20. apr 2009 Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 294
Uheldige dyr Uheldige dyr
Hej alle sammen.
Nu skal i altså høre. Jeg har det mest uheldige Roborovski hamster af alle tider.
For det første får han bidt armen af, af sin mor som lille lyserød baby. Så han har altså kun et forben.
Så kommer han hjem til mig og bo med sin bror Mowglie.
Så kommer han op at slås med sin bror og får ar på hele snudeskaftet ( de bor hver for sig nu) Så synes han lige han skal ryge ud af buret på over en meters højde og lande på gulvet og så blive fanget af katten og ind i munden på den. Så synes han lige at han skal sidde fast bag en dvd i sit bur i flere timer ( Fandt ham og har nu tapet dvden fast så det ikke kan ske igen) . Det var SÅ synd. Dvd'en er der så han ikke graver sig ind til sin bror.
Han er da en stakkel hva. Men sikke meget han kan kun med 3 ben. Han er en sej lille gut og har taget det hele med oprejst pande. Håber nu alle hans eventyr er slut hehe.
Har i nogen klumpe dumpe dyr?
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.719
Held og lykke til den lille fyr fremover. Håber der kommer lidt medvind til ham
apr 2009
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 35 Svar: 294
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 664
mhit hamsterhar fandeme os været total uheldig hele livet, blevet bidt af sin mor og far og alle søskende, så da jeg fandt ud a det tog jeg ham i seperat bur også sad han fandeme os fast i flere timer i sit eget bur haha ejjj han er noget for sig selv du..
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.202
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 499
Uheldige dyr