{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Hvor er det altså hårdt.. {{forumTopicSubject}}

Blev tidligere i dag kontaktet af en pige på min alder, som henvendte sig og spurgte om jeg var den tidligere ejer af en pony ved navn Smartie. Jeg svarede straks tilbage, at ja det var jeg og hvem hun egentlig var?
Det vidste sig så at være hende jeg dengang solgte Smartie til, for efterhånden 5 år siden.
Desværre melder hun tilbage, at hun må komme med den sørgelige meddelse at hun er blevet aflivet grundet gigt i begge forben. Jeg sidder stadig og er lidt i chok.. samtidig fortryder jeg så inderligt, at jeg ikke fik set hende en sidste gang. Hun var mit livslys i mine tidlige teenageår - min drømmepony og bedste ven.
Tårerne triller ned af mine kinder, imens jeg skriver dette. Samtidig smiler jeg ved tanken om alle de dejlige minder. Har i forvejen haft en rigtig dårlig dag, da jeg er blevet godt og grundig syg.

Et lille trist indlæg herfra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er det altså hårdt..
  • #1   17. aug 2010 Hvor var det dog en trist meddelelse at få og jeg føler med dig. Men det var da en smuk tanke af hende, at hun ville give dig besked - også selvom du så desværre ikke nåede at sige farvel en sidste gang. Og godt at ponyen så ikke skal lide længere.

Trøstetanker og god bedring til dig smiley

• #2   17. aug 2010 Ja føler også med dig, en pony er noget helt specielt!

Men jeg synes også det er super flot af den unge pige og kontakte dig! Det ville jeg i hvert falde selv blive glad for selvom det er en hård besked at modtage... smiley

• #3   18. aug 2010 gigt kan komme i forskellige aldre... Det kommer bare oftest når de er blevet gamle.
    Det kan ha været forkert benstilling, feks ved brug af en dårlig smed eller sådan noget der kan gøre det...
    Det er altid trist når sådan noget sker, jeg mistede selv min hoppe for to år siden, pga spat.
    Trøste kram her fra

Kommentér på:
Hvor er det altså hårdt..

Annonce