740 visninger
|
Oprettet:
ikke mere tapet , luna! HJÆLP {{forumTopicSubject}}
hej min hund som bliver et år d. 11 er blevet meget at rive tapet af vægene når vi ikke er hjemme, hvordan kan jeg få hende til at stoppe???
vi har prøvet at gi hende legetøj men det er ikke sjovt, vi har skældt hende ud og fået hende til at blive i kurven i ca. 20 min ..
hun er en rigtig bandit og er fra den 11 september det siger meget om hende...
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.270
Er det fordi den så er jomfru??
Jomfruen (23. august - 22. september)
Hunde født i jomfruens tegn er rigtige hyggedyr. den er tro mod sin ejer og vil gå gennem ild og vand for denne. Den kunne aldrig finde på at løbe bort. I støjende omgivelser bliver den let panikslagen. Den har brug for et roligt hjem, hvor menneskene er hjemme det meste af dagen.
Helbred: Hunden har kun problemer, hvis den får for lidt kærlighed.
Ang tapet må i lærer den at være alene hjemme.. det er sikkert fordi den er utryg. Giv den evt kun et værelse at være i, så ikke den føler den skal beskytte hele huset.. Andre smøre ting på som lugter grimt for at få hunden til at stoppe
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Og så er det selvfølgelig vigtigt at hun føler sig tryg, så måske skal I genopfriske alene hjemme træningen.
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 98 Svar: 1.002
Camilla - hvor finder du sådan noget henne? Det er da lidt interessant
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.270
jul 2007
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 15
11 september (du ved med tvllinge tårnerne )...
vi har altid ladet hende være i gangen og køkkenet...
hun har en stor terning som vi putter nad i men hun spiser den kun når vi er der. hun kommer ud morgen, når jeg kommer hjem, ved 18-19 tiden og 22 tiden
ikke mere tapet , luna! HJÆLP