{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.436 visninger | Oprettet:

voldsomme smerter i ryg. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har nogle gode råd?

Er en pige på 16 år, som igennem en længere periode har haft voldsomt ondt i ryggen. har gået til kiropraktor i et halvt år. fra 3 gange om ugen til en gang hver anden uge.
problemet er blevet ved, og jeg synes ikke rigtig der har været en periode hvor det var rigtig godt.
Jeg har forsøgt alt. ryg/nakke øvelser fra en fys., prøvet at holde mig i ro, spist varieret og levet sundt. Ja har tilmed købt en ny seng som er totalt bygget efter min ryg.
Jeg har ferie for tiden hvilket vil sige - ingen skole eller arbejde. Sidder heller aldrig ved computer (kun i yderste tilfælde som fx dette smiley ) og ser aldrig fjernsyn.

Panodiler er jeg immun overfor. Skyldes at jeg som meget ung havde brug for et antal hver eneste dag. ibuprofen + panodil (hvilket skulle virke forstærkende) virker heller ikke med mindre jeg tager 9 om dagen.
Min kiropraktor sagde at jeg skulle stoppe med smertestillende, da det kan give ondt i hovedet som en bivirkning.
så kan ikke engang tage piller og så gå i seng.

har det som om mit hoved er ved at eksplodere. kan ikke dreje min nakke uden at det gør voldsomt ondt.
min ryg er helt stiv, og hvis jeg forsøger at sove, gør det ondt i lænden når jeg trækker vejret.

nogle forslag til hvad der er at gøre? føler mig magtesløs..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  voldsomme smerter i ryg.
Kommentér på:
voldsomme smerter i ryg.

Annonce