{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

Sommerferie planer? :) {{forumTopicSubject}}

Måske lidt tidligt til en sommerferie tråd, men for første gang i nogle år, har jeg faktisk en hel og lang sommerferie, hvor jeg ikke skal tænke på praktik, jobcenter/kommunen hele tiden. Jeg har nemlig SKOLE FERIE! smiley yeah. Og jeg glæder mig, for det første er det hårdt at være tilbage i skole, også selvom det foregår derhjemme, og for det andet er det bare fedt at kunne holde fri helt "lovligt" smiley
Jeg er så "stresset" for tiden, fordi vi skal være færdige med pensum, og så er der eksamener i maj og juni.
Og jeg synes bare jeg har en lidt dum periode lige nu, det er ikke fordi jeg er ked eller sådan, men er alligevel heller ikke helt på toppen.

Så jeg har lige brug for lidt sommer, sol og ferie, så kom med alle jeres planer for sommerferie, hvis i holder noget. I må også gerne smide billeder af jeres dejlige hunde i solskin osv osv osv. Det skal bare være en hygge, bliv glad tråd smiley

Jeg har lige her til aften, booket sommerhus. Vi skal til skaven strand i sommerhus, det var vi også sidste år, og vi var så glade for det, at vi har bestilt det samme sommerhus. Så der tager vi ned i uge 27, igen sammen med min mor og min yngste storebror (han kommer bare så godt ud af det med min kæreste, så det er så dejligt) og selvfølgelig hundene. smiley Glæder mig helt vildt, for det bliver bare så hyggeligt, og så er der en helt lukket terrasse, så hundene kan komme med ud, uden at vikle sig ind i havemøbler osv med snorene.
Min mor er så sød at betale, ellers havde vi heller ikke råd til det, men jeg giver nu lidt alligevel, synes ikke hun skal betale både sommerhus, ture og mad.

Resten af sommeren står vidst bare på hygge og måske nogle små en dags ture osv.
Vi skal nyde at vi har vores egen have, så vi skal grille osv.
Og så har jeg hørt en fugl synge om at kæresten bliver 25 år i juni, så han skal nok også fejres smiley

Så hvad skal i alle sammen lave i jeres sommerferie, og med eller uden hunde?

P.S. i skal da ikke snydes for et billede af hundene, men da jeg ikke har et nyt ordentligt et, må i få et af hundene der løber væk smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerferie planer? :)
  • #1   16. apr 2015 Jeg skal føde barn nr 4 lige omkring 8/7, så vi planlægger ikke det vilde andet end hygge herhjemme
    Vi bor så 5 min fra stranden, så meget af ferien bliver nok brugt der smiley


  • #2   16. apr 2015 Tillykke DItte smiley Kan godt forstå du ikke lige planlægger en masse så smiley Må være dejligt at bo så tæt på stranden!

    Min bror har forresten fødselsdag i den uge vi er i sommerhus (d. 2/7) så vi skal jo nok have lidt fødselsdagshygge den dag. smiley


  • #3   16. apr 2015 vi skal ned og dase i syden et sted, vi ved ikke hvor endnu, men det finder vi nok ud af smiley

  • #5   16. apr 2015 Vi skal til Malaga i august, en uge med nogle venner, og da vi jo skal flyve skal vi for første gang i 4 år ikke have hundene med smiley , det er ellers så hyggeligt.

    Men hvordan de 2½ uge vi så har i Juli skal se ud, ved vi ikke, er det godt vejr i Danmark bliver vi nok her, og tager ud i naturen, måske lejer vi et sommerhus hvis det kan findes med kort varsel.

    Er det dårligt vejr, så putter vi hundene i bilen og kører til et sted hvor det er godt, enten Frankrig eller Østrig og finder nogle steder i bjergene hvor vi kan vandre lidt... her et billede fra Østrig sommeren 2013 `


    profilbillede
  • #6   16. apr 2015 For nogle år siden lejede vi det bedste hus i Hasle på Bornholm. Et hus helt perfekt med to hunde. Så det har vi lejet igen iår. Egentlig har vi ikke råd til det, for jeg er fortsat på sygedagpenge. Men mentalt trænger jeg VIRKELIG til at komme væk bare en uge. Min psyke har lidt et alvorligt knæk ved denne sygdom smiley

