{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.706 visninger | Oprettet:

Brev til naboer vedr. fest {{forumTopicSubject}}

Vi skal holde 30 års fødselsdag i haven til juni.
Og i den forbindelse vil vi smide et brev rundt til naboerne, for at informere om det.

Men hvor langt væk fra os selv, synes I man skal informere.

Selvfølgelig skal husene lige rundt om os selv have grundet evt. larm, og især dem på samme vej som os, da der også vil være nogle parkeringsproblemer.

Men hvor langt væk ville i sætte pris på at få det af vide, hvis det var en af Jeres naboer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brev til naboer vedr. fest
  • #1   14. feb 2011 Det kommer vel an på hvor tæt I bor i det område smiley

Her bor vi rimelig tæt, så der kan vi sagtens høre når nogle holder fest 4-5 huse væk.

• #2   14. feb 2011 Det er fint at informere om men udover at det er høfligt har det lovmæssigt ingen hjemmel. Så hvis de synes I larmer kan de stadig med god ret melde jer til politiet :o)

Bare til orientering :o)

Personligt ville jeg blive glad for en tidsramme så man vidste om I havde planlagt at trække indenfor på et bestemt tidspunkt i løbet af natten?

Herude er kl. 02.00 normalt skellet for hvornår man senest trækker indenfor hvis man stadig vil have et godt naboskab dagen efter :o)

• #3   14. feb 2011 Vi har ikke fortove i vores kvarter. Og i brevet har jeg tænkt at skrive, at vi håber på forståelse for evt. biler på vejen, men at vi selvfølgelig henstiller vores gæster til at parkere ved os selv - vi har ingen genbo, men en vendeplads.

Vi bor i et ganske almindeligt villa kvarter. Og havde tænkt de der 4-5 huse hele vejen rundt om os.

Sanne:
    Er godt klar over, at de stadig kan klage over os. Det er sådan set heller ikke derfor vi informere. Det er kun af ren og skær høflighed, så de ved det. :0)
    Men synes det er svært at sætte tid på. Og da det er første gang på de 4 år vi har boet her, så tror jeg ikke naboerne har nogle problemer med det.

Kommentér på:
Brev til naboer vedr. fest

Annonce