{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Skøn dag {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig eller er dagen i dag ikke dejlig?

Kiwi og jeg har lagt dagen ud med at være til dyrlæge til en revaccination og chip-mærkning. (+ jeg har fri fra arbejde! :D)
Og dyrlægen havde kun positive ting at sige til den skønne hund, undtagen at hun havde en smule feber, men han mente bestemt at Kiwi snød ham da hun havde massere af appetit og var lige så fræk som sidst. (Vi har heller ikke kunne mærke at hun skulle være dårlig, andet end dårlig mave, men der er hun sat på skånekost, så det er allerede i bedring.)
Chip-mærkningen sagde hunden ingen ting til - kunne jo ikke være bedre..

Og inden vi kom til dyrlægen, mødte vi en anden storpudel, (dejligt at se race-fælle, det er jo sjældent man møder dem), som så viste sig at komme fra sammen kennel som Kwi.. Rigtig dejligt!

Plus en masse fremmede mennesker sagde at Kiwi var da bare rigtig sød og dejlig.. Så kan man kun blive glad..!

Nu glæder jeg mig bare til at se hvad dagen ellers byder på. smiley (jeg ved at Kiwi's nye østrand seng kommer, så det glæder jeg mig til)

Håber jeres dag også er og bliver god.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skøn dag
  • #1   15. apr 2010 Min dag er også bare fantastisk - jeg har nemlig tabt 5,1 kg smiley
    Wee hehe.
    Og så skinner solen. Helt igennem fantastisk.

• #2   15. apr 2010 Tillykke med det, det er da ret flot smiley

• #3   15. apr 2010 Tak tak. Det giver sku blod på tanden. Så mangler der bare 3,5 mere før jeg er sådan ok tilfreds, og måske 7 i alt før jeg bliver rigtig laber smiley

• #4   15. apr 2010 Ja det kan jeg da godt forstå smiley
    Må man spørge hvad du gør for at tabe dig?

• #5   15. apr 2010 jeg har lige været til en super god vejledning i forbindelse med en forestående eksamen, gået en tur med hundene i det gode vejr, og nu smidt mig på sofaen for at forberede mig til eksamen..
    med en sovende hund på hver side. Det er skønt smiley

• #6   15. apr 2010 Det er ganske enkelt såmænd smiley Spiser sundere og bevæger mig mere.
    Vi får mest kylling og grøntsager til aftesmad, og så spiser jeg ikke ret meget hvidt brød og slet ikke smør.
    Og så bare mindre potioner. Det rasler af smiley
    Dog, så tager vi en dag hver 3. uge ca. hvor vi spiser hvad vi har lyst til, for ikke at miste gejsten. Så spændende er kylling heller ikke smiley

• #7   15. apr 2010 Jeg har været i haven sammen med hunden. Jeg hakkede og han var oppe at slås med en gammel vandslange. Og så har jeg fået resultatet af røngten af hofter og albuer. B og 0. Så jeg synes også at det er en dejlig dag.

• #8   15. apr 2010 Kunne godt forestille mig at man kunne køre død i det samme mad.. Men fornuftigt med sådan en dag smiley
    Men held og lykke med at smide de sidste kilo.. smiley

Karina J - lyder ret hyggeligt! Kiwi har lagt sig foran hoveddøren, så er hun sikker på at jeg ikke smutter ud uden hun opdager det smiley

• #9   15. apr 2010 Liv:
    ja det er bare super hyggeligt når de ligger og putter.
    Mine må gerne være i sofaen og de vil helst ligge heeelt tæt op ad mig - så kan man da ikke lade være med at holde af dem smiley

• #10   15. apr 2010 Årh det er så hyggeligt! smiley

• #11   15. apr 2010 Nemlig

Og en af mine kammerater der også har hund, skrev lige og spurgte om vi ville med i skoven i dag - selvfølgelig vil vi det smiley

• #12   15. apr 2010 Jeg vil gerne tilføje:
    Jeg var ude og gå en lang tur ved åen i min frokostpause.
    Et sted jeg ikke har gået før, igennem skov og forbi et rigtig sødt bondehus, med stor køkkenhave, som en aldrende mand var ved at gøre klar til udsåning. Og der var bare sådan en fred og ro.

I aften skal min kæreste op og træne, så jeg skal bare ud og gå en lang tur med min vaps, og så hjem og putte med ham på sofaen og se kongehuset smiley

Helt igennem fantastisk dag. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så glad og jah bare fyldt med optimiske smiley

• #13   15. apr 2010 Hovsa kom lige til at poste et indlæg i den forkerte tråd - den er slettet igen *G*

Jeg har også haft en rigtig dejlig dag. Keesha fandt et vandhul som var noget så dejligt at fræse igennem :

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

Billederne er taget med mobilfon, så ikke for gode.

Og så har vi siddet på terrassen og nydt solen (og et kødben)

• #14   15. apr 2010 Nåå hvor er Keesha fin smiley

Kiwi og jeg har også været ude og lege, rigtig hyggeligt!
    Bare så dejligt når solen skinner smiley

Marianne P - Ej, det lyder bare mega hyggeligt. Lyder ret idyllisk..

Kommentér på:
Skøn dag

Annonce