forældre skal skilles. {{forumTopicSubject}}
ja sagen er den at nu er det blevet officielt. Mine forældre skal skilles og min mor og jeg flytter til den første. Vi har fundet et fint hus hvor man må have hund og det hele så troede jo bare det var lækkert.
Men vi skal flytte her til den første hvilket jo betyder at jeg skal til at pakke alt mit lort. Og nu ved jeg simpelthen ikke om det er det her jeg vil. Har boet der hele mit liv og nu skal vi bare væk? Er vant til at have mine forældre sammen. Men det har jeg pludselig heller ikke mere?
min søster bor i spanien. Så egentlig er jeg lidt alene om alt det her. Og ville egentlig gerne flytte for mig selv. Men det har jeg desværre ikke råd til endnu.
Troede egentlig heller ikke det ville tage så hård på mig, som det har gjort. Altså. Jeg skal kun bo med en galning nu istedet for to. Men hvad så hvis min mor finder en ny kæreste? Det tror jeg slet ikke jeg ville kunne samarbejde med?
Hvad gør man lige her så alle kommer nemmest igennem det her?
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.623
Jeg undskylder hvis du synes det er hårde ord, men sådan er det bestemt ikke ment, men en realitet at du skal leve dit liv, det samme skal dine forældre.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 62 Svar: 640
Min stedfar har fungeret som en min far det meste af mit liv - da jeg i rigtig mange år ikke har haft nogen kontakt med min biologiske far.
Man kan jo ikke ændre deres beslutning og der er jo en grund til at de har valgt som de har valgt. Efter et stykke tid kunne jeg mærke at det var det rigtige og det blev nemmere med tiden. Har intet problem med det nu. Nu har jeg en stedfar jeg kan besøge, min biologiske far jeg kan besøger og sørmer også min mor jeg kan besøge. Det har bare givet mig 3 extra hjem
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.616
Jean- så er jeg da ikke alene. Det var da rart? Var det meget hårdt at vænne sig til for dig? Jeg skal flytte til øst og bor i vest nu. Så kommer jo også automatisk væk fra mine veninder. Selvom der ikke er længere end jeg kan tage bussen.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 62 Svar: 640
Altid noget det "kun" er øst og vest der er forskellen.
Det var svært at vænne sig til. Både det ene og det andet brud min mor (og jeg) var igennem.
Det skal nok gå det hele. Den næste tid bliver bare lidt fortvivlende og træls. Snak med din mor og far om det. Det hjælper. Det hjalp hvert fald for mig!
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.616
forældre skal skilles.