{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Klage..!?! {{forumTopicSubject}}

Hey nu har jeg ikke været på i et par dage pga. sygdom, men nu er jeg tilbage og vil starte ud med dette trælse indlæg...

- I går (27/3-07) modtog vi et brev fra en anonym, hvor der stod således:

Vi er mange her omkring, som er generet af at jeres hund står og gør hele dagen næsten.

Det er værst når i ikke er hjemme.

Hilsen de utilfredse.

Dette brev blev vi self. meget kede af, og det er da osse klart at Simba ikk skal stå og gø hele dagen, men et brev der er så anonymt som dette, der er både frimærke og posthusets stempel og det hele på, ingen afsender eller noget...
- Vi blev meget kede af dette brev, men samtidigt også MEGET meget skuffede, da vi hele tiden har sagt til vores naboer, når vi har snakket med dem, om at de skulle sige, hvis den gøede for meget, og det havde de alle sammen, dem vi havde snakket med, sagt at det var ikke galt, og det var mest når vi kørte hjemmefra om morgenen, så det var forståeligt nok...
- Så det der gør os skuffede er: At alle vores naboer VED, at hvis de syntes den gøede for meget, så ville vi self. meget gerne vide det, for det skal den jo ikke, så at de bare afleverer et HELT anonymt brev på denne måde det SKUFFER os virkelig meget... ;(

// Alex, Ketty og Povl //

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klage..!?!
  • #1   28. mar 2007 Sikken et træls brev.

Kunne det tænkes at det var en bagbo e.l. som I normalt ikke taler med?

• #2   28. mar 2007 Sikke noget bras....Jeg har meddelt mine naboer, de altid vil få en kop kaffe hvis der er noget mens vi snakker om tingene

Samtidig har jeg meddelt at anonyme eller 2. håndsklager ikke vil blive respekteret.

De er voskne, jeg er voksen, så det pladder gider jeg ikke

• #4   28. mar 2007 anonyme breve bør ryge lige lukt i skraldespanden !

• #5   28. mar 2007 det er vel bare fordi de er bange for at blive uvenner med jer vælg at se positivt på det istedet for negativt det er da bedre at få det at vide på den måde end at hele nabolaget taler om jer bag jeres ryg .
    Men jeg havde nu også banket på istedet

• #6   28. mar 2007 Ja, det er virkelig et træls brev, og vi syntes at personen/personerne, der afleverer sådan et brev er en kylling/kyllinger...

- Og så ka de heller ikk tillade sig at sige, at det er værst når vi ikk er hjemme, for den gør næsten ik når vi ER hjemme, ikk mere end man kan holde ud, så det skal de kunne holde ud...

- Vi har visse idéer om, hvem det kunne være, men vi har tænkt os at sætte plasticlaminerede sedler op på lygtepælene på vores vej, så alle de der ik har skrevet det evt. kunne komme og sige, hvor er det træls, det er ikk os, der har skrevet det, og på den måde kan vi måske så til sidst bruge udelukkelsesmetoden... ;(

• #8   28. mar 2007 Sikke et brev at få smiley Irriterende at de ikke kan bare troppe op mens i er hjemme og sige - Søde naboer, jeres hund står og gøer når i ikke er hjemme.

Håber det er okay at jeg lige bruge din tråd til et sidespørgsmål - Så hvis man har en nabo hvor hunden gøer når de ikke er hjemme, så skal man sige det? Har lagt mærke til at mine underbo's hund gøer utrolig meget for tiden - det genere mig ikke, men den stakkels hund må da være utryg når den larmer sådan. Har overvejet at komme forbi og snakke med hende om det smiley

• #9   28. mar 2007 Rilou- sig det endelig.....hvis mine medboere havde været så flinke ville min hunds alene hjemme problemer ik være blevet så store.

• #10   28. mar 2007 Rilou: Helt i orden...

- Vi havde osse tænkt på at sende et brev til alle vores naboer, med en fotokopiering af vores modtagende brev, og så med en lille tilskrevet tekst på, hvor der ville stå noget med, at vi er glade for at de for tæller os det, men skuffede over at de ikke tør at stå frem... ;(

• #11   28. mar 2007 KJ - Lige præcis det jeg tænkte. Jeg har også sagt til dem at de endelig måtte fortælle mig om Caiser stod og gøede mens jeg ikke var hjemme. Men det er ret nyt, kun derfor jeg ikke har gjort noget ved det endnu. Hunden stikker også hovedet ud af kattelemmen for at gø af forbipasserende :S Sææær hund.

