994 visninger
|
Oprettet:
Forlovelse :) {{forumTopicSubject}}
Det her er hvertfald off topic..
Men søger lige lidt hjælp her .
Mig og min dejlige kæreste ska forloves
Men jeg har tænkt mig at gøre det lidt utradionelt(Staves) sådan så det er mig der lige pludselig dukker op med ringene, men hvordan fa`en for jeg lige målt , hvad størrelse ring han skal ha? uden han fatter mistanke, så det kan være en overraskelse, hvis nogen ved hvordan , så er jeg lutter øre
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Jeg havde så bestemt at jeg til jyl ville købe ringe til os, når han nu ikke kunne tage sig sammen. Heldigvis havde han en anden ring, som han gik/går med, så en aften hvir han havde været i bad og ikke taget ringen på igen, lånte jeg den lige og fandt ud af at den passede perfekt på min tommelfinger. Så kunne jeg bruge den til at måle efter, da jeg gik ned for at købe ringene.
Ellers kan man på f.eks. Chianti og Vaiva købe prøveringe, så man kan finde størrelserne. Måske har han en ring du kan måle efter eller prøve imens han sover?
Held og lykke - og tillykke!
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 65 Svar: 193
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 181
Det med ringen - du må måle hans finger, mens han sover ;oP
Længe siden vi har set hinanden, er du aldrig på bakkerne mere?
jul 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 41 Svar: 618
Tag ham med på en oplevelse med noget action ikke noget vildt romantisk.
mar 2009
Følger: 37 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 1.456
Så skal du bare have en af de der måledimser (som jeg selvfølgeligt ikke kan huske hvad hedder pt.) som man måler f.eks. rør med (og som guldsmede i øvrigt bruger - det ved jeg da jeg har en rumbo der er guldsmed lærling).
så skriver du bare det antal milimeter han har i diameter og giver det nummer til din guldsmed..
Forlovelse :)