Kan ikke vente (skolestart) {{forumTopicSubject}}
Jeg kan simpelthen ikke vente til d. 11 august hvor jeg starter som 1.g'er på Nærum gymnasium! Jeg har været fuldt og fast besluttet på at jeg skulle gå på Nærum gymnasium siden 4. klasse hvor jeg hørte det var et af de bedste gymnasier (ihvertfald i området) Jeg har så efterfølgende været på besøgsdage og været med i mange af undervisningstimerne dernede, og det var bare mit drømmegymnasium. Så nu kan det ikke gå hurtigt nok! Har aldrig i hele mit liv ville have at sommerferien skulle ende, men siden ferien startede har jeg kun brugt tiden på at tælle ned til den dag. Og nu er der ca .en uge tilbage og jeg kan simpelthen ikke vente. Det kommer (forhåbentlig) til at være de 3 bedsre år af mit liv.
Ville lige dele glæden med jer ;o)
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.326
Hvilken linie har du kig på?
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 386
Søster: Ja det er dejligt. Det lyder da spændende. Jeg havde oprindeligt søgt ind på Bioteknologi linien da jeg gerne vil være kirurg/læge. Men jeg var en af de 4 der blev afvist fra den linie fordi der ikke var plads. Det var rigtig ærgerligt for det var bare tilfældigt at de valgte nogen fra og så var det lige præcis mig. Men jeg er kommet ind på linien: Biologi A - Idræt B - Matematik A. Skal så hæve matematik til A og fysik/kemi til B for at kunne optages på lægestudiet (eller hvad det hedder)
apr 2010
apr 2010
Kan ikke vente (skolestart)