717 visninger
|
Oprettet:
hjælp til forret {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har tænkt mig at forkæle mine forældre i morgen aften, da vi skal i sommerhus og knokle. Jeg så på et tidspunkt 4 stjerners middag på kanal 4, og hende fra singelliv lavede en forret med tørret skinke og asparges. Nogen der har en opskrift til sådan noget? det så mega lækkert ud.. Eller måske en anden lækker forret.
Til hovedret skal vi have en god bøf, og bagt kartoffelmos. Har i nogle tips til hvad jeg skal putte i kartoffelmosen så modtager jeg også dem med kyshånd. Havde selv tænkt bacon, forårsløg og creme fraiche.
På forhånd tak for hjælpen
Heidi
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 1.170
dec 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 115 Svar: 790
Steffen og Stine: jeg har kigget, men hendes var der ikke... der var ikke ret mange at vælge imellem synes jeg
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Når jeg laver bagt kartoffelmos er det lavet af bagte kartofler, hvor kartoffekmassen graves ud, blandes med salt, peber, rigeligt hvidløg og vendes i flødeskum. Puttes tilbage i de bagte skaller og ind i ovnen nogle min. til de er let gyldne. Drys evt. frisk persille eller fine ringe af forårsløg på inden servering.
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 24 Svar: 208
Der arrangerer jeg på en bund af salat..
Dressingen hældes over, som består af olie, finthakket løg, persille, citronsaft og salt og peber..
Ellers kunne du lave en lakseroulade?
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 235
Har du en opskrift til den med rejerne, så vil jeg super gerne ha den...
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 235
hjælp til forret