856 visninger
|
Oprettet:
Skøn dag {{forumTopicSubject}}
Her har vi rigtig holdt hunde-hygge dag. Startede dagen med at handle lidt nyt foder, shampoo, legetøj og et badebassin til Silje. Tænkte bassinet ville være rart for hende på de varme dage, men vil hun gå i det? Næ.
Så skulle der vaskes hund, og hvor kan hun da se ynkelig ud. Så fik hun den helt store børstetur, hvorefter vi gik en lang tur i skoven, her i det gode vejr. Nu er hun godt brugt, og ligger bare og snorker på sofaen.
Udover det, har jeg fået hængt lidt pynt op på væggen ude på terrassen, og synes selv det er blevet hyggeligt derude.
Hvad har I fået dagen til at gå med?
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
vi har ordnet huset, handlet og hafy besøg af sundhedsplejesken - Trolden vejer nu hele 8 kg , 3 måneder gammel... kææmpe unge
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.828
Og kedelige Silje med bassinet
Har været til kontrol med Fadia hos dyrlægen, hvilket bare gik SUPER godt
Ellers har vi bare hygget herhjemme, det er simpelthen for varmt for hundene med de store aktiviteter i de her dage
HÅBER på at den sene aften skal bruges på stranden med vovserne.. Er i fuld gang med at overbevise Flirten om at hans bil ikke dør af våde hunde
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
Ja der mangler vidst ikke noget. Jeg har siddet og fulgt med i alle billederne du har vist af ham, han er altså en lækker baby. Er der valgt navn?
Henriette
Ja, jeg havde godt nok håbet hun bare ville hoppe i, men det kunne jeg godt tro om igen. Åh ja, sådan en strandtur er heller ikke værst. Det nyder hundene rigtigt. Et par våde hunde tager bilen ikke skade af, visse vasse
jun 2011
Godt du er glad for at komme tilbage. Hvad arbejder du med?
okt 2007
Det samme mener jeg jo heller ikke
Men inden han lærte mig at kende, har han aldrig haft et "forhold" til hunde, da han ikke er vokset op med dem, eller selv haft..
Så bare det at de flere gange har været med i bilen, når vi har skulle på skovtur eller andet, har været STORT for ham *G*
Nu mener jeg så at tiden er moden til skridtet videre
jul 2008
Mette - nai han får det han skal have, han er også en ret veltilpas og glad unge
ja navnet er valgt, men det er en hemmelighed indtil dåben
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.746
okt 2007
Tusind tak igen !!
Dagen kunne bare heller ikke blive bedre for mit vedkommende, efter den besked
Glæder mig til at se hvad Trolden har fået af navn
jul 2008
Det var svært at vælge navn, havde aldrig troet det skulle være så forvirrende !!
jun 2011
Ja nu er det helt sikkert tid, til at tage skridtet videre. *G* Ej, men med et par tæpper/håndklæder burde der ikke ske det store.. Så når hverken sand eller vand den dyrebare bil.
F&Z
Dejligt. Er spændt på at høre, hvad han skal hedde.
okt 2007
Ja er der ingen tvivl om at vi har
Ikke at jeg elsker Wictor mindre, men bare på en anden måde..
Fadia er uden tvivl mit hjertebarn
Det er sindsyg svært ja, men er sikker på at du og K har fundet det helt perfekte til ham
maj 2011
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 111 Svar: 3.114
Herhjemme havde vi også problemer med navnet, så vi måtte begge to have vores vilje og han endte med at hedde William Valdemar
Skøn dag