En skøn dag ... {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger så har både mig og malou haft en super dag, det hele startede igår da jeg gik på nettet og bestillte en Dog Spinny til bette fisen, regnede med at den først ville komme i næste uge. Vi stod op og hyggede med en film i sofaen efter "fisen" havde været i haven. Under filmen banker det på døren jeg går ud og åbner og der står en mand med Dog Spinny. Fedt.. Smider kassen på bordet finder guffer og tager legetøjet med ind i stuen den var et stort hit. Vi gik lang tur ved vandet og mødte alle vennerne, fisen var helt færdig da vi kom hjem. Så skulle jeg lige i banken og det lød meget positivt så nu krydser jeg fingre for måske har jeg ny bil til d. 1 marts. JUBII det har jeg kun ventet 3 mdr. på.
Hvordan har jeres dag været??
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
ikke noget spennende hos mig , været hos fysoterapaut og ligget for det meste i sengen pag prolaps i ryggen , og prøvet at gå lidt men er for smertfult...
hundene har hygget lidt i hundegården da det heldigvis er + grader og ikke koldt og så har min far taget og gået tur med dem , så nu ligger de og putter i sengen med mig ...
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Jamen jeg har slappet af
Været ude med pølsen og tulle rundt.
har sover til kl 14 - for var vågen til kl 6 pga stormen :S
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.338
jul 2008
jul 2008
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.896
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Vi fik nogle grene i hoved ( oven på bilen ) og vi måtte flere gange køre over i modsatte vejbane for at undgå store grene der var faldet ned
Lyset gik i nødebo da vi kørte igennem osv osv...
Gang i den siger jeg bare
jul 2008
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
jul 2008
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
Jeg har trænet Joy i ikke at være bange for presseninger, tror nok det staves sådan, dem der man putter over ting, så tingene ikke bliver våde når det regner.
hun synes de er meget uhyggelige når det blæser, så jeg stod pænt og talte med en af disse uhyggelige skabninger, og sagde noget med se nu krammer mor den, og hej med dig hvor er du fin, osv. Da jeg kiggede tilbage, og der stod 2 mænd og kiggede undrerne der havde jeg også bare krammet den og hvad ved jeg.
Prøvede bare at lade som ingen ting og gik over til en anden, der er ret mange af den slags på vores havn, Så efter 1 time, og ynglingsbolden var blevet brugt som "sut" kan man vist godt sige, fordi når mor vil have vi skal lege bold her, så kan det da ikke være så farlig, så tror jeg det har hjulpet, nu må vi se næste gang det blæser : ) Og vi kommer forbi nogen om de så har udhviklet sig til at være venner.
jul 2008
jul 2008
Bette fisen var gået fra mig pga. flovhed hvis det havde været mig.
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 1.170
jan 2006
Jeg har været i biluheld for 2 år siden og har piskesmæld og fikk en prolaps i ryggen... så lørdag den 29 januar , løftet jeg min venindes pige på 4 år og gikk til min bil med hende , fikk smerter i ryggen , men tængte ikke over det , søndagen støvsuget og mandag vasket gulv og tirsdag vågnet jeg og hadde smerter i ryggen , dro til genoptræning og da jeg skulle af bussen klarte jeg næsten ikke at gå.... så skal aldrig bære nogen børn eller noget som er tungt mere... men overlever , må bare lære mig at jeg ikke kan gøre normale tilng som jeg kunne før biluheldet...
jul 2008
Marianne - Uh det må da ikke være behageligt, kan du så godt arbejde som du gjorde før?
Steffen &... - Åhh det er altid hyggeligt med de små, de får bare ens hjerte til at banke lidt ekstra..
Reki Master - Ja jeg elsker at se hendes ansigtudtryk når hun har fået noget spænende som hun virkelig nyder.
jan 2006
Nej kan ikke arbeide som før... har heldigvis samme arbeid , men klarer kun ca 1-3 timer om dagen... som jeg har sagt til min arbeidsgiver og kommunen at først må jeg prioritere at kunne rengøre hjemme og hundene før arbeid... men arbeider ikke tirsdager da jeg er på behandling da jeg bliver så trætt og udmattet af det ( har genoptræning og behandling samme dag ,så det kun bliver 1 dag i ugen jeg ikke kan arbeide.. ) men som det er nu kan jeg ikke arbeide , glæder mig til jeg bliver bedre så jeg kan arbeide og gå lange ture med hundene igen...
Men håber på at kunne arbeide fuldtid igen , men tager nokk tid før jeg kan det...
En skøn dag ...