{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommerferie
  • #1   30. apr 2011 Jeg skal 8 dage til Bornholm med min mand og Bertil , heldigvis er huset så stort at vi for selskab af min svoger , svigerinde og deres 3 døtre + hund.

Så her bliver det et brag af en uges ferie i familiens navn med masser af naturoplevelser og hygge om aftenen

• #2   30. apr 2011 Vi har lejet et hus på vestsjælland med skov lige ved siden af:-). Her skal vi nyde en uge:-)

Vi havde også talt om Bornholm og jeg havde fundet et hus hvor vi måtte have hundene med. Lige ud til en skov. Men økonomien tillader det ikke lige nu, hvor vi netop har været til bryllup/barnedåb på Bornholm i påsken:-(

Charlotte:

Hvor på Bornholm skal I?

• #3   30. apr 2011 Mig og kæresten tager oslo færgen one way, Også køre vi lidt rundt i sverige/norge, hvor det nu tager os hen, ligger lidt i telt og vandre lidt rundt i naturen smiley

Glææææder mig smiley

• #4   30. apr 2011 Jeg skal selv 4 dage til KBH, en uge eller 2 til Norge, for at besøge familie, og muligvis en tur til Cypern, glæder mig super meget smiley

• #5   30. apr 2011 Vi skal 5 dage til Kbh og en uge til Malta.. smiley

• #6   30. apr 2011 Jeg skal på roadtrip rundt i Danmark sammen med nogen kammerater.
    Ingen ide om hvor vi skal hen af smiley

• #7   30. apr 2011 vi skal til Djursland,, på en campingplads det er så hyggeligt at komme til Jylland om sommeren,,vi skal rundt og se lidt ting jeg vil helt sikkert se Kattegatcenteret,, skal også være barn igen i Djurs sommerpark..

• #9   30. apr 2011 Vi skal have min søsters hund på sommerferie i en uge og så en lille uge på besøg hos hunde og whiskyvenner. Begge dele skal nok blive hyggeligt for båd to og firbenede!

Tænker at der er en Fru Nielsen der får 8 dage med abstinenser imens nogen andre nogen er på Bornholm.... smiley

• #10   30. apr 2011 Hejsa.
    Jeg manglede selv lidt inspiration til sommerferie da vi gemmer pengene til en skitur til vinter. Men vi skal til gudenå og sejle rundt i kajak i nogle dage. Det tror jeg bare bliver suuuper hyggeligt smiley Og så har jeg tænkt mig at jeg skal med til alle de festivaler som jeg sukker efter hvert år. Roskilde og skanderborg f.eks. Det er jo altid super dejligt om sommeren. Uhmm glæder mig allerede. God sommerferie smiley

• #11   30. apr 2011 Vi skal til Mallorca og så skal jeg selv 3 uger til Mexico og være på et redningscenter for dyr. Det bliver utrolig spændende, men også utroligt hårdt, da Luca jo ikke kan komme med, men han har sin madfar og så trøster vi os lidt med at jeg jo skal ned og redde nogle andre dyrs liv. smiley

• #12   30. apr 2011 Vi skal 12 dage til Tyrkiet. Rico skal på ferie hos mine forældre imens. Han elsker at være der og bliver forkælet i hoved og hale. Sikkert 5 kilo tungere og en ny opdragelse når vi kommer hjem igen :o)

• #13   30. apr 2011 Ihhh... Hvor skal i mange spændene ting. Vil selv gerne en hel masse, men økonomien er desværre ikke enig i det jeg gerne vil. Så det ender nok med, at vi tager bilen og køre syd på, så må vi se hvo vi ender:-). ALT er bare skide dyrt, når man har ferie i uge 29, 30 og 31:-(...

• #14   30. apr 2011 Hvad med at prøve en afbudsrejse? smiley Det er da ihvertfald billigt og kan også være noget af en oplevelse af et sted hvor man aldrig selv havde drømt om at tage hen. smiley

• #16   1. maj 2011 Sofie B: Vi har også overvejet afbudsrejser, men vi skal ha' en dreng på 3år med. så vi vil gerne være rimelig sikker på det er et ordentlig sted og at der også er noget for ham. smiley

Kommentér på:
Sommerferie

Annonce