Godmorgen tråden Godmorgen tråden
Godmorgen alle sammen
Jeg har glædet mig som et lille barn til idag. Nu skal jeg for alvor i gang med min uddannelse som hunde instruktør. Jeg skal på kursus sammen med alle instruktørene og føllene idag fra min hundesklub, vi skal ud til Sannes hunde center og have 5 timers træning og teori i begynder rally.
Kan slet ikke vente til kl. bliver 17.
Hilsen Louise
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.872
Hvor skønt Louise, held og lykke med det hele :o)
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Skal til div. undersøgelser idag, så har fri fra arbejdet...
Ville godt nok hellere på job *G*
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 106
Det lyder spændene og givende. Men der er lang tid til klokken er 17.00... Indtil da, må du få tiden til atgå. Fek.s støvsuge, vaske tøj, handle ind og se et eller andet intetsigende Tv prgram
Jeg ligger syg - forkølelse.. så jeg skal bare surfe lidt, drikke te og gå shop-amok med mit, snart, udbrændte VISA kort
Ha en god dag...
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.896
det lyder da spændende
Jeg skal i skole fra kl. 11-13.45 og derefter skal jeg være sammen med 2 venner og min storebror i aften hvor vi skal lave aftensmad sammen og hygge os hele aftenen, så det glæder jeg mig til
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.166
Lyder spøndende Louise. Håber du får rigtig meget ud af det.
Til gengæld lyder dit dagsprogram, ***René** *
, ikke særlig spændende. Ikke lige det sjoveste sted og skal bruge dagen.
Thine R
God bedring. heldigvis ved man da hvad en forkøelse er, men ikke rart så længe den står på.
I dag skal jeg have handlet hundefoder, det tror jeg de to grovædere vil sætte pris på.
Og ellers på med gummirøjserne og over på marken, og lege med bold.
Det tror jeg Kia er med på.Taiko vil nok hellere gå og lette ben og snuse. Man er for gammel til det pjat.
Ellers står den nok på lidt rengøring til week-enden.
Go dag til jer.
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.686
Her står den vidst på en tur i skoven når jeg får fri, og så bare fredagshygge resten af aftenen
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Nææ pt. Sidder jeg og venter på blodprøver*g*
Altid ventetid......
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.632
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.483
Jeg skal på posthuset med nogle seler, som jeg har solgt herinde. Så skal jeg lige have handlet lidt inden jeg skal på arbejde. Vi har inviteret mine forældre på spareribs og andet "grillguf" iaften. Efter arbejde skal jeg til samtale. Og så er den dag vist gået.......*GG*
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.308
René: Håber dine undersøgelser går godt og alt er som det skal være.
Mette: Ikke lyder som en god med okay travl dag. Krydser poter.
Jeg skal til psykolog og bagefter har jeg lovet Kia en tur på stranden så skal hente en ny veninde på banegården og så skal vi rigtig ud og luftes.
Glæder mig da jeg elsker stranden. Det eneste kedelige ved at være flyttet så langt ind i landet er at jeg savner havet :o)
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
Ja, jeg skal nok rydde lidt op og gøre rent. Vores venner kommer imorgen til feriemøde ( skal på sommerferie sammen og vi skulle gerne snart have bestilt noget) .
Vi er total modsætninger mht hus og have. Det er lige meget hvornår man kommer op til dem, så er det altid et hus og have der er lige til Bobedre. Vi skal altid igang med den helt store tur, når der skal komme nogen *GGG* og når de er sådan ser de bare alt skidt og rod ( har dog aldrig kommenteret på det, men jeg VED det ).
Jeg havde ellers mest lyst til bare at smide mig på sofaen, FNIS. Det forklarer jo nok hvorfor jeg hader uventede gæster ;o)
nov 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.816
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
Godmorgen tråden