2.501 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Meget tyndt hår- klippe kort? Meget tyndt hår- klippe kort?

Hej hg, jeg søger lidt på nettet, og rundt omkring fordi jeg overvejer at få klippet mit hår kort - men det er noget af et spring

lige nu har jeg skulderlangt hår som er meget tyndt - virkelig tyndt. jeg bruger extensions så jeg har flot langt hår, men det er en dyr fornøjelse i længden. når jeg samler mit hår i en hestehale(når jeg ikke har extensions i) så kan man se hovedbunden mange steder smiley

men hvad er jeres erfaringer med meget meget tyndt hår også blive klippet kort håret?? er det pænt eller helt forfærdeligt

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget tyndt hår- klippe kort?
  • #1   7. aug 2010 Kort hår,,,, hmm... jeg vil råde dig til ikke at klippe andet end spidser...

Det lyder måske lidt underligt, men har du hørt om noget der hedder toupe? Hvis det altså er sådan at man kan se hovedbunden så vil det kunne gøre underværker..
    Der findes rigtig mange gode produkter til håret til alle mulige problemer..

Måske skulle du snakke med din læge om noget med nogle vitaminer eller noget?

• #3   7. aug 2010 Ja de kunder jeg har klippet kort har været rigtige glade for det.... Men en flot kort page ville også være pæn... Man kan få det der hedder T-parting en hårtranse man sætter i sin skilning og den holder bare godt så klipper man det bare til alt efter hvad frisure man vi ha. og det er ikke en man lige skifter ud og køber ny af... mener vi tager omkring 800 for sådan en med klip, men er ikke helt sikker... Har en kunde der har købt en for halvanden år siden og den funger stadig perfekt....

• #4   7. aug 2010 Tak for jeres svar. ja mit hår bliver også kun til skulderen og det er det - og lige præcis som du beskriver det marie louise b - så er det sådan striber af hovedbund når man sætter det op , har dog ingen hvirvel .

jeg har altidd haft så tyndt hår ja. det er bare øv øv øv..

• #5   7. aug 2010 Spis godt med B vitamin... Har du født eller noget? Været meget syg, stress eller andet?

• #6   7. aug 2010 ingen af delene, ahr virkelig altid haft tyndt hår, så længe jeg kan huske smiley

• #7   7. aug 2010 Jeg har hørt at B vitamin er godt til tyndt hår, samt at få klippet spidser ofte da det gør håret sundere og ofte tykkere..

Jeg ville også tage til en god frisør og få dem til at vudere hvad man kan gøre for dit hår så du ikke bliver ked af det..

Hos de fleste almindelige frisøre der ikke har de dyreste lokaler koster en dameklip mellem 230-350 kr og det er måske det værd at få vejledningen med der..

• #8   7. aug 2010 Jeg har også rimelig fint/ tyndt hår, men ikke så slemt som TS, havde det problem da det var langt at det meget nemt klaskede sammen og blev træls at se på - så blev korthåret og tyndet en lille smule (selvom det lyder ulogisk) og derefter er jeg bare blevet endnu mere glad for mit hår !!! - det har så resulteret i flere vanvittige korthårsfrisurer smiley

så umiddelbart tænker jeg, at det lyder som en god ide med kort hår, men snak med en god frisør, hvor er du fra?

• #9   7. aug 2010 Jeg synes det lyder som en god ide at blive klippet kort. Jeg personligt synes virkelig ikke det er pænt når tyndt hår er langt.

• #10   7. aug 2010 Men som en skriver længere oppe , er det en god ide , at det er lyst fordi så ser man ikke alle de tynde steder så tydeligt smiley

held og lykke med det smiley

• #11   7. aug 2010 Og ser frem til der bliver lagt billeder ind hvis du liver korthåret !! smiley

• #12   9. aug 2010 hmm - lyst simpelthen - jeg her totalt mørkhåret og har været det i mange mange år, så bliver noget af et projekt at farve det lyst smiley men jeg må tage til frisøren - gør jeg snart smiley

• #13   9. aug 2010 Jeg havde førhen også mega tynd hår.... men jeg klippede det kort nogle gange, helt op til ørene... Og ud kom det tykkeste og kraftigste hår... Det har jeg beholdt siden.... så jeg tror det vil være en god ide for dig at prøve at klippe det kort....
    Hvor om alting er, så vokser hår jo ud igen..

Kommentér på:
Meget tyndt hår- klippe kort?

Annonce