Hjælp hun går amok i byen !!!! Hjælp hun går amok i byen !!!!
jeg var idag ude og gå en lang tur med Zenta vi gik hjemmefra og ned i byen og så juleoptog det var førstegang zenta var helt ned i byen hvor der er andre mennesker jeg blev lidt overrasket over at hun overhoved ik prøved på at gå hen til de andre mennesker hun gjorde det kun da hun fik øje på nogle hun kendte men da der så kom en anden hund alt for tæt på mig gik hun total amok på den anden hun den måtte ikke engang kigge på mig så knurede hun af den og alt det der jeg ved godt hun bare gør det for at passse på mig men det er lidt træls jeg ik kan stå og snakke med andre hunde ejere uden hun går total amok så hvad skal jeg gøre for at hun ik går sådan amok på de andre hunde ? Jeg har selv to hunde men den anden vi har herhjemme siger hun ingenting til !
så Hjælp mig !
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.909
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 138 Svar: 1.909
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.626
Hvis du kender andre med hunde, kan I gøre det, at I mødes på en sti- et mere stille sted end byen- og går forbi hinanden, uden hundene hilser på hinanden. I starten skal der være meget god afstand mellem de to hunde. Husk masser af belønning- både til at holde fokus og til at belønne med, efter at I er nået forbi hinanden. Træn med samme afstand i nogle dage ( flere gange ad gangen ). Når det går godt, kan i g forbi hinanden med mindre afstand. I starten er det ogs vigtigt at hunden er på modsatte side af den anden hund, så de ikke kommer alt for tæt på hinanden.
Og ellers få en træner til at hjælpe jer med øvelsen.
jun 2010
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 55
Hun er 1 år gammelt og hun fylder 2 til aprik
l
I andre
Ok tak skal i have jeg tror jeg vil prøve og finde en træner til os og så se hvad der så kommer til at ske
Hjælp hun går amok i byen !!!!