{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.137 visninger | Oprettet:

voldomme kramper i maven. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal lige høre jer..
Jeg vågnede i nat, omkring klokken halv 4, og havde rigtig voldsomme kramper i den nederste del af maven.
Når jeg rejste mig op, forsvandt de. Men jeg kunne mærke at jeg havde voldsomt ømme muskler i maven (sandsynligvist fordi jeg har spændt i hele kroppen i noget tid inden jeg vågnede).

Jeg lagde mig ned i sengen igen, og prøvede resolut at sove, da jeg skulle tidligt op og i skole.. men da jeg lagde mig igen, gik der 5 minutter, og så begyndte smerterne i maven igen. startede stille og roligt ud, som lidt snurren i maven, og udviklede sig endnu mere.. sluttede så af med et kæmpe "stik" lige i blæren. og så igk det på retur igen..
5 minutter efter kom smerten snigende igen, og endte op med det samme stik igen.

Efter 5 gange på samme måde, blev jeg nødt til at rjse mig op hver eneste gang jeg kunne mærke det. Er normalt ikke så "modtagelig" overfor smerte, men kunne ikke lade være med at nærmest skrige hver eneste gang de "stik" kom..
det fortsatte sådan indtil klokken 6 om morgenen. på disse timer havde jeg nok oplevet "stikkene" 17 gange. Hentede så en varmepude, og lagde på maven.. faldt så i søvn.

Vågnede tidligt i morges, uden smerter overhovedet. men rigtig ondt i hovedet, og ømme muskler i hele kroppen, samt totalt afkræftet.

Har aldrig oplevet noget lignende. har i nogle forslag til hvad det kunne være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  voldomme kramper i maven.
Kommentér på:
voldomme kramper i maven.

Annonce