Ja så ligger man der. {{forumTopicSubject}}
I dag har jeg fået en flyvetur uden lige og bidt i græsset med fuld knald, så luften blev slået ud af mig...Kors hvor er det heldigvis længe siden..
Det starter med jeg ser en dreng komme med en hund i snor, kalder hvalpen fra helvede på plads, og den får snor på går frem igen i rask trav, og vupti så ligger gamle jeg der..Knægten spør forskrækket om han skal kalde en ambulance....Grrr. nej tak jeg har det fiiint , gå du bare videre, får jeg frem...Så skal jeg jo op igen og jeg er sgu ved at blive en gammel kone, meen op kom jeg da...Sidder nu med et par knæ som ikke har det særlig godt, og en såret stolthed og fundere over kroppens hurtige forfald...
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.350
Men prøv at glæd dig over du i det mindste mødte et hensynsfuldt menneske, der ønskede at hjælpe dig
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
Nå nu vil jeg lave noget aftensmad
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 4 Emner: 26 Svar: 489
Humle vejer 65 kg, det havde regnet og var glat - og Humle ville med sin far!
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Jeg har hypermobile led, så jeg tager tit en kamp med tyngdekraften. Heldigvis går det normalt ikke ud over andet end stoltheden og så et par små forstuvninger. Sidst blev det dog til et brækket ben og et beskadiget ledbånd i det andet ben. Min søster vil også have fat i en ambulance, men man er vel en stædig jyde, så jeg skulle nok selv komme ud i bilen.
God bedring med stolthed og ben
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
Men jeg kan skam godt mærke mine knæ i dag...
Ja så ligger man der.