713 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Opdatering på denne tråd Opdatering på denne tråd

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=424886

Han skriver fortsat til mig - Daniel har kontaktet ham dog uden held - jeg har sagt jeg ville melde ham til politiet det hjalp heller ikke ! Så nu melder vi ham til politiet i morgen !

Han skriver stadig ikke nogen trusler eller noget, men synes efterhånden det er ret ubehageligt da han tydeligvis ikke er helt ret i hovedet ! Og han skriver flere gange dagligt - hans kommentar til jeg ville melde ham var: Søde, har du aldrig kunne lide mig ? !

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering på denne tråd
  • #1   11. okt 2010 ewww lyder not nice...

måske det er en du kender, som bare ikke tør sige tingene som der er?

• #2   11. okt 2010 Linda - nej, jeg aner ikke hvem det er ! Det er det der er skummelt - at han ikke lyver omkring hans navn - jeg kan finde hans adresse og det hele samt finde ham på facebook ! Og Jeg aner ikke hvem han er !

• #3   11. okt 2010 klamt...

• #4   11. okt 2010 :S :S troede ikke han blev ved smiley

Ubehageligt ! smiley

• #5   11. okt 2010 har faktisk haft samme problem med en der udgav sig for at hedde kamilla og være en jeg havde haft sex med til en fest i en by jeg ikke havde boet i, i 2 år... personen skrev til både mig og min kæreste... heldigvis hjalp det at true med politiet... nu får vi bare opkald med hemmeligt nummer hvor der bliver lagt på når vi tager den... det da til at leve med smiley

• #6   11. okt 2010 Øv da...den ny tids stalker..?

• #7   11. okt 2010 Freja - nej jeg troede også han lige pludselig ville stoppe ! Men talte med en dame fra politiet i dag og hun rådede mig til enten at anmelde eller skifte nummer ! Anmelder i morgen, hvis ikke det hjælper må jeg skifte nummer ! Bare trist når jeg har haft det jeg har i over 5år !

Men synes stadig det er ubehageligt - aner jo ikke om han pludselig står her udenfor en dag smiley

• #8   11. okt 2010 Dusif - desværre hjælper den med politiet ikke smiley

• #9   11. okt 2010 syntes det er slemt at DU er nød til at skifte nummer bare for at komme af med ham :S øv øv øv

Føler med dig ! Syntes bestemt ikke det er fair smiley

Håber fanme anmeldelsen virker !!!!

• #10   11. okt 2010 Reiki - Jamen forstår ikke rigtigt den med stalker - for så burde man da vide hvem personen er - jeg kan ikke forstille mig han kender mig !

• #12   11. okt 2010 når man har meldt det og sagt det til personen skal man vente i 14 dage og komme ned med telefonen og vise beskederne hvis det fortsætter... så triangulerer de telefonen og opsøger personen... hvis det fortsætter efter det ved jeg så ikke hvad der sker sikkert en bøde...

• #13   11. okt 2010 Freja - præcis, jeg har fået mit tlf. selvskab til at fjerne min adresse osv. fra krak - men der vil gå 3 uger før det er fjernet smiley Og det er SÅ besværligt at skifte nummer :-S

• #14   11. okt 2010 A;h - Ja har ignoreret det i mange dage - men det opildner ham endnu mere - så får jeg 6 beskeder lige i træk smiley INTET virker på ham her !

• #15   11. okt 2010 en stalker behøver ikke at kende dig... personen kan have set dig et eller andet sted... evt er du gået forbi personen og så har vedkommende uden du har opdaget det fulgt efter dig og set hvor du bor... og vupti så ka stalkeren finde ud af ALT om dig med de rigtige programmer på computeren som kan downloades helt gratis eller købes

• #16   11. okt 2010 Dusif - hende jeg talte med - bad mig tage min telefon med derned i morgen - samt hvad jeg havde fundet om ham på krak

• #17   11. okt 2010 Dusif - seriøst ? Men heldigvis kan jeg se han kommer langt herfra !

