{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

hvad kan der glat {{forumTopicSubject}}

ja chester er begyndte at hyle når jeg går og det ha gjort i 2 dage, jeg gå op sige nej .... men igen begynder han,,,, så i sidste ende har jeg været nød til tag ham med på arbejde...... for nabo ikke skulle høre på ham hele dagen....

det har aldrig været et problem, han snart 1 år. og han være van til være alene og være mega god men så lige pludselige i går var den helt glat

hvad kan det være hvad skal jeg gøre..................

kan det i virkligheden være fordi der er masse hunhunde i løbe tid, for han har nemlige også stået op 1 time før end normalt...

virke måske lidt stesse når han er ned, har svært med falde til ro når vi går og det plejer heller ikke være et problem... og plus lige pludselige begyndte ryste...

håber der er nogen som måske kunne hjælp mig.....

for sådan er han normalt slet ikke

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad kan der glat
  • #1   24. maj 2007 SS det kan være mange ting, men herhjemme har vi oplevet at når der er tæver i løb, er Battie spejlbalnk, han ligger foran døren småryster, piver og er rastløs..det er blevet lidt bedre, nu hvor vi kan se det ikke er fordi han har et akuttilfælde af maveonde SS men tænkte på, ved du om han fortsætter med at hyle når du er gået? Fordi måske tænker han, hehe der er gevinst ved at hyle så kommer hun tilbage.. Måske kunne du spørge naboerne om det...Håber du fårløst poblemet SS

• #2   24. maj 2007 jeg snakke med nabo om det,,, og siger når jeg går piver han smule men stoppe kort efter..............
    men så går var jeg jo engang nået ned og trappe og jeg var oppe og sige nej flere gange

og i morges sad jeg i 20 minutter og bare vente på han stoppe

så har kæret og mig tag sådan hvor man kan høre hianden på afstand plus kamra som op tog ham så gik vi... og han begyndte og vi sagde nej igennem den man kan høre hianden igennem.....

så gik jeg op og prøv igen og så kig kæreste op sagde nej så slut så gik han i sin kurve og begynte kort efter men stoppe da der blev sagt nej,,,, vi vente noget tid og gik også og roste ham for være dyrtigt

• #3   24. maj 2007 ja dyrlæge har jeg overvejet.. men han er glad og virker ikke som om der er noget glat...

• #4   24. maj 2007 men hvornår er det blevet bedre Anna Z

• #5   24. maj 2007 når men jeg siger da tak ....... nu vil jeg sove men hvis der er nogen som ved hvad det kan være så være sød skriv til mig.....

sov godt alle sammen

• #6   24. maj 2007 efter ca 2 gange, han er stadig heelt vild når vi går og der er tæver, men tror han har lært det ikke er verdens undergang..S din hund er stadig meget ung ca 8 måneder, hos Battie startede det omkring 10m måneders alderen - altså det der med tæver..Første gang troede jeg dæme han var syg, blev vækket midt om natten og måtte i haven kun for at konstatere min hund stod og snusede de dejlige dufte..

• #7   25. maj 2007 Ferdinand hyler altså også "ulvehyl" når der er tæver i løbetid :o)

• #8   25. maj 2007 Har i lavet noget om i jeres hverdag?
    Jeg gik i en periode på 1 1/2 måned hjemme ved min hund, og vi var i forvejen enormt knyttet.
    Det gjorde altså at han begyndte at hyle når han skulle være alene.
    Hvis det er pga tæver i løb ville det jo ik kun være når i forlader ham.

• #9   25. maj 2007 det godt være han ung og han kan lærer det.... men han er meget stesse af det.... chester går som en drøm normalt det har han ikke gjord i de dage det har stået på..... og bliver stresse af det... og jeg kan slet ikke komme i kontakt med ham for det kan bare ikke gå for hurtigt... så jeg synes det syndt for ham

• #10   25. maj 2007 happy nej det har vi over hoved ikke for det var min første tanke.... han hyler ikke når vi hjemme men er fuldstædig oppe køre over dette med de hunhunde og stresse af det.... for min første tanke var nemlig også gør vi noget andet ind vi plejer

Kommentér på:
hvad kan der glat

Annonce