{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

ja så sidder man her.... {{forumTopicSubject}}

med en mand der 2. gang på et år er i tvivl om han gider en. Jeg har mest lyst til at kaste håndklædet i ringen, for bliver det nogensinde godt, så han tvivler 2 gange på et år??? Jeg vil så gerne dele hele livet med ham, men jo kun hvis han vil det ligeså meget.

Ja og så er der vufferne. De er vant til hus, have, skov og strand. Hvis jeg skal være alene med dem og ikke har råd til bil, så bliver det gå-ture i byen....!!

Ja alle tanker fiser rundt - skulle bare lige have luft!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ja så sidder man her....
  • #2   7. jul 2010 hvorfor tvivler han?

• #3   7. jul 2010 Jamen hvorfor er han i tvivl??? Han siger bare at han ikke rigtig ved og alle tanker kører rundt i hovedet på ham og han elsker mig, men synes bare ik det kører optimalt.... Det synes jeg jo, så tænker at han nok bare ikke har de samme følelser som mig. Men det jo svært at blive klog på.
    Når han selv er så forvirret.

• #4   7. jul 2010 Han har ikke som sådan nogle løsningsforslag og jeg har sagt det er frustrerende når jeg gerne vil ham. For han siger ikke noget jeg skal gøre bedre. han siger han synes vi snerrer af hinanden, men det kommer bare som en bombe og nu er han åbenbart så forvirret at han ikke ved hvad han føler.....

Ja hundene skal nok overleve, synes bare de har det så godt nu og de er så fulde af krudt og godt humør at jeg aldrig kunne undvære dem.

• #5   7. jul 2010 Anne - du har ret! Men jeg er ikke sikker på han mener det kan blive bedre, føler bare ik jeg får en chance og jeg har ikke lyst til at gå og vente på han bestemmer sig.
    Sidste gang var han i tvivl i 3 uger og der ventede jeg - jeg ved ikke om jeg kan holde til det en gang mere. Var ked og tabte mig og kunne nærmest ik koncentrere mig om jobbet sidst. og det var i august/septemer

• #6   7. jul 2010 du ku jo foreslå noget parterapi af en art... argumentet er jo, at hvis han virkelig elsker dig, så vil han osse være villig til at kæmpe for at få det til fungere bedre. Og hvis ikke han er villig til at lægge et arbejde i det (sammen med dig), så kan du ikke være prioriteret særligt højt.. og summa summarum ikke højt nok til at der skal baseres et forhold på det.

• #7   7. jul 2010 Ja jeg ved jo godt alt det i siger, det er bare svært at få det til at "sive ind" når man elsker ham meget. Men ja, jeg foreslår et arbejde - evt noget terapi og så må vi se.
    og hvis han så tvivler på om han vil det?

• #8   7. jul 2010 Jeg har stået i en situation, der ligner din engang.

Og jeg begyndte med at blive ked af det, bange for om jeg trådte forkert, og forsigtig for ikke at genere min kæreste.
    Indtil en dag, hvor det gik op for mig, hvad det var, han gjorde ved mig - og jeg sagde stop.
    Jeg gav ham den største opsang i mands minde, og fortalte ham, hvilken kattepine han satte mig i.
    Jeg fortalte ham også lidt om, hvordan det er når man er i et forhold - det går op og ned, og det i perioder kræver energi og i andre giver.
    Manden fik ikke et ord indført - det var en enetale i telefonen.

Det virkede her. Han vågnede op og indså, at når man er i et forhold, så knokler man for at få det til at virke. Så æder man de dårlige perioder som man gør med de gode, og sørger for, at være den bedst mulige partner.

Vi besluttede dengang, at vi skulle være SAMMEN. Og vi besluttede at vi ville arbejde for det.
    Og hold da op, hvor den beslutning forandrede alting.
    Der er ikke længere tvivl, og der er ikke længere en underliggende nervøsitet for at være god nok.
    Min mands udlængsel blev erstattet med ro i sindet, hvilket gav mig en sikkerhed i at slippe den kontrol, som han følte sig fanget i.

Det endte faktisk med, at vi for alvor fandt sammen som et par. Vi havde på det tidspunkt været sammen i godt og vel 10 år. Og vi har været sammen 8 år siden da.

Så få lige overbevist den mand om, at han skal tage sig sammen og komme ind i kampen.
    Elsker han dig, så må han dælme arbejde for sagen.
    Elsker han dig ikke, så må han lade dig slippe.

• #9   7. jul 2010 Tak CH: Du har rigtig ret. og jeg kan mærke at jeg begynder at tænke som du gjorde..... og det er netop derfor jeg overvejer selv at smutte, for det skal ikke gå ud over mit selvværd.

Men ja, de sidste 3 linjer, slår jo hovedet på sømmet - det er helt rigtigt.

• #10   7. jul 2010 helt enig - du skal jo ikke gå i sådan en hverken-eller-zone.
    Enten strammer han ballerne og kæmper, eller osse er det tak for alt, så DU osse kan komme videre.
    Hvis han har et eller andet behov for at finde sig selv eller whatever, og ikke vil have dig med på 'rejsen'... fint nok.. men du skal så heller ikke sidde derhjemme og trille tommelfingre mens du venter på OM han kommer retur bagefter.

• #11   7. jul 2010 nej præcis... Men hold op den er svær når man er vild med manden.

• #12   7. jul 2010 Bliv vred.. Bliv rigtiv vred. Du har god grund til det, det er drøntarveligt at holde et andet menneske der, hvor han holder dig....

Så giv ham det råt for usødet....