  • #7   16. apr 2015 Jeg deler normalt aldrig mine sommerferieplaner med nogen på nettet, men igen i år kan jeg roligt gøre det. Den står på Costa del baghave og uddeling af reklamer og garanteret også nogle ekstraruter. smiley

    Efter jeg er blevet sygemeldt, er der ikke råd til at tage nogen steder. Desuden har vi ingen til at passe dyrene. smiley


  • #9   16. apr 2015 jamen.. der er jo laaaang tid til sommer smiley
    Aner det ikke, sandsynligvis skal vi ingen steder, får vist nok besøg af en flok HG`ere smiley
    Og så har jeg en del projekter ved huset jeg gerne vil have fikset.. male, sætte mere hegn op, rydde ud i en mindre skov af brombærbuske..
    Så ingen vilde ferieplaner smiley

    Mette skal da også have et besøg når hun nu er herovre, ulvene ææææææælsker labberdamer smiley


  • #10   16. apr 2015 Årh det lyder altså også lækkert Camilla.
    Jeg sukker langt efter at komme tilbage til Mallorca. Var en uge med svigerfamilien dernede sidste år, i et all inclusive hotel, årh det var Luksus, det eneste minus var at jeg savnede min lille Lucky smiley
    Men det er såååå dyyyyyyrt. Og jeg fik valget af kæresten, enten har vi råd til en hund mere, eller også har vi råd til at spare sammen til ferier som mallorca. Det var ikke et svært valg smiley


  • #11   16. apr 2015 Og så kom der lige en stak svar på samme tid.. 2 sek så skal jeg nok svare alle smiley

  • #12   16. apr 2015 Tak My only smiley

  • #14   16. apr 2015 Vi skal, forhåbentlig, bruge sommeren på hvalpe smiley
    Vi holder ferie i efteråret i stedet, hvor vi skal i totalt indhegnet sommerhus på Djursland. I samme uge er der EM i hundekørsel med vogn, og det skal vi da med til. Det bliver så godt smiley


  • #15   16. apr 2015 Jeg skal være i dejlige lille Danmark..
    Lige som jeg har været i de sidste 16 år.. smiley

    Skal dase i solen, træne med Costa, hygge i haven (som jeg er ved at gøre i stand efter 10-15 år hvor den ikke er passet med andet end græsslåning og klipning af hæk) osv osv.. smiley



  • #17   16. apr 2015 Ingen planer for sommerferien endnu. Men kan dog fortælle at jeg ikke skal nogen steder smiley Jeg er altid hjemme hos mine hunde året rundt. Heldigvis bor jeg på landet så jeg kan nyde det gode vejr i fred og ro i min have.

    I får et billede af Zenta og Laika fra i lørdags hvor de nød det gode vejr i haven.



    profilbillede
  • #18   16. apr 2015 ...

    profilbillede
  • #21   16. apr 2015 Når min afsluttende eksamen er overstået i juni, skal benene bare smækkes op, mens jeg venter på at baby bliver bagt færdig og kommer til August smiley Det er vores nummer 1 smiley

  • #22   16. apr 2015 Det lyder som en hyggelig plan. Jeg har kun 2 gange været på ferie i sommerhus. Første gang blev kun til en uge ud af 2 uger grundet problemer mellem min familie og den familie vi var taget på ferie med.

    Anden gang var med min daværende kæreste og 2 af hans/vores venner, og det var uden tvivl den fedeste tur ever. Sommerhus + venner + kort + druk = FED FERIE! xD Desværre taler jeg ikke med nogle af dem i dag.

    Jeg ved ikke hvad min ferie kommer til at bestå af. Jeg havde haft et svagt håb om at kunne finde penge til at tage til Australien og se min bedste veninde, men med alt det andet der sker i mit liv så må jeg nok erkende at det finder på ingen måde plads til i mit budget.

    Min ferie kommer nok bare til at gå med at være hjemme og være sammen med min familie og hundene.


  • #23   16. apr 2015 Vi tager en tur til Sverige smiley
    Vi skal udstille lidt og så har vi lejet et hus i et naturskønt område, så der skal slappes af og traves nogle lange ture.

