ubehageligt møde {{forumTopicSubject}}
Igår da jeg li var innenom min mor og si noget til hende kommer min lillesøster løpende ind og siger der løp en fremmed hund over våres gårdsplads og den løp op på vejen. MIn lillesøster og en veninde løper så efter hunden min finder den ikke.
Senere da jeg er ude at gå aftentur med zico stopper jeg og hilser på en ny nabo og hans hund som zico leger lidt med. Plutselig dukker den fremmede hund op igjen og jeg for fat i den og ringer til min mor som kommer med en snor.
Hunden kommer seg ud af halsbåndet og løper ned på det nedlagte togspor vi har ved siden af os.
Går og spør en nabo om det er deres hund og manden som er så fuld at han nesten ikke kan stå på sine ben blir glad for at se sin hund igen. Plutselig hører man bare ropen og skrigen inde i huset og flasker som bliver knust.
De var vist midt i et skænderri med nogen polakker som ikke ville at politiet skulle komme.
Syns det blev veldig ubehageligt da der plutselig kom flere stk ud og stod og skentes.
Men Loffen som hunden hedder blev da gebforenet med sin ejer, men regner med det ikke er siste gang den kommer seg løs
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
ubehageligt møde