{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kage
  • #1   27. jan 2011 Tillykke med føs`dagen, men hvor surt at du er syg :o(
    Jeg håber at du snart får det bedre, men kunne du ikke ha ladet være med at nævne kagen.
    Jeg er blevt VILDT lækkersulten nu, men hvor får jeg fat i noget lækkert på denne tid...ØV.. Hehehe.. ;o))

• #2   27. jan 2011 Tillykke smiley

Jeg stod for at skulle lave lagkage til den sidste fødselsdag og valgte at lave en lagkage med hindbærskum, creme, hakket daim, og så evt en form for frugt, jeg valgte banen da familien godt kan lide det smiley

synes hindbærskummet er rigtig godt at bruge da lagkage hurtigt kan blive meget sødt og hindbærskum er meget frisk

• #3   27. jan 2011 Tak for hilsnerne. Hvordan laver man hindbærskum?

• #4   27. jan 2011 jeg købte en pose frosne hindbær, lod dem tø og hældte så vandet fra. derefter moser jeg hindbærene.

Så pisker jeg flødeskum og bagefter rører jeg meget stille hindbærene i, og smager derefter til med flormelis smiley

utrolig let og faktisk ikke så dyrt at lave

• #5   27. jan 2011 Jeg puttede vist også lidt vanilie i, men det er smag og behag om man kan lide det smiley

• #6   27. jan 2011 Jeg gør det samme bare med bananer, men jeg udelukker sukkeret da jeg syntes at lagkagen bliver sød nok i sig selv. IMO.

• #7   27. jan 2011 Ja jeg bruger heller ikke rigtig sukker, da jeg selv ikke rigtig er til meget søde ting, kan bedre lide friske desserter. men ved opskriften normalt skal have lidt i så nogle må jo kunne lide det smiley

• #8   27. jan 2011 Tillykke! smiley

og rigtig god bedring....

jeg er ikke så god til kage, så nøjes med ovenstående smiley

• #9   27. jan 2011 rutebilslagkage smiley

knus en masse rutebiler og byg kagen op med bund, creme,bund og dækket af flødeskum med ruttebiler, og lige et drys medc ren rutebiler

• #10   27. jan 2011 tillykke med fødselsdagen, og god bedring smiley

brune lagkagebunde
    ½ l piskefløde
    1 ps markroner
    1 gl. abrikosmarmelade

smør 2 bunde med marmeladen
    pisk fløden til skum, knus markronerne og kom dem i og fordel 1 trediedel af det oven på marmeladen, slut af med det sidste markronskum og pynt evt. med en flødekant (køb 1/4 fløde til dette)

det er vores favorit fødselsdagslagkage

Kommentér på:
Kage

Annonce