{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

Så sidder man her igen... {{forumTopicSubject}}

Ja hvad kan man gøre?
Sidder her og græder igen.

Har haft en aftale meget længe med min kæreste om en koncert d. 21/11 + efterfølgende tur i byen. Spørger om vi skal købe billetter sammen i morgen. Så skriver han at "jamen jeg kan ikke, skal til julefrokost" - og han havde åbenbart glemt alt om vores aftale.
Bliver så ked af, at han nævner det for mig som om jeg ikke har fortalt ham om planen før, for det ved jeg jo, at jeg har.

Har jo brugt overtalelse herhjemme, for at blive hentet i en by 30 km væk midt om natten. Nu er det jo ligemeget, for gider dælme da ikke gå alene i byen smiley

Ih, bliver bare så gal og ked af det. Frustreret er det vel nærmere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så sidder man her igen...
  • #1   29. okt 2009 Hmm lyder ik som en kæreste der lytter særlig meget efter, ja undskyld jeg siger det. Og ærlig talt ka han ik være det bekendt, men at tvinge ham med kommer der ik noget godt ud af. Men ja det er skide frustrende, og det gør en mega ked af det. Og pisse trælst at det altid er en selv, der må give sig. Kender sådan en kæreste alt alt for godt.

Men varme tanker og trøstekram herfra.

• #2   29. okt 2009 Sker det tit ??
    For en gang eller to - ja det sker .. Men hvis det er en ting der sker ofte så syntes jeg du skal tage en alvorlig snak med ham.

• #3   29. okt 2009 By Frey - With Love !: li netop det jeg mener.

• #4   29. okt 2009 Livet var bare nemmere uden mænd nogen gange...

By Frey - Nej, ikke rigtigt. Synes det er i perioder. Han har ikke styr på meget - han er engang kørt fra mig uden sin bagage?! Det siger da lidt om hans hukommelse...

• #5   29. okt 2009 Kan bare ikke lade være at tænke, om min reaktion er unaturlig? Blev så sur på ham! Fordi jeg jo blev ked af det og skuffet.

• #6   29. okt 2009 Rotterne - Det er en julefrokost med tre af hans venner + deres vedhæng. Så synes da det burde være muligt at finde en anden dag, når de nu ikke er flere. Og det først blev aftalt i går.

• #7   29. okt 2009 Hvor længe har i været sammen?

• #8   29. okt 2009 Irene - Amen du er nød til at bestemme dig for om du vil acceptere det (hvilket er muligt for nogen) og leve med den viden at det er ikke sikkert at en aftale er en aftale - i kan jo sagtens have et godt forhold hvis du bare har det i bagehoved.
    Eller om du vil sige - Nej fanme nej, jeg nægter at blive glemt og sat som nummer 2 eller 3 !?

Jeg personligt ville ikke kunne kalre det- jeg var blevet meget vred hvis det var en gentagende ting - jeg havde skrevet det i panden på manden ! - finder mig ikke i at blive glemt ( ikke fordi jeg er snobbet eller ikke vil have at min kæreste er sammen med andre, sådan er det ikke - vi laver ufatteligt mange ting hver for sig, men en aftale er en aftale og der er meget få undskyldninger for ikke at holde en)

• #9   29. okt 2009 M T - Knap et år.

Det er første gang, han glemmer en aftale om at vi skal være sammen en dag. Ellers glemmer han materielle ting som hvor hans tlf er, at se et eller andet tv program og ja, at glemme at tage hans bagage med hjem - han er dog aldrig (endnu?) kørt uden bilnøglerne.

• #10   29. okt 2009 Jeg er helt enig med By Frey!

Jeg var godt nok blevet rasende og det havde han bestemt fundet ud af - og det ville også være sidste gang han glemte en aftale...

• #11   29. okt 2009 Nu skriver han også, at han prøver at finde en løsning.
    Men bare at han ikke kan forstå jeg bliver ked af det, synes jeg er ærgerligt. Er da tilfreds med at han vil løse problemet. Eller prøve i hvert fald.

Har længe overvejet at give ham en kalender som "for sjov" gave. Og skrive alt muligt ind i til ham. Hvornår der er nyheder osv.
    -Selvfølgelig ikke en han skal bruge altid, bare for at drille lidt.
    Har endda fortalt det og han grinte kun af det, så det er ikke for at håne ham, slet ikke.

• #12   30. okt 2009 Så er i stadig forholdsvis nye smiley Godt han prøver at finde en løsning!

Jeg har snart været sammen med mikkel i 7 år og han har efterhånden lært at jeg husker som en bøjet 5 øre men kommer det til hans aftaler så kan jeg dem..Dvs han altid spørger mig før han siger god til noget med vennerne for ikke at lave dobbelt planer..Han husker nemlig heller ikke for godt efter 2 kraftige hjernerystelser...

• #13   30. okt 2009 M T - Ja det er vi bestemt. Egentlig tror jeg bare formålet med indlægget var, at finde ud af om det er ok som første reaktion at blive sur? Eller, hvorvidt det er naturligt.

Og husker også selv rigeligt godt, så har også svært ved at sætte mig ind i det omvendte, men sådan vil det jo nok altid være.

