{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

dumme dumme dumme snevejr {{forumTopicSubject}}

kan det så gå væk, her sad jeg og var over lykkelig for om 1 time så burde min mand kommer hjem efter at have været i Rumænien på montørarbejde,
men nææ nej for al togtrafik står stille over i KBH så han sidder PT på banegården og kan ikke komme hjem, for hverken tog eller taxa køre til odense og slet ikke vissenbjerg,
øv hvor er jeg bare sur nu, gider slet ikke sne alligevel,
det eneste gode ved at han er i KBH er sgu da at det ikke læbgere koster 8 kr i min. at ringe sammen

fedt nu gik gadelyset så også, så nu der f..... mørkt herude

SÅ BLIV DOG SOMMER


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dumme dumme dumme snevejr
  • #1   21. feb 2007 Enig!

    Og hunden vil ikke ud når det sner:S


  • #2   21. feb 2007 karina- ej hvor irriterende.....
    Jeg vil osse ha sommer.
    Snevejr passer ik godt sammen med en forstuvet fod


  • #3   21. feb 2007 oki dsb sender vil ham på hotel... vis ha ha rasavert belette

  • #4   21. feb 2007 Smutter lige ind omkring med et knus.. han er hjemme før du aner det.. men kan sige at sådan som vi har det nu her i nordjylland og har hørt at det er på vej over til dig/jer såå vær du glad for at han ikke er strandet i et tog.

    Godnatklem herfra.. håber det hjælper lidt på dit humør ;o)


  • #5   21. feb 2007 nej det vil hun ihvertfald ikke hun har fundet teknikken 20 cm fra døren laver hun alt og så det bare hurtigt ind igen,



  • #6   21. feb 2007 Ihh hvor er vi enige... Jeg HADER sne og jeg mener HADER... Jeg er sneet totalt inde, det er heldigvis lykkes mig at få min havedør op så hundene kan komme ud der, for min hovedør kan jeg ikke få op og det er kun 1 time siden jeg kom hjem og ryddede uden for og nu er der lukket helt til igen,..... Og haven er helt lukket så den kan jeg ikke komme ud igennem....

  • #7   21. feb 2007 Karina med skønne Aya ,
    Ik engang det - jeg skal tage hende i snor og slæbe hende ud på græsplænen:S
    Hvis jeg bare sender hende ud og tisser sidder hun i døren og kigger bebrejdende op på mig!


  • #8   21. feb 2007 Man kan ikke stole på toget når det er sne... synes det er altid "katastrofe" på vej,tog osv når det kommer lidt sne, men så har jo de fleste biler sommerdæk på bilene osv...

  • #9   21. feb 2007 Du må sende aaaaal din sne ned til os. Vi har gået og ventet hele vinteren på lidt sne, så vi kunne komme ud med slæden... men nej... intet...

  • #10   21. feb 2007 Namse
    det ved jeg ikke det står hans firma jo for, de betaler jo rejse og hotel, så får de penge til mad, så ved at de nok skal sørge for ham, det bare skide ærgeligt når man nu har manglet ham i lang tid, han rejste d. 29 jan og har kun været hjemme på 2 overnatninger siden


  • #11   21. feb 2007 Marianne bare kom en tur til Smørum og hent løs, vi har mere en rigligt.... Min mors bil sidder fast på en vej og hun måtte så gå resten af vejen hjem og det er kun fordi hun skulle køre mig hjem!!!!

  • #12   21. feb 2007 Karina med skønne Aya ,
    Stakkel :S


  • #13   21. feb 2007 Jeg sender med GLÆDE SNE til dem der endnu ikke har fået noget !!

    For her har vi nemlig RIGELIGT, så meget at vi ikke længere kan komme ud af døren til haven, den er blokeret, bilen er stort set sneet inde og politiet fraråder al udkørsel her i Roskilde..

    Fedt.. Not !!

    Og det stormer stadig, og sner stadig rigtig meget. Rendegraveren, Lastbilen og traktoren kæmper nærmest forgæves på gaderne...


  • #14   21. feb 2007 FEDT, nu er antenne fanme også gået !!

    Og lyset blinker nærmest om kap..

