Bella tæt på at blive kidnappet.. {{forumTopicSubject}}
Er i gang med hovedrengøring herhjemme og har døren åben så hunden kunne snuse lidt rundt udenfor, og hun bliver altid i nærheden (der er stort græsareal udenfor).. Så synes jeg pludselig der blev så stille og går ud for at se til Bella. Så står der en dame med sin søn der står og kalder på Bella (ved ikke hvor hun kender hendes navn fra, da jeg aldrig har set hende før).. Så går jeg derhen (det er kun lige få skridt fra min lejlighed) og kan ikke rigtig finde ud af hvad der sker..
Så fortæller damen mig fandme at hun havde tænkt sig at tage Bella med sig hjem og at hun ligner en der hverken får mad eller drikke.. Hun var fuldstændig flabet og brokkede sig over at man altså ikke må have hund her (det står på papirerne, men dem fra boligselskabet har sagt god for det og ligesåvel har viseværten også set hende uden at sige noget), men det kunne hun altså ikke få ind i sit hjerneløse hoved..
Og hvis der er noget der gør mig gal, så er det at en person beskylder mig for ikke at give min mand vand eller mad (hun har mad og vand stående HELE tiden, men spiser bare ikke særlig meget og er kræsen).. Sidder simpelthen og er ved at koge over lige nu.. Hader sådanne mennesker..
Og det mindste hun kunne gøre var vel at gå hen til den åbne dør, der ligger 3 meter væk og spørge om det er min hund, inden hun prøver at bortføre den..
Nå.. Skulle bare lige af med min vrede...
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
mar 2006
Det er vel en ærlig fejl, men tyveri af hund (hvis hun troede at en var løs havde hun vel ringet til nummeret på halsbåndet i stedet for bare at tage den med) er ulovligt. Hvis man mener at der er grund til bekymring er det vigtigt at man kontakter myndighederne i stedet for at udøve selvtægt.
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Sorry - ku ikke lade være... !!
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.543
Men selv da jeg kom ud og kaldte på Bella prøvede hun at skynde sig væk med hende, men Bella ville selvfølgelig ikke med da hun havde set mig..
Hun har set både mig og min kæreste før og har set os gå tur med hende, og er stort set 100 på at hun ved at vi bor her (min kæreste ser hende tit, og møder hende tit)..
Og hun stod også og hang ud omkring lejligheden bagefter og holdt øje..
Må indrømme at jeg er lidt bange for hende..
Hun virker altså ikke helt normal, på den måde hun er..
apr 2006
Og når hun kender navnet på hunden, må hun jo altså have set os med hende før..
mar 2006
apr 2006
Kan ikke se hende lige nu, men tør da i hvert fald ikke at lade hunden gå ude mere mens jeg gør rent..
Er glad for at vi forhåbentlig snart flytter..
Der er altså nogle af menneskerne heromkring der er lidt skræmmende..
apr 2006
Men kæresten har også tænkt sig at snakke med hende når han ser hende igen.. Især når han ved, at hun ved at Bella er vores og bor her..
apr 2006
mar 2006
sep 2005
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 479
apr 2006
Hun ligger jo lige udenfor døren og jeg sad sådan set i døren.. Det er jo nærmest indhegnet, med en lille åbning (svært at forklare) og der kommer aldrig hunde inden for indhegningen.. Og normalt sidder jeg jo og kigger på hende, på nær i 1 min hvor jeg lige sad og rensede noget.. Og lige så snart jeg ikke kunne se Bella var jeg jo også ude efter hende.. Og der plejer jo altså ALDRIG at komme folk herhen, udover naboerne, fordi det ligger en smule afsides (det er lidt svært at forklare.. det skal ses)..
Annemie: Ja, næste gang bliver det i hvert fald ikke sød snak tilbage.. Især ikke når hun bebrejder mig for ting.
sep 2005
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 479
apr 2006
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 171 Svar: 4.186
Bella tæt på at blive kidnappet..