    Skulle hilse fra Ghini og sige, at det er vanvittig hårdt, at holde ferie, her er hun gået ud som et lys under sidste års ferie til Ungarn og Tjekkiet.
    En dejlig ferie med masser af solskin, hvilket også ses på Ghinis kulør, hun er fin solbrændt smiley


    profilbillede
  • #24   16. apr 2015 Isabelle vesterhavet er også et dejligt sted at være i sommerhus smiley vi plejede da jeg var yngre (under 10 år) at være oppe i nordjylland i sommerhus det samme sted, dog ikke altid samme sommerhus.
    Synes det er så fedt at du laver den slags træf for dine hvalpe købere, det er jo lige før det er nok grund til at skulle have en hvalp fra dig smiley men de er nu nogle lækre bamser smiley

    Hanne det lyder også lækkert, og det må være skønt at kunne tage hundene med. Jeg drømmer også om den dag hvor vi har kørekort og bil til at kunne snuppe hundene med sydpå smiley Og godt billede, de ser ud til at nyde det, og smukt sted.

    Mette det lyder virkelig ikke rart, håber du snart får det lidt bedre psykisk, har godt læst lidt når du har skrevet, det er ikke nemt. min far fik en blodprop i hjertet da jeg var 14, det var rigtig hårdt, heldigvis kom han da rimelig over det, men jeg kan godt mærke på ham, at han døjer mere fysisk end han har gjort, men han døjede desværre også med både ryg og mavesår inden, så han har ikke været så heldig.
    Og nogle gange bliver man bare nød til at komme lidt væk fra det hele smiley jeg tror egentligt også det er en af grundene til min mor begyndte på det her sommerhus/ture halløj med mig og min yngste storebror (vi er 4 søskende) netop fordi hun er alene og også gerne vil holde ferie, men ikke gider afsted selv smiley Og så selvfølgelig bare fordi det er hyggeligt.
    Jeg har aldrig været på bornholm, men kunne så godt tænke mig det. Men min kæreste var der en del som barn, og han fik åbenbart mere end rigeligt, så han gider ikke med. Men mon ikke jeg kan komme derover på et tidspunkt i mit liv smiley

    Susanne, nej det skal man også passe på med. Men det lyder da også som en fin ferie, det er heller ikke hvert år vi skal afsted, og nogle gange måske bare en weekend. Og nogen skal jo sørger for at vi andre kan få reklamer smiley

    Rotterne: det lyder som en virkelig skøn ferie! Har jo hørt lidt om din fødselsdag og KAGE! Og camping er altså bare så hyggeligt smiley
    Og det lyder fedt med Sverige, der må jeg også op engang. Har været der før, men ikke så jeg rigtig kan huske det, og vi var der vidst ikke så længe, så vil gerne ud og opleve sverige, og norge for den sags skyld.

    MLA, ja du er den nye turist attraktion smiley Hvis der ikke var så langt, kom jeg også gerne og klappede ulve og små søde vovser smiley


  • #25   16. apr 2015 Rhodos smiley Glæder mig helt vildt til at komme ned i varmen og bare slappe af uden at tænke på vasketøj, støvsugning og opvask smiley

    Total all inklusive på lækkert strand hotel med stor pool smiley


  • #26   16. apr 2015 Eller det er lyv..

    Har lovet min mor at tage med hende på en tur med Oslobåden..
    Så min stedfar passer vapserne i de dage.. smiley

    Glæder mig til at se Norge, for har aldrig været der..

    Men jeg glæder mig dælmer ikke til turen derop..
    HADER at sejle.. Men hvad gør man ikke for sin mor.. smiley


  • #28   16. apr 2015 Da jeg ligesom kan se at jeg ikke kan følge med til at svare på alle enkeltvis, vil jeg bare lige starte med at sige, at jeg nyder hvert indlæg, så beklager hvis jeg ikke lige får svaret! smiley

    A T, vi er også begge på SU, så betalte min mor ikke havde vi heller ikke råd til at skulle i sommerhus og lign i år smiley Men så er det godt man godt kan få en fantastisk sommerferie alligevel. Håber i finder på noget, så i alligevel kan nyde sommerferien lidt ekstra.