    Iiih hvis strømmen skal til at gå, ja så vil jeg altså have en tudekiks !! smiley

    Ej, det er da hyggeligt, men så stopper det altså også der ! smiley


  • #15   21. feb 2007 Heidi N
    ja bor i bred/vissenbjerg har gjort det siden juli, dengang var der MEGET smukt herude


  • #16   21. feb 2007 Karina: det er godt nok sur røv hva...........
    Hvis jeg havde bil kunne jeg da godt have hentet ham til dig :o)


  • #17   21. feb 2007 Camilla her fraråder de også alt udkørsel... Ikke at det bliver noget problem eftesom jeg er sneet inde... Men hvordan forklare man lige en hund det!!! Gizmo nægter at lave noget i haven og vi kan ikke komme ud den anden vej, men så må han altså lære det....

  • #18   21. feb 2007 i har vel lidt storm i dk... vi har riglig med sne her i norge, men lige nu er det pisse koldt, skal snart ud med hundene.. det er meget koldt og det blæser meget...

    Men jeg kan best lige sne end mudder og sjapp.... Så bliver ikke hundene så beskidte og udenfor er det meget lysere om aften når det er sne...

    Håber at din kæreste kommer snart hjem til deg...


  • #19   21. feb 2007 i må osse gerne få min sne

  • #20   21. feb 2007 bodde i smørum for et år siden.... hundene elsket sneen som var ved nyttår.... vi har heldigvis altid vinterdækkpå bilen , også i danmark...

  • #21   21. feb 2007 Janni
    har selv bil, men motorvejen er spærret flere steder og jeg er lidt utryg ved at køre når det er helt mørkt og glat,

    men der er ingen mand til mig idag, de er taget på hotel nu og tager toget hjem imorgen, så snart de får muligheden for det


  • #22   21. feb 2007 Karina: Stakkels dig..........
    Jeg elsker nu at kører når det er glat..........
    Håber han kommer hjem til dig i morgen


  • #23   21. feb 2007 Camilla: Min antenne er også gået.. Bor i taastrup.. Har lige været ude og køre, og magen til skræmmende oplevelse skal man sgu lede længe efter.. Kan ikke se vejkanterne, da der bare ligger bjerge af sne.. Der er kun en lille vejbane at køre på, hvor der normalt er 3 vejbaner.. Det er fuldstændig kaotisk.. Ser ikke ud som om at man kan komme på job/i skole i morgen i det her vejr..

  • #24   21. feb 2007 jeg kunne ønske at når jeg var lille og gikk på skole at man lukket skole pag. sne eller -grader...
    Men nei, over 1,5meter med sne og -30 grader og vi må på skole alikevell... sånn er det i norge... har aldrig oplevet at skolen lukket pag sne eller - grader...


  • #25   21. feb 2007 jeg skal starte på truck-kursus imorgen *GG* i odense det skal da nok blive en sjov tur derind *GG*
    har intet imod at køre når det glat, kan bare ikke se en skid når det mørkt *SS*
    meen nu må vi se, regner nu stærkt med at vejene er til at køre på imorgen, skulle gerne have det truckkort


  • #26   21. feb 2007 Her regner det bare... Har ikke set skyggen af sne hele dagen... Syntes nu at det er så hygligt med lidt sne.. Men jeg vil nu helst slippe for at sne inde.. Men vi må vist undvære sneen.. Vi ligger lige så det går uden om.

  • #27   21. feb 2007 Ja vi er sgu da hårdt ramt her på sjælland!!!

    Mikey gloede på mig med det her blik i øjnene da jeg gik hen mod hoveddøren : "Du må da være dum kælling, hvis du tror at JEG skal derud i det vejr, ellers tak" og udstødte derefter et stort SUK!!

    Og haven, nixen den kan han ikke komme ud i, for der er døren nemlig blokeret af sne nu...

    Jeg har heldigvis ferie, så jeg har ingen skole at passe, men jeg tror der bliver voldsomme problemer imorgen, og i nat, for de kan da slet ikke følge med, med rendegraveren osv !


  • #28   22. feb 2007 åååårh tager min ord i mig

    i må ikke få al min sne

    har lige været ude og gå en pragtfuld tur med Tabu
    han dansede igennem alle snedriver og synes det var så fedt

    nu står han og piver fordi han vil ud igen


Kommentér på:
dumme dumme dumme snevejr

Annonce