{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

Godmorgen... {{forumTopicSubject}}

Ja sm sagt Godmorgen ...
Meeeen ved nu ikk hvor go sådan en morgen kan starte når det første man hører er naboens hund der står og GØR kl. 4.5X om morgen for tredje gang i denne uge og vi er endda kun nået til morgen nr. 4 ... Og ja, vækkeuret har ikk ringet endnu...
Vi har endda kun vores velux-vindue på klem og udluftning, hunden bor mellem 50-75 m væk, men alligevel blir man vækket af den sorte satan... Glæder mig ikk til det blir mere varmt og vi ska ha vinduet åbnet, så får jeg da slet ikk sovet om morgen..

Hvorfor dælen sku han nu også tage den forvokset teenager til sig.. Han har lig aflivet en gul labrador, fordi den blev ved med at stikke af, gø, og endda bide andre hunde.. Så tog han denne 8 mdr. sort labrador-tæve til sig, den stikker da i det mindste ikk af, men nøj hvor kan den snakke...

Min morgen indtil videre: blir vækket kl. 4.5x hunden gør, kl. 5.15 står jeg op, hunden gør stadig, ud med uffe og tisse, ind og lave madpakker, kl. er nu 5.35 hunden gør stadig, op og ha tøj på og uffe ud og lave nr. 2, og sørme om hunden ikk stadig gør her kl. 6.00 .. Men nu er der ro , indtil videre...

Åhhhh , savner de 10 min indtil vækkeuret ringer...

Ka i alle ha en go dag ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godmorgen...
  • #2   14. jun 2012 Det er en politisag hvis hunden forstyrrer privatlivets fred. Så snak med naboen, hvis det ikke virker hedder det politi.

• #3   14. jun 2012 Ja må se om jeg fanger ham en dag.. han er ikk meget hjemme som sådan.. enten er han ved sine forældre længere oppe i byen, eller ude i stalden..
    Og ja, hunden er ude 24/7 ... Og gør så snart den ser os ... Men heldigvis reagere Uffe ikk på det mere, før blev han lidt bange når den begyndte ..

• #4   14. jun 2012 Så smid evt et pænt brev i naboens postkasse hvor du gør ham opmærksom på problemet på en pæn måde og så bed ham om at kontakte dig..

• #5   14. jun 2012 Jeg har sådan en nabo lige nu..!
    Men han er ikke til at tale med.. Boligforeningen er heller ikke til at tale med.. Og politiet gider ikke komme ud.. smiley Det er fantastisk

• #6   14. jun 2012 Godmorgen..

Herhjemme blev jeg vækket kl 5.30 ved at vuffi brækkede sig. Tænkte det måske var kvalme pga sult. Det kan han godt få en sjælden gang i mellem. Tilbød ham lidt mad. Han ville ikke spise og hans mave rumler en hel del. Frygtede lidt at hans så havde diarre, så skyndte mig ud på tur med ham, med afføring er helt normal. Men han åd græs og brækkede sig igen. Kogte skånekost til ham, som han er blevet tilbudt. Det vil han heller ikke have. Han er ellers frisk nok, så nu faster han og vi ser lige tiden lidt an..

• #7   14. jun 2012 Line : jamen altså, du har da bare været heldig...

Stine : den stakkels vover har da vist en dårlig morgen ...

• #8   14. jun 2012 Betina - jeg GLÆDER mig til jeg finder noget andet at bo i.. For den køter naboen har står bare og gør konstant og hele tiden..

• #9   14. jun 2012 Jamen det gør naboens også.. og mener han kører på arbejde tidligt, så han hører det ikk en gang.
    Mike sagde også her til morgen da jeg fortalte at jeg igen hva blevet vækket af den lidt i fem, hva fælden gjæffer den af..
    Og det er virkelig det store spørgsmål, vi aner ikk hva den gør af...

• #10   14. jun 2012 Kan være at den simpelthen gør af kedsomhed..
    Skriv ham et pænt brev og se om i ikke kan komme i dialog med ham.. det duer jo ikke det der..

• #11   18. jun 2012 Åh herre gud man ...
    Nu begyndte det firbenet vækkeur fandme allerede inden halv fem, ja HALV FEM, og den er stadig igang, og jeg kom først i seng kvart i elleve pga fodbold...
    Morgensøvn hvor er duuuuu ??? ...
    Det hjalp sku ikk en gang at lukke vinduet, det er vindstille herude, så det er dejlig højt..
    Blev sku så frustreret jeg prikkede til kæresten og sagde 'kan du heller ikk sove' , og begyndte faktisk at græde , men ingen medlidenhed der, 2 min efter sov han igen og ja står først op kl. 6 , så det er lige 1,5 time mere søvn til ham...
    ØV hvor er det trælst..

• #12   18. jun 2012 Ørepropper......

• #13   18. jun 2012 Kirsten så kan jeg da ikk hører vækkeuret.. ellers havde jeg gjort det for længe siden...

Kommentér på:
Godmorgen...

Annonce