    Malene, dig vil jeg gerne bytte sommerferie med, åh små husky vapser! smiley jeg er slet overhovedet ikke misundelig eller noget som helst! smiley

    Nu som: dejlige billeder af nogle smukke hunde. Det er altså også skønt at nyde ferien derhjemme. Det kommer vi jo så også til det meste af sommeren, men med en have er det intet problem smiley og ja der er nok lidt mere fred og ro end i sommerhus områderne. smiley

    Camilla: du er hermed udelukket af tråden, det der gider jeg slet ikke kigge på! hold op hvor ser det lækkert ud altså! smiley vi var oppe i can picafort (tror jeg det hed?) Det var ret lækkert, men vores hotel virkede også mere lukket af end de andre steder der var lige omkring det. Savner egentligt mest selve stedet, morgenmaden og min varme kakao om aftenen, for aftensmaden bestod ret meget af fisk smiley desværre kom vi ned til "dårligt" vejr, selvom det var sidst i maj, men det var da en fin uge alligevel, men måske ikke så sjovt at bade i regnvejr. smiley
    p.s. vi havde også solskin og varme.

    Stella tillykke med bebs, så får i da også nok at se til! smiley

    Anya, Jeg krydser fingre! smiley Kommer du til at kede dig alt for meget, og du har penge til det, er du altid velkommen herovre i jylland smiley jeg tror godt vi lige kunne finde en plads til dig et par dage smiley

    Kirsten, sikke mange der skal til sverige, men lyder som et lækkert sted, og så med udstilling som bonus! smiley åh smukke Ghini, hun er altså bare smuk, elsker hendes farve. Sjovt at se hvor meget solen kan gøre.

    R.I.P det lyder altså også som et sted jeg gerne vil hen! Ren afslapning og nyde livet! smiley

    Carina, mon ikke i får en fantastisk tur alligevel, selvom det er på båd. Min far siger den tur er så smuk og god smiley Det vil jeg også prøve. puuh jeg skal nå meget i mit liv, kan jeg se. Og hygge i haven derhjemme lyder nu heller ikke værst, da slet ikke med de hunde du har smiley



  • #29   16. apr 2015 DKK, det lyder også som en god sommer smiley

  • #30   16. apr 2015 Tusind tak for de pæne ord om mine gamle piger smiley
    Ja det er jo selvvalgt, resten af min familie tager til udlandet. Men jeg kan ikke undvære mine hunde. Så jeg bliver hjemme og nyder dem og de gode vejr smiley


  • #32   16. apr 2015 Nu som, det kan jeg godt forstå. jeg havde også virkelig svært ved at undvære Lucky sidste år. Jeg ville da nok tage afsted igen, men kun fordi jeg ved at de ville have det godt ved min mor. Behøver jeg sige at jeg skrev med min mor HVER DAG! smiley

    Nathalie, tag lige mig med! smiley tihi


  • #33   16. apr 2015 Tusind tak My Only.. smiley
    De er sgu skønne på hver deres måde, mine 2 banditter.. smiley

    Jah det bliver med garanti hyggeligt.. Men puha.. Det der sejleri er jeg bare ikke glad for.. smiley


  • #34   16. apr 2015 Her er der ingen planer, gætter på at vi bare skal være herhjemme som vi plejer smiley Måske vi lejer en bil på mandens job, og tager ud og ser lidt .

    Til september eller oktober skal jeg til København med min mor og mormor, for at se Bjørn Wiinblad udstilling, og så nupper vi en overnatning.


  • #35   16. apr 2015 Carina, jeg tror ikke du lægger ligeså meget mærke til det når du først er inde. Hvis vi ser bort fra at det stormede, mærkede jeg det i hvert fald ikke specielt meget da jeg skulle til England på mini cruise smiley

  • #36   16. apr 2015 Det bliver "bare" i vores sommerhus i Skallerup, et kvarters gang fra det dejlige Vesterhav. Det er altid så rart og stille at komme derop - og velkendt. Vi har ellers altid lånt min mormor og morfars sommerhus inden mine forældre så købte dette for over 8 år siden, så har holdt ferie i området hele min barndom smiley
    Dog er der måske planer om at tage til Spanien i efterårsferien (bare min mor, far, lillesøster og jeg), og selvom jeg har sabbatår her efter jeg bliver student, så holder jeg min efterårsferie fri for planer! smiley


  • #37   16. apr 2015 Rikke, det lyder altså også dejligt med at låne en bil. Nogle gange mangler jeg altså det dumme kørekort, det gør det lidt lettere at tage på nogle lidt andre ture, så vi nøjes med bussen (Det er bare så varmt om sommeren smiley )

