Godmorgen og tak! {{forumTopicSubject}}
Hey alle.
Først tak for velkomsten og stemmer, det var da helt vildt!
Jeg må nok sige, at jeg er noget forvirret.
Jeg logger på og ser jeg ved ikke hvor mange indlæg ang. ytringsfriheden. Jeg har altså den holdning, at man da sagtens kan diskutere enkelte personer/emner, uden det kommer til, at man skal fryses ud. Hvem er det lige der bestemmer hvem der skal fryses og hvilke indlæg der skal slettes?
Hvorfor må man ikke diskutere? Hvorfor kalde dette et forum såsom "generel diskussion", når der i sidste ende, bliver sat grænser på? Jeg har læst trådene og jeg syntes da det er ganske naturligt, at nogle folk bliver vrede (incl. mig selv). Jeg mener ikke der på noget tidspunkt fløj trusler og andre ubehageligheder frem og tilbage, kun folk som ytrede deres mening på en saglig måde.
Jeg kan da godt forstå, at personen som det drejer sig om ikke syntes det er særlig sjovt, men tråden var selvstartet, så må man også forvente, at folk siger deres mening.
Hvis jeg gik ind for, at slå mine hunde, måtte jeg da også forvente en reaktion! (lige for god ordens skyld, er jeg altså ikke voldelig) så er det bare jeg trænker, ville jeg ikke få folks reaktioner kastet i hovedet og havde jeg ikke selv bedt om det?????
Nå men dt blev en meget lang morgensmøre, men man kan altså ikke diskutere hvis man ikke er uenig!
Knus C
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 168
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Jeg tør ikke sige min meningen...
Op i r....
feb 2005
Følger: 43 Følgere: 43 Hunde: 5 Emner: 193 Svar: 3.244
Der ske pt heller ikke så meget i det ;o)
feb 2005
jan 2006
Jeg har lige skrevet til Helene B ... ang det igår..
Jeg merer at det er forkastelig, at du fryser nogen og ikke alle os andre der var med - det var faktisk mig der startede en tråd om ytringsfrihed... og alle der deltog i denne - gik over i den tråd som du så slette - Inten fryser du os alle eller ingen - der har været med i den opstand der er / har været... Du kan ikke gøre forskel på det...
Ellers vil jeg mene at det er personlig forfølgelse fra din siden...
Jeg håber at høre dra dig.
Med venlig
Babett FROST
jan 2006
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 46
Spændende, at høre hvad du får ud af det.....
Knus C
jan 2006
jan 2006
Ja, man kan ikke engang komme med noget, som berøre disse Hundehandler/opdræt... Uden at Admin skal sætte en stopper for det...
Jeg er totalt ligeglad med om de sletter mig...
feb 2005
jan 2006
Kan kun give dig ret... Og at disse hvalpe/hundefabrikker er i Admin øjne/menening lovlige... han holder jo med dem... og vi andre har ikke en skid at skulle have sagt... Hvergang bliver der lavet nyt om hvad vi må og ikke må... Det er sq for sygt...
jan 2006
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
Må da sige at hvis HA'erne fik penge for deres arb. så var deres løn tjent og hvis de var p akkord så kunne de tjerne endnu mere..
Men vi må jo nøjes med at snakke om hundeprutter ;o))
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Hvis admin/HA ikke kan finde ud af dette, hvordan fanden skal vi brugere så finde nogensomhelst linie i deres regler?
Det er bare ikke godt nok til et forum med så mange brugere !
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 46
Men jeg tror mange har den holdning, at er man medlem af et forum om hunde, kan alt diskuteres om hunde.
Der er jo intet galt i, at man er uenige og det er jo det der skaber en god debat i mine øjne.
Jeg indrømmer blankt, at der er visse forhold som jeg bestemt ikke bryder mig om, hunde går under og derfor er jeg stor leverandør til dyrenes beskyttelse ang. mail med ting/steder de burde være opmærksom på.
Så er det jo op til jer og gætte hvad jeg skrev om sidst.....
Jeg syntes det er ganske naturligt, at folk bliver noget sure over, at de ikke må diskutere herinde.
Og jo folk kan da bare melde sig ud, men det var jo nok ikke lige det de ville da de betalte x antal kroner for, at komme på en dabatside og diskutere hunderelaterede emner.
Knus C
Godmorgen og tak!