{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lopper...... HJÆLP!
  • #1   19. apr 2014 Vær særlig omhyggelig med at støvsuge alle paneler, sprækker og hjørner. Efter rengøring skal støvsuger posen smides ud eller brændes. Ellers vil støvsugeren blot fungere som en rugekasse, der sender nye lopper ud i omgivelserne. Vask også alle løse tæpper, puder og betræk i maskine.

• Jevaan
    Jevaan Tilmeldt:
    apr 2012

Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
    #2   19. apr 2014 Hvis frontline ikke virker kan man få noget stærkere på recept hos dyrelægen.

Ellers grundig støvsugning af hele hjemmet, møbler puder alt! Vask sengtøj og alt vaskbart hunden har været i nærheden af. Nogen siger man skal proppe hundelegetøjet i fryseren, men det kan vel også vaskes tænker jeg...

• #3   19. apr 2014 Fryseren virker også, men mener det er 48 timer det skal ligge smiley ( Ikke plads i min )
    Ved ikke om dyrlægen måske har noget du kan vaske vovsen i ? Men man kan altid lige give dem et ring, og høre om de har nogle gode og effektive ideér smiley

Ja støvsugning er en god måde og holde det nede på. Men mener man kan sprøjte hjemmet med noget men er ikke helt sikker ?!

• #4   19. apr 2014 Tak for det smiley
    Synes jeg er meget grundig med min støvsugning, men kan også nok se nu, at jeg har en rugekasse i støvsugeposen smiley
    Tror jeg vil ringe til dyrlægen og høre, om hun skulle have noget der er bedre end frontline.....

• #6   19. apr 2014 en tur i havet, får også lopperne til at hoppe af.

• #7   19. apr 2014 Da min hund havde lopper brugte jeg stronghold og ikke andet. Jeg hverken vaskede hud, tæpper eller noget andet. Jeg gik heller ikke amok med støvsugeren.Han blev behandlet hver 3. uge i 2 -3 mdr. Stronghold er på recept

• #8   20. apr 2014 Du skal ikke vaske en hund, du vil behandle med loppemidler..
    Vasken ødelægger virkningen, og hunden bør ikke vaskes to dage før, og to dage efter. Intensiv vask med shampoo vil altid forringe loppemidlets virkning.
    Så du har reelt ikke givet loppemiddel...

Vælg et loppemiddel som virker på både levende lopper på hunden og larver og æg i omgivelserne. - alle pipetter undtagen frontline vet. Combo gør.
    Da 90 % af lopperne er som disse stadier. Og så skal du regne med det tar minimum 3-6 måneder at komme af med skidtet, så du skal genbehandle hver måned i den periode...
    Netop for at mindske ægbestanden bør du også gå meget op i rengøring den uomvendte tid. Og husk at smide støvsugerposen ud. Eller er det bare en lopperede..

• #9   20. apr 2014 Her bruger vi advantage til både hund og katte. Frontline virker ikke her. Husk hvis du bruger bayvantic at det er giftigt for katte hvis du har nogen af dem.
    Her sprøjter vi desuden med trinol i de rum hvor vi har tæpper, det kan købes i matas.

Kommentér på:
Lopper...... HJÆLP!

Annonce