    Københavner tur lyder nu også skønt. smiley


  • #38   16. apr 2015 Det kan jeg godt forstå smiley Jeg har det bedst med selv at passe mine hunde. De er jo ikke unge mere og gamle Laika har det bedst herhjemme. Heldigvis siger rejser mig intet smiley

  • #39   16. apr 2015 My Only - Jeg bidder bare i det "sure æble"..
    Ej det skal nok blive godt.. smiley



    Hov, havde forresten helt glemt, at jeg skal til Horsens med min ene søster om 2 mdr..
    Skal holde hende i ørerne når hun skal se One Direction.. smiley


  • #40   16. apr 2015 Fünke det lyder som en god ferie! smiley og kender godt det der med egentligt ikke at "have ferie" men alligevel kalde det det, men ellers kan jeg da godt tage din plads. Jeg har godt nok ikke efterårsferie, men så kan du lave mit skolearbejde haha smiley

    Nu som, ja det er jo nok ikke det samme når det er gamle hunde. Lucky har jo boet ved min mor (sammen med mig) i et halvt år, så for ham er det hans andet hjem, men han er jo også kun 2 år. smiley Men han havde da savnet mig.

    Carina, jeg havde gjort det samme for min mor (altså gjort noget jeg ikke var så glad for) hvis det var noget hun gerne ville. smiley
    Kan godt huske du snakkede om at du havde svært ved at få råd, men så gerne ville give hende oplevelsen, det er så sødt og betænksomt af dig smiley


  • #41   16. apr 2015 Husbytte er også en mulighed for de der fattes penge, eller bare trænger til at prøve noget nyt.
    Vi er frisk på en bytter. Vi bor i det idylliske Søgård med genial natur og indhegnet have. Her er utroligt flot og plads til skønne gåture rundt om søen.
    Der er kort til hhv Aabenraa, Gråsten, Sønderborg og Flensborg, som alle er et besøg værd smiley


  • #42   16. apr 2015 My only: Jeg har heller ikke kørekort, men det har min mand heldigvis. Og vi kan jo leje billige biler igennem hans job, hvilket vi udnytter med jævne mellemrum, så vi slipper for bussen når vi skal til familie tam tam osv.

    Kunne forstille mig at vi nok skal en tur til Horsens og se fængslet ,altså det gamle fængsel smiley Og måske en tur til Skagen, Ebeltoft eller sådan noget. Ikke noget med overnatninger, for vi har ingen der kan passe vovserne .

    Ja glæder mig også til turen med min mor og mormor, er sikker på det nok skal blive hyggeligt.


  • #43   16. apr 2015 My Only - Hun fik 2 billetter til hendes fødselsdag i december.. smiley
    Så hun skal stå nede foran scenen.. smiley

    Snakkede med familien, og så splejsede vi til billetterne.. smiley


  • #44   16. apr 2015 Nej hun bliver hurtig træt og skulle hun passes ude er jeg bange for at hun ikke får lov at slappe ordentligt af som hun har brug for. Hun er 10 år gammel og ramt af gigt.

    Men jeg ville heller ikke få noget ud af en ferie uden mine hunde. Mine tanker ville være hos dem konstant og savnet ville være altoverskyggende.

    Men tilgengæld klager jeg ikke, jeg kan sagtens holde sommer herhjemme i DK smiley


  • #45   16. apr 2015 My Only - Aww det er pænt af dig søde smiley

  • #46   16. apr 2015 Det ser ret lækkert ud og ingen af os har været der før, men intet er besluttet endnu smiley
    Sidste år endte vi på en SKOD hotel midt i en ung rejs lejer. Det ødelagde hele ferien + vejret var ikke med os. Dog kom vi ud på nogen ture istedet. Normalt ligger vi bare ved poolen hele dagen og så smutter ud om aftenen, men denne gang fik vi da set lidt flere ting smiley men genneralt vil jeg hellere betale lidt mere for ferien og så få en god oplevelse, end jeg gider f.eks det vi endte ud i sidste år - for pokker det var træls!


