Bliv nu sommer!! {{forumTopicSubject}}
Ork hvor jeg synes, tiden går langsomt! Det er som om mit liv er sat på standby indtil sommer.
Lige nu er jeg på en praktikplads, som jeg ikke er specielt glad for. Skal på en ny til sommer.
Lige nu bor vi i Århus, hvor vi ikke kender nogen. Vi flytter tilbage til Nordjylland og familien og venner til sommer.
Vi bor i en lille bette lejlighed med the-køkken, som jeg bare er så træt af og bliver helt klaustrofobisk i efterhånden, alting roder, fordi vi ikke har plads til alle vores ting og det hele er bare uoverskueligt. Vi flytter i en stor 3 værelses til sommer- med både komfur og emhætte wupwup.
Jeg vil gerne have en hund mere (og har fundet den perfekte græske gadehund) men vi har ikke plads og må kun have én hund. I lejligheden, vi får til sommer, er der ingen begrænsning på antal husdyr.
Og oveni det hele så hader jeg sne, kulde, sjap, is og gråt vejr!!
Andre end mig, som ikke synes tiden kan gå hurtigt nok til sommer?
jan 2011
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.219
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
jan 2011
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
feb 2006
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
Ja ud og lufte hundebassen til sommer DET glæder jeg mig til... denne her vinter har været hård synes jeg.. jeg pakker og pakker mig ind i dyrt vamt tøj.. og alligevel har jeg lige haft lungebetændelse og snot hele tiden.. så har besluttet at de time lange ture vi plejer er slut for denne vinter.. det må blive når det er lidt lunere
feb 2006
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 409
Sidste år var den første sommer i vores hus. Det var så dejligt med have og at være flyttet i noget bedre. Men men ak og ve vores græsplæne lignede en pløjemark det meste af sæsonen og hækken var ca 1 pind pr 50cm og nærved ingen blade på den.. Vi havde ikke fået lagt fliser, så mudderpølen foran vores indgang var ikke til at overse. Hegnet skulle sættes og planter eller træer var slet ikke plantet. Vi skulle investere en masse penge i havemøbler og div. udendørsting, og så var der også liiige det med vaskemaskinen, køleskabet, fryseren, og alt det andet vi manglede til huset. Føj altså, det var svært bare at slappe af og nyde det gode vejr.
I år ser det anderledes ud håber jeg. Græsset er sået og kommet godt frem. Hækken vokser, blomsterne kommer op til foråret (håber jeg) og hegnet er oppe x2. Havemøblerne i hus og grillen ligeså. Plastik pool, legetøj og baderinge er også klart til at blive hevet ned fra loftet.
Det kan kun gå for langsomt med varmere vejr. Jeg vil UUUD i haven og plante træer og buske og sætte det manglende læhegn op så vi har privatliv til at nyde vores terasse i fred..Så jo jeg er helt enig i at der er laaang vej til varmen endelig kommer og alt det skønne grønne kigger frem. Det kan KUN gå for langsomt..^^
feb 2006
Bliv nu sommer!!