• #12   28. mar 2007 Min ene nabo turde ikke sige net til mig......hun lod det gå gennem en anden.

Jeg fik det så at vide af en 3., pakkede en lille kurv med termokande og småkage og daffede ind til hende.

Den stakkels gamle kone var ved at få et hjertetilfælde da jeg stod foran hende.

Men en kop kaffe og en god snak, og hun er min bedste og mest ærlige nabo idag

• #13   28. mar 2007 Britta: Hmm, det er jo en mulighed, bortset fra, at vi ik bor i en opgang, men på en vej, Hæhææ griner, men ved sørme ik, hva vi prøver, tror det blir det med plasticarkene... smiley

• #14   28. mar 2007 Team Vomløs: Ja, det er træls, og vi har osse en aftale om det, at de ska sige, hvis der er noget, derfor tror vi os, det er en der bor lidt længere væk...

- Men det er sq svært at innorerer det... smiley

• #15   28. mar 2007 Janie - Kan lige se dig for mig med en kurv under armen smiley Man kan ikke forstå at hun blev bange for dig, du er jo et lille nips som mig smiley

• #16   28. mar 2007 Synes godt nok, det er en underlig måde, at takle sådan noget på!
    Er der virkelig ingen, der har nosser nok til selv at gå over, og snakke med jer om det, hvis det er så stort et problem??
    Jeg er sgu rystet!
    Ville godt nok blive skuffet, hvis mine naboer ikke kunne komme og snakke med mig, hvis der var problemer med mine hunde. Man er vel voksne mennesker, og jeg tvivler da på, at I ville bide hovederne af folk, hvi de kom på en ordentlig måde!
    Jeg var blevet godt gal i skralden over sådan et brev!

• #17   28. mar 2007 Team Vomløs: Ja, du har ret, det er helt uacceptabelt, og tror osse det er det, vi gør, altså sender et brev rundt eller hænger en tekst op... smiley

• #18   28. mar 2007 Cathrine: Ja, vi er osse meget skuffede, og self. ville vi ik bide hovedet af dem, hvis de kom og sagde det, tvært imod... smiley

• #19   28. mar 2007 Alex, ja, det var det, jeg tænkte *ss*

• #20   28. mar 2007 Og så alligevel, er du nu sikker på, at vi ik æder alle dem, der kommer os på tværs hæhæ... smiley GG

• #21   28. mar 2007 Problemet er bare, at hvis de går til politiet, så kan der komme påbud om, at den skal holdes indendøre.

Det er helt sikkert fejt, at efterlade et annonymt brev, men det er vel ment som en advarsel, næste gang kan det j være politiet, der står der.

jeg ville selv blive noget harm over sådan et brev, og man kan jo ikke lade være med at spekulere hvem de feje mennesker er. Håber at det går i orden for jer trods alt

• #22   28. mar 2007 Lykke J: Ja du har sq ret, men nu ser vi, ville bare lige fortælle om vores lille episode... smiley

Og ellers til jer alle sammen, tak for jeres håben og medfølelse... smiley

• #23   28. mar 2007 Alex, mon dog?? *ggg*
    På den anden side, kom de til mig, efter jeg havde fået sådan et brev, ku det da godt være, de ville få et pust for lopper, hvis de lige pludselig kom......

• #24   29. mar 2007 Cathrine: Hæhæ, ved sq ik, men nu prøver vi at finde synderen... smiley

• #25   29. mar 2007 vores hunde gør ogsnå engang i mellem når de er i haven, det er mest hvis der går nogen fordi nede ved vores have låge, hvor de ikke kan komme ned og se hvem det er, eller hvis vores nabo har hunde på besøg inde ved siden af

hun brokker sig næsten hver gang over vores gør når de er i haven, de for ikke lov til det og lige så snart de antyder til at gå for de et nej og så ryger de ind..
    hun passer så hendes sønners hunde på skift, den ene har to tæver og den anden en han hund.. han hunden gør hele dagen derinde når de passer den, vi har ikke klaget over det, men bare fortalt dem at han altså bliver super ulykkelig når han er alene, hvilket har gjort at hver gang vores siger den mindste lyd så brokker hun sig smiley

• #26   29. mar 2007 Team Vomløs: Ej hvor træls, så overdriver de til den anden side, fordi i pænt har fortalt dem det, kæft hvor træls... ;(

- Men vi er selv de eneste på vejen, der har hund her... smiley

Kommentér på:
Klage..!?!

Annonce