  • Eva
    Eva Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 8 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.034
    #47   16. apr 2015 Jeg bliver hjemme - eller det vil sige, jeg tager nok lige at par dage til Jylland for at besøge min gamle far, men ellers står den på afslapning herhjemme, havearbejde og hunde smiley

    Det er egentlig lidt skægt; før jeg fik hund, kunne jeg ikke komme udenlands hurtigt nok, når ferien startede. Nu er jeg ikke til at slæbe ud fra matriklen smiley


  • #48   16. apr 2015 Malene sikke et godt initiativ! smiley
    Der er så lækkert dernede af, vi var på als for et par år siden, og har været dernede af med skolen flere gange. Og så bor min far ovre ved tønder.

    Rikke: jeg kunne have kørekort, men vil ikke have det, for jeg bryder mig ikke om at skulle køre selv, elsker dog at være med smiley Og kæresten har ikke råd til hverken kørekort eller bil.
    Lyder ellers som nogle dejlige ture.

    Nu som, og så er det billigere, så er der også til lidt ekstra forkælelse smiley

    Anya, det var så lidt, du kan jo bare lige skrive hvis det var noget, hvis du ikke finder på andet at lave, for vi kunne da helt sikkert godt have det lidt sjovt i århus omegn, og vi har jo en toværelses, så du kan få luftmadrassen ind i stuen, smiley


  • #49   16. apr 2015 Nu er mine sommerplaner pludselig lavet helt om i dag. Min faste pensionshund, som er her en måned hver sommer, er desværre død, så ejer har lige aflyst. Så nu står jeg med en hel ledig måned i sommer. Så er det lige om jeg skal tage en ny pensionshund ind eller jeg skal holde lidt ferie selv smiley

    Hvis alt går som planlagt, tager min allerbedste barndomsveninde og jeg en tur til de varme lande i slutningen af sommeren. Manden bliver hjemme og passer alle dyrene. Jeg kan slet ikke nyde en ferie langt væk, hvis andre skal passe mine dyr.

    Mette - Husk der er en åben invitation her på Idasminde smiley


  • #50   16. apr 2015 Præcis, så jeg klager ikke smiley

  • #51   16. apr 2015 Camilla det lyder virkelig også træls, det tror jeg heller ikke jeg gad. Jeg kunne godt have brugt en uge mere, for der var så meget vi ville se, at vi slet ikke fik den tid til at slappe af ved poolen som vi egentligt ville. Dog var vandland på mallorca virkelig skuffende, og ikke pengene værd. Men vi havde to teenager drenge med (det var den enes konfirmations gave, jeg betalte dog selv min billet) så de ville gerne afsted, men vi vidste jo heller ikke det var så skod.
    Vi boede her, så lækkert! smiley

    Eva, jeg havde det faktisk modsat, før jeg fik hund har jeg aldrig været på sådan nogle ferier som til mallorca og lign. Så kom jeg afsted sidste år og nu vil jeg rigtig gerne ud og på ferie. Men hundene er dog vigtigere for mig, så valgte at få en til istedet for at få råd til at rejse smiley


    profilbillede
  • #52   16. apr 2015 vi skal være hjemme og indrette babyværelse da jeg har termin i september smiley og nøøøj jeg glæder mig til eksamener og skolen er overstået

  • #53   16. apr 2015 Jeg har ikke råd til at tage på ferie og må heller ikke, da jeg er på sygedagpenge, MEN jeg bor verdens dejligste sted og har en pragtfuld have, så sommeren skal nydes herhjemme med mine skønne hunde, det glæder jeg mig til smiley

  • #54   16. apr 2015 My Only - Vi har da været på samme hotel, kan jeg se smiley



    profilbillede
  • #55   16. apr 2015 Enten bliver det oplæsning til en eksamen jeg er bagud, eller også afstresning. Måske ud og rejse med vuf smiley

  • #56   16. apr 2015 Jeg skal... Ikke det vilde. Har læseferie fra 7. Maj, sommerferie fra 21. Juni, helt indtil 1. September.. Jeg skal til kløften festival d. 26 juni, Nibe festival D. 2 juli. Grøn koncert 16. Juli.. Måske et par dage til København sidst i august. Ellers bare arbejde og lave ingenting.. Der er ikke rigtig råd til at rejse -.-

  • #57   17. apr 2015 Det lyder som om alle skal have en god sommerferie, på hver deres måde smiley

    Tillykke med den kommende familieforøgelse Camilla. Sikke mange der skal have babyer på hg smiley

    Haha hvor sjovt Rikke og omkring samme værelser kan jeg se smiley Det var nu lækkert.