Lad være med at flygt fra det. Det ville være et forfærdeligt spild, hvis I elsker hinanden ;o)

• #13   7. jul 2010 men husk at se på det med de kyniske briller osse.
    HVIS han ikke føler lisså meget for dig, som du gør for ham - er du så tjent med det?
    Vil du lade dig 'nøjes'.. og så gå med skrækken for at hvis han finder en som hans hjerte banker mere for, så pakker han sin kuffert?

Så han må sgu melde ud hvor meget han vil dig, for ingen er tjent med en halv partner.

• #15   7. jul 2010 ja det har du ret i. og leder heller ikke efter den "nemme" udvej - vil bare heller ikke være hende der er lidt til grin og tigger og bér.

• #16   7. jul 2010 Verdens bedste - det er præcis det tiggende du skal komme ud over.

Du bliver nødt til at gøre det omvendte - stille krav til ham.

Sige til ham, hvordan DU vil have forholdet. Et forhold, hvor der er TO der kæmper, hvor der er gensidig respekt, hvor der er sikkerhed for, at du ikke skal underlægges sære luner i tide og utide.

Ikke noget tiggeri, selvom det er præcis det, man lander i, når man er bange for at miste. Men det skal han ikke have lov til at gøre ved dig.

Forlang af ham - og jeg mener forlang - at hvis han elsker dig, så tager han sig sammen og knokler. Træffer en beslutning en gang for alle om at det skal være jer to, og så er det DET hans energi går på - ikke på at pille rundt i sin egen navle, som han gør nu....

• #17   7. jul 2010 nej gu skal du da ej tigge.

Men du skal lægge kortene på bordet ligeud, at sådan ligger landet - og nu må han tage et standpunkt.

• #18   7. jul 2010 Ja men jeg har ikke svært ved at fortælle ham om mne følelser osv, så han ved præcis hvad jeg føler, så nu vil jeg sætte mig ned og finde ud af halt præcist hvad jeg forventer og så vil jeg fortælle ham det.

• #19   7. jul 2010 Derefter har han 3 valg:
    1) vælge at kæmpe for jeres forhold
    2) forhandle om de krav du lægger på bordet (og her skal du så tage stilling til om der er noget at forhandle om)
    3) vælge dig fra fordi han hverken vil kæmpe eller som minimum forhandle

• #20   7. jul 2010 Jeg har stået i det samme 3 gange og det bedste jeg har gjort er som de andre sige lig kortene på bordt du skal ikke som jeg gjorde sidde og tigge og be, for det er i sidste ende det din partner gerne vil have og føgler sig selv mere stærk i det her ved at du tigger og ber og ikke tør træde forkert eller sige din mening... Jeg turde heller ikke noget første gang jeg stod i det men jeg blev klogere med tiden, jeg lagde kortene på bordet han fik lov at vælge hvad han ville... Han valgte at gå fra mig og jeg var self ked af det men i sidste ende bliver du mere stærk du finder dig ikke i sådanne ting mere... Min eks valgte at komme tilbage hvor jeg var helt afklaret med mig selv om at der ikke skulle være mere der... Han så helt forkert ud... Det er nu ca 5år siden og han fortryder det stadig inderligt.. Men jeg er blevet så meget stærkere og ved hvaad jeg vil med mine forhold.... Men ja det er så pisse svært når man står i det....
    Jeg håber det bedste for dig...
    Varme knus og tanker herfra....

• #21   7. jul 2010 Jenny: jeg ville også gerne ligge beslutningen hos ham, men han kan åbenbart ik vælge smiley men i har alle ret.

• #22   7. jul 2010 *men han kan åbenbart ik vælge *

At ikke vælge, er stadig at tage et valg... det er et fravalg af forholdet og dig.

• #23   7. jul 2010 ja nemli og derfor føler jeg også det er et fravalg, men at jeg bare er nødt til at tage valget, fordi har ikke kan/vil vælge. Men først vil jeg prøve at stille nogle krav og hvis det så falder helt til jorden, så har jeg jo også mit svar.

• #24   7. jul 2010 Nemlig.

Og falder det hele til jorden, så er det noget forbandet møg - men stadig bedre at det bliver nu og ikke om 5 år.

• #25   7. jul 2010 ja det selvfølgelig rigtigt.

• #26   7. jul 2010 Min eks kæreste gjorde det samme - bare værre !

Jeg tiggede og bedte til om ikke han ville blive - jeg gjorde ALT, sørgede for hans tøj lå klar om morgenen - madpakke - rengøring - aftensmad som han bestilte men ikke gad komme hjem og spise osv. Jeg lagde min krop til når HAN ville noget - med det samme han var færdig tog han et bad og kørte igen osv.

Han var virkelig et svin som jeg senere opdagede at jeg slet ikke elskede længere - det var trygheden der gjorde jeg prøvede at holde ham fast!

Håber virkelig for dig du finder ud af det - for ellers kan du få ødelagt SÅ meget af dit liv senere hen smiley

• #27   7. jul 2010 Hvis ikke han kan vælge er du jo nød til det... Jeg ved det er hårdt, men gør det bedste for dig... Jeg kunne jo heller ikke gå fra ham til først og jeg blev meget "syg" a det uvisse fra ham a,jeg fik spiseforstyrrelser af det og havde det i 3år... Af og til døjer jeg stadig lidt med det, selvom jeg jo har det godt hvor jeg er nu.... Siger det kun for at hjælpe dig det er jo ikke alle der får det som jeg gjorde men jeg kan bare sige at det var en hård omgang.... Jeg håber virkeligt det aller bedste på jeres vejne...

• #28   7. jul 2010 Tak for det:-)

Kommentér på:
ja så sidder man her....

Annonce