hjælp!! LOPPER! {{forumTopicSubject}}
i foråret købte jeg billig frontline til hundene, over nettet, iihh, sikke en god handel jeg gjorde mig der :/.... det har højst sansynligt været en kopi vare, for de har ikke virket (undrede mig lidt i løbet af sommeren over at de stadig havde flåter nu og da, men men), nu har vi så fet et masivt loppe angreb, og jeg har selvfølgelig fået købt noget andet loppe middel til hundene, de virker også som om de er loppe fri....... MEN
det er vores hjem IKKE!! jeg bliver ved med at kunne finde lopper, selv om jeg støvsuger hver dag (smider støvsuger posen ud efter hver støvsugning), sprøjter gulvtæpper med gift med få dages mellemrum, vasker alle løse tæpper og puder, og flere af de ting der er for store til vaskemaskinen, har været i fryseren i et døgn eller mere og jeg skifter sengetøj 2 gange i ugen!!
hvor længe går der før jeg ikke finder levende lopper mere??? det har nu været en uge siden jeg startede min intensive bekæmbelse :(
sndre der har været igennem dette mareridt ?!
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 38 Hunde: 9 Emner: 153 Svar: 4.957
Det er jo kun 5% af lopperne, der rent faktisk sidder på hunden, så jeg tror du har fat i den lange ende, når du er så grundig med rengøring i hjemmet. HVis jeg var dig ville jeg bare fortsætte med den intensive rengøring/sprøjtning. Jeg tror helt sikkert du er loppefri inden længe!
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Advantage, Prac-tic (tager også flåter) og Bayvantic (også flåter) er gode midler. Bayvantic er dog meget giftigt for katte, så her skal du være obs.
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 173 Svar: 1.374
DKK Tavlesnob med DKCH basse .: det var frontline combo jeg købte billigt over nettet (fra england eller tyskland eller sådan noget), og jeg har så givet dem det med 3 ugers mellemrum hele sommeren, men det har på intet tidspunkt haft helt den ønskede effekt, og nu da efteråret så er kommet, har det resulteret i lopper
Siri R: ja, det har fået bayvantic og det har lynhurtigt fået dem til ikke at klø sig mere og nu en uge efter, regner jeg lige med også at gi dem et bad!
*CH*: måske er det så ikke midlet som der er noget i vejen med, måske er de resistente så :S jeg har altid brugt frontline før, men har købt bayvantic denne gang
iihhhh, jeg håber snart det hjælper, føler sku det kribler og krabler over det hele :(..... og oven i, tyder det på at kæresten har loppe allergi, for han får store røde mærker, på skindebenende, der hvor han er blevet bidt!!..... jeg har ingen, men myg kan heller ikke li mig, så det gælder åbenbart også lopper
jul 2006
jul 2006
hjælp!! LOPPER!