  • #58   17. apr 2015 Haha vi var også i det vandland og nej det var ikke noget at råbe hurra for smiley
    Vi var også inde og se det piratshow de skulle være ret kendte for - det var helt fantastisk! Årh ja, jeres hotel ser også en hel del lækre ud end vores var smiley


  • #59   17. apr 2015 Min mand går på efterløn til maj, og det fejrer vi ved at leje et sommerhus ned ved Limfjorden, of selvfølgelig skal vi have hundene med. Jeg tror slet ikke, vi kunne finde ud af, at holde ferie uden dem. Og under ferien skal vi en tur i Aalborg Zoo, hvor hundene også er velkomne.

  • #60   17. apr 2015 Åh jeg ville gerne holde ferie. Bare i det danske land. Der går nok ikke længe, før ungerne ikke gider med længere, og så kunne det have været godt med en tur i campingvogn.

    Men vi tager nok bare ud og se lidt med dem i stedet. Så slipper vi også for at finde en pasning til hele "bondegården". smiley


  • #61   17. apr 2015 Jeg har ingen anelse, men jeg kunne forestille mig, at der skal bruges en masse tid på min dejlige, lille have smiley hvad vi ellers finder på, må stå i det uvisse indtil videre

    profilbillede
  • #63   17. apr 2015 Vi er så forkælede min kæreste og jeg, at vi skal både til London og Paris, hvor vi har fået rejserne betalt. Først skal vi til London med min far og gudfar og så skal vi til Paris med min svigermor og hendes kæreste. Det bliver så hyggeligt. Og så er der selvfølgelig Spøttrup Middelaldermarked, hvor vi skal rende rundt i uld og skyde med langbuer og æde bålmad i en uges tid smiley

  • #64   17. apr 2015 Camilla, nej det var virkelig skuffende, og virkelig dyrt! og vi var der med rejsebureauet, så vi kunne ikke engang tage hjem, da vi ikke gad mere. smiley
    Vores hotel var virkelig lækkert, men der var heller ikke proppet med mennesker da vi var der. Det eneste jeg ville ønske var anderledes var aftensmaden, men det er kun fordi jeg er ret kræsen, men det jeg kunne lide smagte da godt smiley
    derudover fik vi madpakker med, når vi skulle på tur, de var dog knap så spændende, men de var da fine lige at have i tasken.

    Vi så desværre ikke piratshow. Men vi var i Palma en dag smiley


  • #65   17. apr 2015 Danielle sikke en dejlig have smiley

    Julie det sidste lyder både specielt og virkelig spændende. Jeg havde engang en lærer (min yndlings lærer i folkeskolen) der lignede lidt en viking og altid fortalte historier om de nordiske guder og sådan noget. Vi lavede sågar vores egne små knive, efter at have lavet en ovn så vi kunne lave til at kunne lave knivene (jeg lavede dog et smykke, fordi jeg er en bøvl) smiley
    Og vi lærte at skrive med runer osv. Det var så sjovt.


  • #66   17. apr 2015 Det er også noget specielt. Men helt enormt hyggeligt! Jeg var med første gang sidste år- min svigerfar sælger smykke deroppe. Man skal liiige vænne sig til at rende rundt og være klædt ud og spise med træskeer, og forøvrigt være en del af en levende udstilling, hvor besøgende tager billeder af en og griner lidt i skægget.

  • #67   17. apr 2015 Kæresten og jeg var faktisk inviteret to uger til Italien i sommerhus med hans forældre, men eftersom vi stadig har en hund, der er hvalp på det tidspunkt, var vi ikke meget for at tage afsted. Så vi er blevet enige om at passe deres hus imens, så Bodil også kan vænne sig til deres katte. Og så skal vi ellers bare i min mors sommerhus her i DK. Og så ellers se, hvad sommeren byder på! Elsker sommer i DK, når vejret er godt - så det har det bare at blive smiley

  • #68   17. apr 2015 Jeg tror måske vi tar på camping et sted i DK med hunden. Men vi har ikke snakket så meget om det endnu. Jeg venter på at kunne bliver opereret, så vi vil ikke planlægge det helt vilde, fordi vi risikerer at skulle aflyse det hele.
    Ved en af min kærestes venner kommer herop fra Holland, men ved ikke om han er den eneste der kommer smiley


  • #70   17. apr 2015 Jeg havde lektier med på min tur, jeg skulle læse en bog. Da jeg kom tilbage tirsdag, måtte jeg altså fortælle min dansklærer, at jeg ikke var helt færdig, for det var altså meget svært at læse i stormvejr (jeg blev også søsyg) Hun var heldigvis meget forstående, og jeg fik den færdig til dagen efter smiley
    Skal måske lige siges at jeg altså kun var væk i 2 eller 3 skole dage i alt.