• #19   11. okt 2010 Det er som om han ignorerer hvad jeg skriver til ham - jeg skrev jo som sagt i morges at jeg ville melde ham til politiet hvis han skrev så meget som EN besked mere til mig - fik så den besked om jeg ikke kunne lide ham ! Skrev til ham her til aften om hvorfor jeg skulle kunne lide ham når jeg ikke aner hvem han er ! Og at jeg havde bedt ham stoppe med at skrive ! Nu skrev han lige - jeg savner dig søde :-S

• #20   11. okt 2010 Sandie
    Bare en lille trøst... Det er ikke svært at skifte nummer. Jeg ringede ind og sagde jeg ville skifte og da jeg lagde på skulle jeg bare slukke og tænde, så var det klaret smiley

• #21   11. okt 2010 A;h - han har gjort det i et stykke tid nu og når jeg ikke har svaret tilbage får jeg bare masser nye beskeder - men nu bliver det meldt, så håber jeg det får en ende !

• #22   11. okt 2010 100% seriøst... hvis man har sin adresse på nettet kan man med de rigtige programmer komme ind og se IP adressen (meget besværligt)

med en enkelt mail kan man få adgang til computeren og gennemrode diverse filer så længe den er tændt (meget let, lærte det selv på ca 10 minutter)

med en enkelt lille fil skjult som et tekstdokument sendt over msn kan man få 100% kontrol over computeren (tog ca 20 minutter at lære det og skrive programmet uden nogle programmerings programmer)

så et godt råd er at slette alle mails du skulle få fra personen med det samme ikke noget med at åbne dem for at se hvad der står bare slet slet slet

• #23   11. okt 2010 Jeg har også en uønsket person der skriver til mig. Startede for 2½ uge siden. Vedkommende blev ved med at skrive over weekenden. Jeg svarede ikke og jeg har ikke fået flere beskeder siden, lige indtil for et par timer siden. Det er ikke ubehagelige beskeder, men det er irriterende, at en person, jeg ikke kender, bliver ved med at skrive. Er det mon en ny dille?

• #24   11. okt 2010 Kan ikke lade vær med at tænke på at hvis han kunne finde dit nummer første gang , hvad skal stoppe ham i at finde det næste gang ? smiley

Been there done that

• #25   11. okt 2010 og ja der er internet sider hvor man kan gå ind og indtaste en adresse og få vist ip... de virker bare for det meste ikke... f.eks findes omvendte sider også... hvis min mor f.eks taster sin ip ind har hun adresse midt inde på en fodbold bane i albertslund... og det er altså et godt stykke fra hvor hun rent faktisk bor smiley

• #26   11. okt 2010 Rotterne - mit selvskab kan ikke blokere hans nummer har længe spurgt smiley Sagde også jeg havde talt med politiet !

• #28   11. okt 2010 Tror kun jeg har svaret ham 3 gange siden det jeg skrev i den første tråd - men som sagt at ignorerer ham gør det åbenbart værre ! Nu har jeg sendt en besked til han kæreste på facebook for at høre hende om hun evt. ved hvorfor ! Samt det evt. kan få ham til at stoppe !

• #29   11. okt 2010 A;h - det sagde telia nok - men desværre kan min telefon ikke det smiley

• #30   11. okt 2010 Ellers skifter du til et andet teleselskab som kan blokere numre, og gør som rotterne har skrevet. derved kan du nok beholde dit nr smiley

• #31   11. okt 2010 Karina der går jo så 4 uger før dit nr bliver overført til det nye selskab, så det hjælper nok ikke meget...

• #32   11. okt 2010 Camilla - så må jeg have fat i dem efter jeg har været hos politiet i morgen ! Tak smiley

• #33   11. okt 2010 Nadja: hvis hun rigtig gerne vil beholde sit nr er det da vel en mulighed? og i mellemtiden bare købe sådan en startpakke til taletidskort

• #34   12. okt 2010 undskyld jeg siger det, men når man læser det han skriver, og tager den måde han svarer på i betragtning, så lyder han som en mere eller mindre udviklingshæmmet person, som ikke rigtig ved hvad han gør, hvis du har hans adresse, så tror jeg at jeg ville undersøge om det var et opholdsted, det kan jo gøres nemt, ved at kigge på de gule sider, og er det et opholdsted, så ville jeg ringe og forklare dem sagen, er det ikke det, ja så ville jeg melde det med det samme.

• #35   12. okt 2010 Han kan jo godt have observeret dig uden at du ved det

• #36   12. okt 2010 Ej hvor ubehageligt! Håber det får sat en stopper for det

Kommentér på:
Opdatering på denne tråd

Annonce