675 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Godmorgen tråden Godmorgen tråden

Godmorgen alle sammen
Jeg har glædet mig som et lille barn til idag. Nu skal jeg for alvor i gang med min uddannelse som hunde instruktør. Jeg skal på kursus sammen med alle instruktørene og føllene idag fra min hundesklub, vi skal ud til Sannes hunde center og have 5 timers træning og teori i begynder rally.

Kan slet ikke vente til kl. bliver 17.

Hilsen Louise

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen tråden
  • #1   14. jan 2011 God morgen :o)

Hvor skønt Louise, held og lykke med det hele :o)

• #2   14. jan 2011 Godmorgen smiley

Skal til div. undersøgelser idag, så har fri fra arbejdet...

Ville godt nok hellere på job *G*

• #3   14. jan 2011 Godmorgen...

Det lyder spændene og givende. Men der er lang tid til klokken er 17.00... Indtil da, må du få tiden til atgå. Fek.s støvsuge, vaske tøj, handle ind og se et eller andet intetsigende Tv prgram smiley

Jeg ligger syg - forkølelse.. så jeg skal bare surfe lidt, drikke te og gå shop-amok med mit, snart, udbrændte VISA kort smiley

Ha en god dag...

• #4   14. jan 2011 godmorgen smiley

det lyder da spændende smiley

Jeg skal i skole fra kl. 11-13.45 og derefter skal jeg være sammen med 2 venner og min storebror i aften hvor vi skal lave aftensmad sammen og hygge os hele aftenen, så det glæder jeg mig til smiley

• #5   14. jan 2011 Godmorgen.
    Lyder spøndende Louise. Håber du får rigtig meget ud af det.
    Til gengæld lyder dit dagsprogram, ***René** *
    , ikke særlig spændende. Ikke lige det sjoveste sted og skal bruge dagen.

Thine R
    God bedring. heldigvis ved man da hvad en forkøelse er, men ikke rart så længe den står på.

I dag skal jeg have handlet hundefoder, det tror jeg de to grovædere vil sætte pris på.
    Og ellers på med gummirøjserne og over på marken, og lege med bold.
    Det tror jeg Kia er med på.Taiko vil nok hellere gå og lette ben og snuse. Man er for gammel til det pjat.
    Ellers står den nok på lidt rengøring til week-enden.
    Go dag til jer.

• #7   14. jan 2011 Det lyder da super spændende!
    Her står den vidst på en tur i skoven når jeg får fri, og så bare fredagshygge resten af aftenen smiley

• #8   14. jan 2011 Brug hjernen

Nææ pt. Sidder jeg og venter på blodprøver*g*

Altid ventetid......

• #9   14. jan 2011 jeg er i skole.. og jeg er sååååå træt!!

• #10   14. jan 2011 Synes bare dagen skal gå, så jeg kan komme hjem og holde weekend. Skal hygge med manden i aften, i morgen fylder vi lejligheden på 45kvm med 10 mennesker til giganthygge og jordbærshots og søndag skal vi bare have tømmermænd, spise klam, fedtet mad og se film og serier heeeeeele dagen. Jeg glæder mig smiley

• #11   14. jan 2011 Øv Renè:-((

Jeg skal på posthuset med nogle seler, som jeg har solgt herinde. Så skal jeg lige have handlet lidt inden jeg skal på arbejde. Vi har inviteret mine forældre på spareribs og andet "grillguf" iaften. Efter arbejde skal jeg til samtale. Og så er den dag vist gået.......*GG*

• #12   14. jan 2011 Godmorgen. Uhh det lyder spændende at du endelig kan komme i gang :o) Og alle de skønne hunde du kommer i kontakt med fremover som instruktør skøønt :o)

René: Håber dine undersøgelser går godt og alt er som det skal være.

Mette: Ikke lyder som en god med okay travl dag. Krydser poter.

Jeg skal til psykolog og bagefter har jeg lovet Kia en tur på stranden så skal hente en ny veninde på banegården og så skal vi rigtig ud og luftes.

Glæder mig da jeg elsker stranden. Det eneste kedelige ved at være flyttet så langt ind i landet er at jeg savner havet :o)

• #13   14. jan 2011 Godmorgen :o)

Ja, jeg skal nok rydde lidt op og gøre rent. Vores venner kommer imorgen til feriemøde ( skal på sommerferie sammen og vi skulle gerne snart have bestilt noget) .

Vi er total modsætninger mht hus og have. Det er lige meget hvornår man kommer op til dem, så er det altid et hus og have der er lige til Bobedre. Vi skal altid igang med den helt store tur, når der skal komme nogen *GGG* og når de er sådan ser de bare alt skidt og rod ( har dog aldrig kommenteret på det, men jeg VED det ).

Jeg havde ellers mest lyst til bare at smide mig på sofaen, FNIS. Det forklarer jo nok hvorfor jeg hader uventede gæster ;o)

• #14   14. jan 2011 Jeg er hjemme med min datter der er syg. Men så kan jeg jo passende få gjort rent og bagt boller. Så slipper jeg jo i weekenden smiley

• #16   14. jan 2011 Jeg sidder og funderer over det der densens energi er stærkt overvurderet... Men hvad fanden finder man det henne?

Kommentér på:
Godmorgen tråden

Annonce