{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

En skøn dag ... {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger så har både mig og malou haft en super dag, det hele startede igår da jeg gik på nettet og bestillte en Dog Spinny til bette fisen, regnede med at den først ville komme i næste uge. Vi stod op og hyggede med en film i sofaen efter "fisen" havde været i haven. Under filmen banker det på døren jeg går ud og åbner og der står en mand med Dog Spinny. Fedt.. Smider kassen på bordet finder guffer og tager legetøjet med ind i stuen den var et stort hit. Vi gik lang tur ved vandet og mødte alle vennerne, fisen var helt færdig da vi kom hjem. Så skulle jeg lige i banken og det lød meget positivt så nu krydser jeg fingre for måske har jeg ny bil til d. 1 marts. JUBII det har jeg kun ventet 3 mdr. på.

Hvordan har jeres dag været??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En skøn dag ...
  • #1   8. feb 2011 høres ud som en hyggelig dag...

ikke noget spennende hos mig , været hos fysoterapaut og ligget for det meste i sengen pag prolaps i ryggen , og prøvet at gå lidt men er for smertfult...

hundene har hygget lidt i hundegården da det heldigvis er + grader og ikke koldt og så har min far taget og gået tur med dem , så nu ligger de og putter i sengen med mig ...

• #2   8. feb 2011 Lyder da super smiley :) Hvor fedt !

Jamen jeg har slappet af smiley
    Været ude med pølsen og tulle rundt.
    har sover til kl 14 - for var vågen til kl 6 pga stormen :S smiley

• #3   8. feb 2011 Marianne - hvad har du lavet med ryggen? Det lyder da ikke for godt. Ja altid noget at det ikke er koldt ude. smiley

• #4   8. feb 2011 Nå ja freja du var ude og se det rulle ind over land, var det flot??

• #5   8. feb 2011 Bette fisen er helt opslugt af spinny så når jeg tager det væk sidder hun og kigger op på det.. hihi, tror faktisk hun kan blive ved længe, men hun må ikke blive træt af det for jeg har ikke så mange penge at jeg kan købe et nyt hver måned. hehe.

• #6   8. feb 2011 har haft en træls dag. Den var lang, træls, kold og så er jeg ved at bryde totalt sammen pga. stress for tiden. Har mest af alt bare lyst til at sove til det bliver sommer..

• #7   8. feb 2011 Det var super flot - Og også HELT VILDT SKRÆMMENDE ! ...
    Vi fik nogle grene i hoved ( oven på bilen ) og vi måtte flere gange køre over i modsatte vejbane for at undgå store grene der var faldet ned smiley
    Lyset gik i nødebo da vi kørte igennem osv osv...

Gang i den siger jeg bare smiley

• #8   8. feb 2011 Line - det er ikke for godt, sidste år på denne tid havde jeg det også sådan, men har i mellem tiden fået nyt job og selvom jeg har meget at lave ja så har jeg fået det meget bedre. Håber da at du snart får det bedre.

• #9   8. feb 2011 Skønt at læse om din pragtfulde dag : )

• #10   8. feb 2011 Freja - tror jeg gerne. Hold da op. Mit lille byhus ligger i læg så jeg kunne kun hører det susede. Men nede i byen var der en del tagsten som var fløjet af.

• #11   8. feb 2011 Sanne ej hvor lyder det bare hyggeligt, og så i også mødte alle hunde vennerne så kan den dag da ikke bliver bedre : )

Jeg har trænet Joy i ikke at være bange for presseninger, tror nok det staves sådan, dem der man putter over ting, så tingene ikke bliver våde når det regner.

hun synes de er meget uhyggelige når det blæser, så jeg stod pænt og talte med en af disse uhyggelige skabninger, og sagde noget med se nu krammer mor den, og hej med dig hvor er du fin, osv. Da jeg kiggede tilbage, og der stod 2 mænd og kiggede undrerne der havde jeg også bare krammet den og hvad ved jeg.
    Prøvede bare at lade som ingen ting og gik over til en anden, der er ret mange af den slags på vores havn, Så efter 1 time, og ynglingsbolden var blevet brugt som "sut" kan man vist godt sige, fordi når mor vil have vi skal lege bold her, så kan det da ikke være så farlig, så tror jeg det har hjulpet, nu må vi se næste gang det blæser : ) Og vi kommer forbi nogen om de så har udhviklet sig til at være venner.

• #12   8. feb 2011 Master - Tak vi plejer nu at hygge for vildt når jeg endelig har fri for en normal dag hos mig er at jeg er væk i 11 timer hver dag, så når jeg har fri står bette fisen i centrum.

• #13   8. feb 2011 Camilia - Kan lige se det for mig du står og krammer en pressing. hihi
    Bette fisen var gået fra mig pga. flovhed hvis det havde været mig.

• #14   8. feb 2011 Altid skønt at forkæle sin bedste logrende ven

• #15   8. feb 2011 ha ha, var bare færdig af grin over bettefisen, der ville gå af flovhed. Tror ret tit de vovser tænker, hvad sker der lige for de mennesker : )

• #16   8. feb 2011 har haft en god eftermiddag med besøg af min moster golden hvalp på 8 uger idag.

• #17   8. feb 2011 Sanne & ...

Jeg har været i biluheld for 2 år siden og har piskesmæld og fikk en prolaps i ryggen... så lørdag den 29 januar , løftet jeg min venindes pige på 4 år og gikk til min bil med hende , fikk smerter i ryggen , men tængte ikke over det , søndagen støvsuget og mandag vasket gulv og tirsdag vågnet jeg og hadde smerter i ryggen , dro til genoptræning og da jeg skulle af bussen klarte jeg næsten ikke at gå.... så skal aldrig bære nogen børn eller noget som er tungt mere... men overlever , må bare lære mig at jeg ikke kan gøre normale tilng som jeg kunne før biluheldet...

• #18   8. feb 2011 Camilia - Jeg kan virkelig se det på bette fisen når hun bliver flov over mig, først sender mig et uforstående blik, så sænker hun hovedet en smule og drejer det helt væk fra mig som for at sige: Jeg kender dig altså ikke.. hehe

Marianne - Uh det må da ikke være behageligt, kan du så godt arbejde som du gjorde før?

Steffen &... - Åhh det er altid hyggeligt med de små, de får bare ens hjerte til at banke lidt ekstra.. smiley

Reki Master - Ja jeg elsker at se hendes ansigtudtryk når hun har fået noget spænende som hun virkelig nyder.

• #19   8. feb 2011 Sanne

Nej kan ikke arbeide som før... har heldigvis samme arbeid , men klarer kun ca 1-3 timer om dagen... som jeg har sagt til min arbeidsgiver og kommunen at først må jeg prioritere at kunne rengøre hjemme og hundene før arbeid... men arbeider ikke tirsdager da jeg er på behandling da jeg bliver så trætt og udmattet af det ( har genoptræning og behandling samme dag ,så det kun bliver 1 dag i ugen jeg ikke kan arbeide.. ) men som det er nu kan jeg ikke arbeide , glæder mig til jeg bliver bedre så jeg kan arbeide og gå lange ture med hundene igen...

Men håber på at kunne arbeide fuldtid igen , men tager nokk tid før jeg kan det...

Kommentér på:
En skøn dag ...

Annonce