{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Bella tæt på at blive kidnappet.. {{forumTopicSubject}}

Er i gang med hovedrengøring herhjemme og har døren åben så hunden kunne snuse lidt rundt udenfor, og hun bliver altid i nærheden (der er stort græsareal udenfor).. Så synes jeg pludselig der blev så stille og går ud for at se til Bella. Så står der en dame med sin søn der står og kalder på Bella (ved ikke hvor hun kender hendes navn fra, da jeg aldrig har set hende før).. Så går jeg derhen (det er kun lige få skridt fra min lejlighed) og kan ikke rigtig finde ud af hvad der sker..
Så fortæller damen mig fandme at hun havde tænkt sig at tage Bella med sig hjem og at hun ligner en der hverken får mad eller drikke.. Hun var fuldstændig flabet og brokkede sig over at man altså ikke må have hund her (det står på papirerne, men dem fra boligselskabet har sagt god for det og ligesåvel har viseværten også set hende uden at sige noget), men det kunne hun altså ikke få ind i sit hjerneløse hoved..
Og hvis der er noget der gør mig gal, så er det at en person beskylder mig for ikke at give min mand vand eller mad (hun har mad og vand stående HELE tiden, men spiser bare ikke særlig meget og er kræsen).. Sidder simpelthen og er ved at koge over lige nu.. Hader sådanne mennesker..
Og det mindste hun kunne gøre var vel at gå hen til den åbne dør, der ligger 3 meter væk og spørge om det er min hund, inden hun prøver at bortføre den..
Nå.. Skulle bare lige af med min vrede...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bella tæt på at blive kidnappet..
  • #1   10. maj 2006 Dina: Du skulle have spurgt hende om hun var sikker nok i sin sag til at tage det op med politiet... Havde hun svaret ja, ville jeg have ringet og meldt (eller prøvet på det) hende for forsøgt tyveri/kidnapning.

• #2   10. maj 2006 Mange hunde virker for tynde fordi folk er vant til at se overvægtige hunde. Har efterhånden læst mange indslag herinde om folk der er blevet anklaget for at sulte deres ellers sunde dyr.
    Det er vel en ærlig fejl, men tyveri af hund (hvis hun troede at en var løs havde hun vel ringet til nummeret på halsbåndet i stedet for bare at tage den med) er ulovligt. Hvis man mener at der er grund til bekymring er det vigtigt at man kontakter myndighederne i stedet for at udøve selvtægt.

• #3   10. maj 2006 Altså også flabet at beskylde dig for ikke at give din mand vand eller mad - LOOOOL...
    Sorry - ku ikke lade være... !!

• #4   10. maj 2006 Gjorde heller ikke noget, men fortalte hende bare situationen og sagde at vi alligevel snart flytter..
    Men selv da jeg kom ud og kaldte på Bella prøvede hun at skynde sig væk med hende, men Bella ville selvfølgelig ikke med da hun havde set mig..
    Hun har set både mig og min kæreste før og har set os gå tur med hende, og er stort set 100 på at hun ved at vi bor her (min kæreste ser hende tit, og møder hende tit)..
    Og hun stod også og hang ud omkring lejligheden bagefter og holdt øje..
    Må indrømme at jeg er lidt bange for hende..
    Hun virker altså ikke helt normal, på den måde hun er..

• #5   10. maj 2006 Man bliver jo altså lidt chokeret når der er en der prøver at tage ens hund..
    Og når hun kender navnet på hunden, må hun jo altså have set os med hende før..

• #6   10. maj 2006 Dina: Hvis hun bliver ved for længe ville det være en god ide at ringe til politiet og høre hvad de/du kan gøre ved det.

• #7   10. maj 2006 Ja, hun er chippet..
    Kan ikke se hende lige nu, men tør da i hvert fald ikke at lade hunden gå ude mere mens jeg gør rent..
    Er glad for at vi forhåbentlig snart flytter..
    Der er altså nogle af menneskerne heromkring der er lidt skræmmende..

• #8   10. maj 2006 Annemie: Okay.. Jeg holder lidt øje..
    Men kæresten har også tænkt sig at snakke med hende når han ser hende igen.. Især når han ved, at hun ved at Bella er vores og bor her..

• #9   10. maj 2006 Ja.. Nu må vi se om vi møder hende igen.. Men det gør vi nu nok.. Men min kæreste er lidt bedre til at "skælde ud" end mig.. Jeg har det sgu med at være for sød af mig.. suk..

• #10   10. maj 2006 Dina: Der er intet i vejen med sød. Nogle gange er det bedre at skabe dialog end det er at skælde ud. Jeg kan dog godt forstå hvis du ikke føler for det når hun har opført sig på den måde.

• #11   10. maj 2006 Det er da heller ikke smart bare at lade hunden løbe løst udenfor, selvom hun ikke plejer at løbe nogen steder, så kunne der jo komme en anden hund som ikke brød sig om din... Og vupti så er der ballade. Og så er det din skyld, hvis den anden hund er i snor.

• #12   10. maj 2006 Rene M:
    Hun ligger jo lige udenfor døren og jeg sad sådan set i døren.. Det er jo nærmest indhegnet, med en lille åbning (svært at forklare) og der kommer aldrig hunde inden for indhegningen.. Og normalt sidder jeg jo og kigger på hende, på nær i 1 min hvor jeg lige sad og rensede noget.. Og lige så snart jeg ikke kunne se Bella var jeg jo også ude efter hende.. Og der plejer jo altså ALDRIG at komme folk herhen, udover naboerne, fordi det ligger en smule afsides (det er lidt svært at forklare.. det skal ses)..

Annemie: Ja, næste gang bliver det i hvert fald ikke sød snak tilbage.. Især ikke når hun bebrejder mig for ting.

• #13   10. maj 2006 Okay fair nok. Troede bare lige at hun bare rendte løst rundt udenfor:0)

• #14   10. maj 2006 Nåå.. nej nej.. Ved nemlig at der er en hund i området som bider andre hunde, så der er jeg meget påpasselig..

• #15   10. maj 2006 Uha! det lyder ikke rart!!! Bella ser ud som hun skal, hun er en lille slank hund så det skal hun ikke blande sig i - det kan være det var hendes forsvar nu hvor du kom og afbrød tyvemissionen?? men det er jo hørt før, at hunde bliver kidnappet....Men lidt væmmeligt er det, at hun kender Bellas navn og ved hvor I bor! Og hun vil da sikkert dukke op igen, held og lykke og håber ikke I udsættes for mere af den slags...

Kommentér på:
Bella tæt på at blive kidnappet..

Annonce