{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Bella overfaldet! -Øv! {{forumTopicSubject}}

Man kan jo ikke gøre så meget andet, end at håbe på, at det ikke sker for én selv. Man kan jo ikke stoppe med, at gå tur med hundene.
Men altså.. Mig, en veninde, Bella, Lucky var ude og gå for et par timer siden. Så kommer der to unge mennesker bag noget højt græs, men jeg kunne så, at den ene havde en hundesnor om sig, så jeg trak Bella til mig, så jeg havde bedre styr på hende(Begge mine er i snor). Så vender jeg mig om og ser efter Lucky og da jeg vendte mig om og så til Bella igen stor der en kæmpe, tyk grand danois og snusede til hende i hovedet og 2 sekunder efter farer den i hovedet på hende og hun hylede op og jeg gav hurtigt slip på snoren og der var lige en meget kort pause og så farede den hen på hende igen og drengen/manden skyndte sig selvfølgelig hen og fik fat i snoren og Bella løb hen til pigen, så hun fik lige fat i hende og jeg fik vist råbt "NEJ" et par gange. smiley Og Bella blev ved, at hyle lidt efter og jeg skyndte mig, at se efter, om der var sket noget og det var der vist ikke og så gik de så videre. Nej, hvor er det bare surt! Hun har i forvejen svært ved store hunde, for hun har haft et par uheldige situationer med store hunde før, så det er bare SÅ ærgerligt!! Jeg er SÅ bange for, at hun bliver endnu mere bange for større hunde, eller at hun endda går hen og bliver agressiv overfor dem. Ej, hvor er jeg bare bange for det! Jeg er så tæt på, at tude.
Det værste er at... Efter, da vi begyndte at gå videre kom jeg i tanke om, at den og deres anden lille papillon-hund(eller hvordan det staves) altid går løs nede på deres vej. De har ikke hegn oppe eller noget. Jeg har flere gange set dem, hvor jeg har vendt om for en sikkerheds skyld. Og det er jeg glad for nu!!
Jeg ved ikke rigtig om jeg skal gå ned og snakke med dem, høre om det er sket før, eller? Der skete jo ikke rigtig noget, men samtidig NOK!!

Øv altså! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bella overfaldet! -Øv!
Kommentér på:
Bella overfaldet! -Øv!

Annonce