{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.764 visninger | Oprettet:

SOSU hjælper uddannelse... {{forumTopicSubject}}

Har lige fået et kedeligt svar om at jeg ikke kan komme på SOSU hjælper uddannelsen som voksenelev grundet at jeg ikke har 1års relevant erhvervserfaring (dette er så både som voksenelev (kommune finansere) og voksenlærling (jobcenteret finansere)) og at kommuner er i økonomisk krise og har skåret de pladser væk som man kunne søge om at komme på for personer uden erhverserfaring. Dette er trådt i kraft den 01. aug. 2010 så jeg har ikke kunne nået at søge om optagelse på uddannelsen før denne nye 'regel'. (ansøgte midt i juni mdr. så jeg kom lige en halv mdr. 'forsent'.)

Nu tænker jeg så er der en anden måde kan komme ind på SOSU hjælper uddannelsen eksempelvis via beskæftigelses flaskehalsindsatsen?

Eller er der andre uddannelser man kan komme ind på indenfor pleje og omsorg hvor man ikke skal have 1års relevant erhvervserfaring, som voksenelev?

Øv...jeg er så møg fortvivlet lige nu for jeg skal til at have en ny plan for jeg vil udaf dagpengesystemet og skrifte branche.

Ps.
Banken ville ikke hjælpe mig økonomisk og studielån er udelukket for jeg er lidt oppe i årene og har ikke økonomi til flere lån.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SOSU hjælper uddannelse...
Kommentér på:
SOSU hjælper uddannelse...

Annonce