Skøn dag {{forumTopicSubject}}
Er det bare mig eller er dagen i dag ikke dejlig?
Kiwi og jeg har lagt dagen ud med at være til dyrlæge til en revaccination og chip-mærkning. (+ jeg har fri fra arbejde! :D)
Og dyrlægen havde kun positive ting at sige til den skønne hund, undtagen at hun havde en smule feber, men han mente bestemt at Kiwi snød ham da hun havde massere af appetit og var lige så fræk som sidst. (Vi har heller ikke kunne mærke at hun skulle være dårlig, andet end dårlig mave, men der er hun sat på skånekost, så det er allerede i bedring.)
Chip-mærkningen sagde hunden ingen ting til - kunne jo ikke være bedre..
Og inden vi kom til dyrlægen, mødte vi en anden storpudel, (dejligt at se race-fælle, det er jo sjældent man møder dem), som så viste sig at komme fra sammen kennel som Kwi.. Rigtig dejligt!
Plus en masse fremmede mennesker sagde at Kiwi var da bare rigtig sød og dejlig.. Så kan man kun blive glad..!
Nu glæder jeg mig bare til at se hvad dagen ellers byder på. (jeg ved at Kiwi's nye østrand seng kommer, så det glæder jeg mig til)
Håber jeres dag også er og bliver god..
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Wee hehe.
Og så skinner solen. Helt igennem fantastisk.
nov 2009
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 19 Svar: 409
jan 2010
nov 2009
Må man spørge hvad du gør for at tabe dig?
dec 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 117 Svar: 3.558
med en sovende hund på hver side. Det er skønt
jan 2010
Vi får mest kylling og grøntsager til aftesmad, og så spiser jeg ikke ret meget hvidt brød og slet ikke smør.
Og så bare mindre potioner. Det rasler af
Dog, så tager vi en dag hver 3. uge ca. hvor vi spiser hvad vi har lyst til, for ikke at miste gejsten. Så spændende er kylling heller ikke
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.358
nov 2009
Men held og lykke med at smide de sidste kilo..
Karina J - lyder ret hyggeligt! Kiwi har lagt sig foran hoveddøren, så er hun sikker på at jeg ikke smutter ud uden hun opdager det
dec 2008
ja det er bare super hyggeligt når de ligger og putter.
Mine må gerne være i sofaen og de vil helst ligge heeelt tæt op ad mig - så kan man da ikke lade være med at holde af dem
nov 2009
dec 2008
Og en af mine kammerater der også har hund, skrev lige og spurgte om vi ville med i skoven i dag - selvfølgelig vil vi det
jan 2010
Jeg var ude og gå en lang tur ved åen i min frokostpause.
Et sted jeg ikke har gået før, igennem skov og forbi et rigtig sødt bondehus, med stor køkkenhave, som en aldrende mand var ved at gøre klar til udsåning. Og der var bare sådan en fred og ro.
I aften skal min kæreste op og træne, så jeg skal bare ud og gå en lang tur med min vaps, og så hjem og putte med ham på sofaen og se kongehuset
Helt igennem fantastisk dag. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så glad og jah bare fyldt med optimiske
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Jeg har også haft en rigtig dejlig dag. Keesha fandt et vandhul som var noget så dejligt at fræse igennem :
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
Billederne er taget med mobilfon, så ikke for gode.
Og så har vi siddet på terrassen og nydt solen (og et kødben)
nov 2009
Kiwi og jeg har også været ude og lege, rigtig hyggeligt!
Bare så dejligt når solen skinner
Marianne P - Ej, det lyder bare mega hyggeligt. Lyder ret idyllisk..
Skøn dag