{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.878 visninger | Oprettet:

hvad kan der være galt ? smerter i ryggen {{forumTopicSubject}}

inden i skriver noget med læge skal orrintere om at jeg har tænkt mig at tage til lægen i morgen, da jeg ikke ønsker at have det sådan her længere, jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvad der måske kan være galt med mig, for jeg har aldrig oplevet noget ligne og har ingen ide om hvad det dog kan være.
Jeg har altid en mild ondt i ryggen og meget voldsomme smerter hvis jeg har brugt ryggen forkert eller for meget, men her i sidste uge imens jeg stod og vaskede op kom der et underligt jag i min ryg, det føltes faktisk som om det kom inde fra livmoderen af og strålede op igennem rygsøjlen, det var virkelig ikke en almindelig smerte, jeg fik så stjerne ondt som jeg aldrig har haft før, jeg var nødt til at tage fat i bordet da jeg var bange for at det ville blive så voldsomt at jeg måske væltede, men hele min krop spændte op og min ryg føltes virkelig som om der gik flere lyn igennem den, lige så pludseligt som det kom, lige så pludseligt gik det væk.
Nu har jeg så oplevet denne underlige smerte flere gange om dagen i flere dage,der kommer ikke nogen advarsel eller en stille optrapning af smerten, og det kommer ikke ved at jeg gør noget bestemt, jeg har oplevet det både ved at sidde, ligge, arbejde hårdt, bare stå stille, jeg er sågar vågnet af smerten en gang.
Nu er min nysgerrighed bare om der er nogen der har oplevet noget ligne eller måske har en ide til hvad der kan være galt, for jeg er helt lost og har aldrig hørt om noget der har givet de syptomer som jeg oplever ?
Det kunne være virkelig rart at have en lille ide om hvad det dog kan være, for jeg skal være helt ærlig, så er jeg begyndt at blive en smule små bange for hvad det dog kan være


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad kan der være galt ? smerter i ryggen
Kommentér på:
hvad kan der være galt ? smerter i ryggen

Annonce