{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.087 visninger | Oprettet:

Hader at gå i skole {{forumTopicSubject}}

Kender i det, man sidder på en stol , dag ud og dag ind og får kastet ny viden i hovedet......

Der er to sider af en selv der river i en...

den ene side syntes livet er for kort til at sidde på en stol, og gøre noget man ikke fordrage.

den anden side gentager det faktum fortæller at sidder du på den stoil, øger det chancen for at du en dag kan blive fri, hvo den første ting måske udløser den modsatte konsekvens..

Håber i forstår mig, hader bare at gå i skole!! Vil hellere arbejde, heldigvis vinder englen på min skulder

Tror ikke jeg er den eneste studerende der har det sådan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader at gå i skole
  • #1   19. jan 2011 Altså jeg går på mit drømmestudie, og selv jeg kan have sådan nogle dage engang imellem smiley

• #2   19. jan 2011 Hmm nej, det kender jeg ikke. Jeg har altid elsket at gå i skole..
    Er faktisk første år, jeg ikke gå i skole, selv om jeg har haft fuldtidsarbejde de sidste 4-5 år... Og overvejer da en uddannelse mere ved siden af arbejdet.

• #3   19. jan 2011 Sådan havde jeg det på gym, men havde det på ingen måder på den måde på Journalisthøjskolen.

• #5   19. jan 2011 Haha da jeg gik på Journalisthøjskolen var hver dag som ts beskriver... Men det er jo derfor man kan stoppe igen smiley Så længe man ender med at lave noget man elsker så er vejen dertil jo ikke sååå vigtig...

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403