    Og så havde vi min lille nevø (og hans forældre) med, kan ikke huske hvor gammel han var, men ikke særlig stor. Han blev også søsyg, og kastede op i hans fars sko. Lad os bare sige, at hans far fik travlt med at købe et par da vi kom ind til butikkerne i England smiley


  • #72   17. apr 2015 I år står den på nyt tag og renovering af 1.sal, så vi planlægger ikke det vilde ferie. Men mon ikke der bliver tid til at smutte til sommerhuset i Sverige nogle gange smiley Så vi kan få gået nogle dejlige ture ved havet derovre. Billedet er fra en tur sidste sommer hvor det var rigtig varmt, så vi soppede afsted i vandkanten flere kilometer - uuuh det var skønt smiley Billedet har jeg taget mens jeg lige havde sat mig ned for at tage sko og strømper på igen der hvor sandstranden slutter.

    profilbillede
  • #73   17. apr 2015 Isabelle - Hehe, ja det lyder virkelig romantisk.. smiley

  • #74   17. apr 2015 Jeg skal være hjemme og holde ferie med en masse dejlige hunde hvis ejere tager andre steder hen i ferien;) vi skal hygge og gå lange ture, dase i solen og bade i bækken, det bliver pragtfuldt smiley

  • #75   17. apr 2015 Datteren er startet i før-skole, så hun skal have sin første rigtige sommerferie i år.. I børnehaven kunne hun jo godt være der i skolernes ferie smiley

    Hendes far har snakket om hun skal op og besøge børnehaven, plus de nok skal i sommerhus, Lalandia og Legoland..

    Muligvis også Danfoss Universe smiley


  • #79   17. apr 2015 Rikke, for sytten da!!! Vi skal da huske at besøge dig. Men lad os lige skrives ved i løbet af sommeren. Vi skal også besøge Lisbeth (og plyndre hendes frugttræer som vi gjorde sidst) og vi skal have MLA på besøg. Uha, vi får travlt. Familien skal jo også besøges.....*GG*

    Jeg er vild med Bornholm. Vi skal bo i dette hus. Og vi har fået lidt skattepenge tilbage, så min mand foreslog at jeg skulle slippe for at lave mad hele ugen. Yeeeeeeaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!:

    http://www.feriepartner.dk/sommerhuse/sommerhus-6708-10/

    Ikke noget stort og fancy, men indhegnet have så tøserne kan ligge derude og hygge sig smiley


  • #80   17. apr 2015 Uhhh ulvebørnene bliver SÅ glade for nogle nye labberveninder smiley

  • #81   17. apr 2015 Mette - årh det ser skønt ud, skal jeg ikke med xD haha

    Ihj hvor ville jeg bare gerne til Bornholm også (;


  • #82   17. apr 2015 det vil jeg også gerne snart .. var der i 1997 eller 98, der var så dejligt

  • #83   17. apr 2015 Åh, det kunne jeg da også godt lige bruge smiley

  • #85   17. apr 2015 Palma var vi ikke i, det ville jeg gerne havde været ...

    Line P: Årh det lyder dejligt - ved du hvor varmt der er der nede?


  • #86   17. apr 2015 Dele af Palma er virkelig hyggelig.... andre dele er lidt som andre storbyer ... men den er et besøg værd ....

  • #87   17. apr 2015 Mette - Ha...i det der sommerhus har jeg, i mine yngre dage, været til havefest, hvor jeg bestemt ikke var helt appelsinfri smiley Det var dengang Hasle var en værre rockerflække.
    Ja, lad os snakkes ved, når vi nærmer os - hvilken måned er det egentlig, I kommer til øen?


Kommentér på:
Sommerferie planer? :)

Annonce