{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Hader at gå i skole {{forumTopicSubject}}

Kender i det, man sidder på en stol , dag ud og dag ind og får kastet ny viden i hovedet......

Der er to sider af en selv der river i en...

den ene side syntes livet er for kort til at sidde på en stol, og gøre noget man ikke fordrage.

den anden side gentager det faktum fortæller at sidder du på den stoil, øger det chancen for at du en dag kan blive fri, hvo den første ting måske udløser den modsatte konsekvens..

Håber i forstår mig, hader bare at gå i skole!! Vil hellere arbejde, heldigvis vinder englen på min skulder

Tror ikke jeg er den eneste studerende der har det sådan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader at gå i skole
  • #1   19. jan 2011 Altså jeg går på mit drømmestudie, og selv jeg kan have sådan nogle dage engang imellem smiley

• #2   19. jan 2011 Hmm nej, det kender jeg ikke. Jeg har altid elsket at gå i skole..
    Er faktisk første år, jeg ikke gå i skole, selv om jeg har haft fuldtidsarbejde de sidste 4-5 år... Og overvejer da en uddannelse mere ved siden af arbejdet.

• #3   19. jan 2011 Sådan havde jeg det på gym, men havde det på ingen måder på den måde på Journalisthøjskolen.

• #5   19. jan 2011 Haha da jeg gik på Journalisthøjskolen var hver dag som ts beskriver... Men det er jo derfor man kan stoppe igen smiley Så længe man ender med at lave noget man elsker så er vejen dertil jo ikke sååå vigtig...

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
    #6   19. jan 2011 Der er mange der bliver æsketrætte af at sidde på den stol og bare modtage viden. Heldigvis er mange uddannelser lavet så du kan tage dem enten den slagne vej på bænken igen, eller ved at gå i lære. Går du i lære har du en mulighed for at komme til en ny by en ny egne af landet, tjene penge og samtidig vide at du faktisk er i gang med din uddannelse. Men for at komme dertil er du nød til at bide i det sure æble og fortsætte med at modtage. Du kan jo så variere temaet at modtage ved at deltage aktivt i timerne. Det gør det hele lidt mere spændende smiley

• #7   19. jan 2011 Ikke at jeg hellere ville arbejde... Jeg ville bare hellere læse noget andet - noget der interessede mig smiley

• #8   19. jan 2011 Jeg går i 3.g nu, og der er lys for tunnelen, men alligevel føltes målet så langt...

Mange af mine kammerater elsker at gå i skole, og nogle af dem kunne nemt ende som evighedsstudenter...

Jeg har nemt ved skolen, men føler ikke jeg er skabt til det, jeg skal ud og arbejde, ud og bruge mig selv. Ikke lærer om renæssance og latinske gloser. stop det. heh

• #9   19. jan 2011 Når jeg sidder på en spinningscykel og mine lår brænder af smerte, og jeg føler aat jeg ikke får luft nok ned i lungerne, ryger der også tanker gennem mit hoved, så som: Fuck, jeg orker ikke mere. Nej, det gør altså for ondt det her. Hvorfor sidder jeg dog her?. Skal jeg ikke bare gi op for idag? Heldigvis vinder fornuften og min hjerne svarer sig selv igen: Jo, vis du er sej- du kan godt det her. Smerte er godt ( når maan træner ) Du sidder her fordi du vil i form, have det godt, tabe dig og se lækker ud. Du giver fandmer ikke op.

• #10   19. jan 2011 faktisk keder jeg mig noget så grusomt hvis jeg ikke deltager, der bare svært når man konkurrere med 32 andre elever om opmærksomheden..

Lige nu deltager jeg dog ikke , fordi vi har om nervesystemet.. GAB ;-D

• #11   19. jan 2011 Sophie: jeg tror, det handler meget om, at det man bliver undervist i, er noget man interesserer sig for.

• #12   19. jan 2011 Jeg kender det alt for godt, og jeg havde det på præcis samme måde i gymnasiet. Puha.(dog alt efter fag - der var fag, hvor tiden gik ALT for hurtig)

• #14   19. jan 2011 Går også i 3.g og har det præcis som dig. Der er heldigvis ikke så lang tid tilbage smiley

• #15   19. jan 2011 Om man går i skole eller på arbejde, så kan tingne hænge en ud af halsen engang imellen.
    Sådan er livet også.

Kommentér på:
Hader at gå i skole

Annonce