{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Puha - Det var tæt på..... {{forumTopicSubject}}

Var lige ude at gå med Bella, og på turen møder vi et par med en ordentlig kleppert af en hund, og da de er ca. 2 meter fra os kan jeg hører ejeren sige "Du gør det ikke"!!!

Jeg holder Bella tæt ind til benet og passere dem, men på et splitsekund river den anden hund ejeren over mod os, og åbner gabet helt direkte mod Bella's hovede med blottede tænder.

Heldigvis smider Bella sig ned med det samme og han river sin hund i den modsatte retning, tager hårdt fat om snuden på den og holder fast imens han siger "Du gør det ikke kun en gang, du gør det hver gang og det har min pengepung ikke råd til"! (Gud ved om den har alvorligt overfaldet andre hunde).

Ved godt det ikke lyder af noget, men det der ubehagelige adrenalin sus man får i maven var nok til at jeg rystede bagefter, også fordi det er ikke mindre en 2 mdr. siden hun blev overfaldet... Og tanken "Nej nej nej" fløj igennem hovedet med det samme.
Det eneste jeg nåede at sige til ejer var "Få dog styr på din hund", skyndte mig bare videre...

Puuuh det lettede smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha - Det var tæt på.....
Kommentér på:
Puha - Det var tæt på.....

Annonce