Godmorgen hund - Jo tak! {{forumTopicSubject}}
Fornyligt har jeg købt en ny madras og som forstående kvinde tager jeg naturligvis det første stykke tid på gulvet i stuen på madrassen, fordi kæresten skal meget tidligt op og jeg ikke vil forstyrre ham med beklagelser. Det tager jo lidt tid at vænne sig til at sove på sådan en speciel fætter, når man er "helbredsmæssigt udfordret" som jeg.
Her til morgen blev jeg så vækket ved at lille Bellis kommer og slikker mig på hånden og i ansigtet. Jeg letter bagen og lukker hende ud i haven hvorefter jeg kravler under dynen igen. Efter ganske få minutter kommer hun tilbage og begynder at gø "vi skal ud at gå nu mor lyden" Jeg siger, det er altså for tidligt lille skat, senere jeg er ikke vågen endnu. Jeg kravler mere under dynen gider ikke engang at lukke døren, for jeg har nærmest kun fået 3 timers søvn, da en æv forkølelse er efter mig i øjeblikket. Men næææh nej det lader hun sig da ikke spise af med. Vi kan åbenbart ud nu, så efter hun har protesteret og hoppet lidt omkring tager hun min hovedpude og løber afsted med den.. Hmprf.. Tak ..
Nå men så nu jeg alligevel skal ud fra dynens lune kan jeg jo lige så godt gå med hende ikke??? Æv en drillefis, så ud og afsted kl. kvalme i morges.
-Og så kan man snakke om at man ikke skal vække hverken sovende børn eller hunde, meeeeen hævnen er sød min lille bøllefrø, tænker jeg.
Godmorgen
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.866
Mine hunde lytter til min vejrtrækning så de ved at jeg er vågen, inden jeg ved det... Så lige idet jeg slår øjnene op er de placeret i en cirkel omkring mig.. Kan godt være lidt uhyggeligt d:
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 410
jun 2011
Lige for 20 min siden, kastede Silje op, og det vil ikke komme af gulvtæppet.. Heldigvis har hun ikke gjort mere siden, og virker ikke syg. Hun forstår virkelig at få mor op af sofaen, og væk fra HG.
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 410
jun 2011
Godmorgen hund - Jo tak!