeg havde givet den pige en skideballe, og så pænt sagt det til forældrene når de kom.

Sådan noget pisser også mig af !

Har en gang sagt noget til en pige der sparkede sin hund fordi søsteren havde været oppe og skændes med nogle udlændinge. Sagde hun skulle absolut ikke slå den hund i hoved for så skulle jeg nok komme og gøre det samme ved hende

Det resulterede i at hende og hende søster samt veninde, begyndte at kalde mig alt muligt, samt at gå forbi mit arbejde ( en grill) og give mig fingeren.

Tja umodne teenager siger jeg bare...... Men intet holder mig tilbage for at sige noget....

• #6   12. mar 2011 Ja hvordan skal man lige reagere over for en ti årig uden at man selv får bøvl af forældrene, men som du siger Tina du har ganske ret det er nok måden at gøre det på, syntes bare det er en dårlig fremgang . er lige begyndt at ride igen.. men da jeg var yngre så jeg også det samme problem små piger som så op til andre som gav deres heste sådan en.

• #7   12. mar 2011 Hmm, havde jeg set én af tøserne i vores stald slå sin pony gentagne gange, så havde hun fået en reprimende. Det er jeg på ingen måde bleg for... Men der er altid måden man gør det på. At fare i flæsket på vedkommende hjælper sikkert, men kun i det omfang at det fremover vil blive gjort i skjul.. Når jeg tager fat i børnene og de unge i vores stald er det altid i form af vejledning, for det er som regel uvidenhed der afføder disse reaktioner og handlemåder. Og nej, det er ikke altid let at bide gallen i sig. Den dag jeg tog en pige i at stå og rive en elevpony gentagne gange i munden med biddet, og samtidig slå den i hovedet, ja der var hun meget tæt på at miste sit hovede, (hvilket hun bestemt heller ikke var i tvivl om da jeg i første omgang tog fat i hende). Men da hun først fik forklaret hvor stor en smerte hun påførte dyret, samt hvad konsekvenserne ved hendes behandling af ponyen kunne blive, (sky, ødelagt mund, aggresivitet, osv), så stod hun tilbage med tårer i øjnene og skammede sig vanvittigt...

• #8   12. mar 2011 Mosekonen:
    Så hun sparker sin hund, fordi hendes søster var oppe at skændes med nogle udlændinge?

• #9   12. mar 2011 Puha, så skulle de da bare lige et stykke tid i HESK så lærer de meget hurtigt at man ikke slår på dyr..

Kommentér på:
At slå dyr kan jeg bare pisse mig af

Annonce