• #14   30. okt 2009 Jeg synes bestemt det er helt i orden at blive sur, skuffet og ked af det over sådan noget der! Jeg var i hvert fald blevet det samme! smiley

• #15   30. okt 2009 M T - Det var da dejligt at høre trods alt.
    Ih, glæder mig til hormonpjat er overstået, synes ikke jeg laver andet end skiftevis at tude og juble haha

• #16   30. okt 2009 Pft, så skal du ikke glæde dig til at blive gravid!
    Jeg synes ikke jeg lavede andet hele tiden..Og hvis ikke jeg tudede af tude grunde så var det fordi nogle i tv lavede noget jeg lige synes var sødt..og det gør jeg ellers ALDRIG!!
    Mikkel var dog ret god og når jeg lige var i skænderi humør så fik den hele armen, også fra hans side! Han har senere indrømmet at han var ved at dø af grin indvendigt men godt vidste at det bare var hormoner der var på spil haha

• #17   30. okt 2009 Nå ja, men skal der være skænderi, så lad der være skænderi.. smiley
    Og nej, glæder mig bestemt ikke. Er frygtelig nok i forvejen ang. mit temperament, så tør ikke tænke på når jeg bliver gravid smiley
    Men godt at han var forstående da

• #18   30. okt 2009 Tro mig, det er jeg bestemt også..Men overraskende nok synes han overhovedet ikke jeg var slem..så det var fedt at høre smiley

• #19   30. okt 2009 Åh, kan det ikke være fordi du bare er slem til hverdag også? smiley

• #20   30. okt 2009 Jeg har en mand der på 28. år ikke kan huske aftaler. Det har jeg lært at leve med, og når noget kolliderer, så enten løser vi det eller går hver til sit. Det kommer an på hvad det er vi skal.

Vi "tøser" kan være slemme til at tage over og være huskeren for den anden i forholdet. Det er både godt og ondt. Det bedste er nok at lade være, selvom det giver nogen knubs hen ad vejen.

Jeg synes det er fint at din kæreste lytter til dig og forsøger at lave sin aftale om - det vidner i mine øjne på at han gerne vil i byen sammen med dig, og at han i det øjeblik julefrokosten med vennerne blev aftalt ikke lige havde styr på datoerne. Fokusér på at han vil dig, og ikke at han har "klokket" i det. Det vil jeg vædde med vil forekomme mange gange i et forhold.

I øvrigt synes jeg det er en god idé med en kalender, det kan måske hjælpe med at huske aftalerne.

• #21   30. okt 2009 Har også bestemt at jeg ikke vil være hans mor. Han må lære at have styr på sit liv selv. Har da tit tænkt, når vi har skulle i sommerhus, at jeg skal sige han skal huske f.eks. håndklæder. Men jeg har ikke sagt noget, han må lære det selv. Skal så siges han huskede det hele. Men de der ting..ja.

• #22   30. okt 2009 Jo da smiley Men han synes jeg var mildere under graviditeten haha!

Gitte...gør det kun fordi han selv ber mig om det for ellers kan han få lavet både 2 og 3 aftaler på den samme dag. Der er næsten hele tiden bud om ham fra forskellige sider og han kan ikke huske det, desværre..Hukommelsen på det punkt røg efter en trafikulykke med en knallert og at han fik en bil i hovedet et halvt år efter..

• #23   30. okt 2009 Haha, hold da op, hvor vildt! Måske det også bliver sådan for mig så - der er da håb smiley

• #24   30. okt 2009 irene, kan godt forstå du er skuffet, men du lyder som en fornuftig pige:-)

jeg studsede lidt over at de andre venners skal have deres vedhæng med, er du ikke inviteret så? (ikke at du skal lave om på din koncert og bytur;-))

• #25   30. okt 2009 Jeg lærte kæresten at høre efter - Havde sagt gentagne gange at jeg skulle noget, og da dagen så kom, jeg stod ved døren og sagde vi ses senere.

Han spurgte hvor jeg skulle hen, og så fik han da bare svaret - Det har jeg sagt flere gange - Og så gik jeg !

Du kan tro han har lært at høre efter smiley

• #26   30. okt 2009 Karina - Tror ikke jeg helt forstår?

Karin - Ja, det undrede også mig lidt, men jeg kan jo ikke, så det betyder ikke så meget. Måske derfor han heller ikke spurgte, fordi jeg blev sur da han nævnte det. Så måske jeg var inviteret.

• #27   30. okt 2009 Irene - Jeg havde jo gentagne gange fortalt manden at jeg skulle noget en bestemt dag - Og da vi kom til dagen og jeg skulle afsted, havde han glemt det...

Så jeg gik uden at sige noget om hvad jeg skulle, samt hvornår jeg kom igen....

Det hjalp på hans "hukommelse" - Nu ikke at den fejler noget, men han hørte bare ikke efter..

• #28   30. okt 2009 Karina - Haha, nååå. Okay. Så er jeg med smiley Så kunne han stå der med måbende øjne

• #29   30. okt 2009 Irene - Nemlig smiley

• #30   31. okt 2009 Her er det mig der er huskeren med arrangemener, købe gave osv, syntes ærligt talt det bliver for meget på et tidspunkt. Spørger man ham hva man ska købe, svare han: jeg er ligeglad eller det bestemmer du. Ik noget med at komme med nogle forslag, det værste svar er nok, jeg er ligeglad eller det bestemmer du.
    Mænd ska sku lære at tage ansvar på den front, det sagde jeg til ham for ik så længe siden. Han kiggede da også da jeg kom med den melding, hvis jeg ik havde husket at købe gaven, var vi kommet afsted uden. Sagde at det gad jeg ik mere, han så på mig som om han var faldet ned fra månen. Det havde han ik regnet med, gider ik at stå for alt det alene. Det er lidt li som derfor man er 2 om det, men sådan er mange mænd nok bare indrettet.

Kommentér på:
Så sidder man her igen...

Annonce