721 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp hun går amok i byen !!!! Hjælp hun går amok i byen !!!!

jeg var idag ude og gå en lang tur med Zenta vi gik hjemmefra og ned i byen og så juleoptog det var førstegang zenta var helt ned i byen hvor der er andre mennesker jeg blev lidt overrasket over at hun overhoved ik prøved på at gå hen til de andre mennesker hun gjorde det kun da hun fik øje på nogle hun kendte smiley men da der så kom en anden hund alt for tæt på mig gik hun total amok på den anden hun den måtte ikke engang kigge på mig så knurede hun af den og alt det der jeg ved godt hun bare gør det for at passse på mig men det er lidt træls jeg ik kan stå og snakke med andre hunde ejere uden hun går total amok så hvad skal jeg gøre for at hun ik går sådan amok på de andre hunde ? Jeg har selv to hunde men den anden vi har herhjemme siger hun ingenting til ! smiley så Hjælp mig ! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp hun går amok i byen !!!!
  • #1   11. dec 2010 Hvor gammel er hun?

• #2   11. dec 2010 Det kan være hun følte sig utryg, fordi der var så mange mennesker. Nu skal jeg ikke til at gøre mig klog, det kunne også være det bare var en hund hun ikke kunne lide.

• #3   11. dec 2010 Din hund har bestemt ikke knurret af den anden hund fordi hun passer på dig. Det lyder nærmer som noget nervøsitet.
    Hvis du kender andre med hunde, kan I gøre det, at I mødes på en sti- et mere stille sted end byen- og går forbi hinanden, uden hundene hilser på hinanden. I starten skal der være meget god afstand mellem de to hunde. Husk masser af belønning- både til at holde fokus og til at belønne med, efter at I er nået forbi hinanden. Træn med samme afstand i nogle dage ( flere gange ad gangen ). Når det går godt, kan i g forbi hinanden med mindre afstand. I starten er det ogs vigtigt at hunden er på modsatte side af den anden hund, så de ikke kommer alt for tæt på hinanden.
    Og ellers få en træner til at hjælpe jer med øvelsen.

• #4   11. dec 2010 Emma & Thomsen (syvsoverbanden)
    Hun er 1 år gammelt og hun fylder 2 til aprik
    l smiley

I andre
    Ok tak skal i have jeg tror jeg vil prøve og finde en træner til os og så se hvad der så kommer til at ske smiley men tusind tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Hjælp hun går amok i byen !!!!

Annonce